Mistä sinä olet onnellinen??

onnellinen38

Minä olen onnellinen lähes joka hetki :)

Olen onnellinen, koska olen pystynyt käymään läpi elämäni suurimmat kriisit ja niiden kautta kasvanut tasapainoiseksi ihmiseksi.

Olen onnellinen, koska olen löytänyt sisäisen rauhan ja ilon omasta sisimmästäni :)

Olen onnellinen, koska olen vihdoinkin sinut ulkonäköni kanssa ja rakastan fyysistä kehoani.

Olen onnellinen, kun saan urheilla ja olla hyväkuntoinen.

Olen onnellinen, koska minulla on ihana, komea ja rakastava mies :)

Olen onnellinen, kun minulla on runsaasti vapaa-aikaa ja saan tehdä haluamiani asioita.

Olen onnellinen, kun saan asua kauniissa talossa rauhallisessa paikassa :)

Olen onnellinen ihanista siskoistani :)

Olen onnellinen, kun saan rakastaa ja auttaa muita ihmisiä :)

15

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnellinen29

      olen onnellinen koska ei tarvitse olla mitään muuta kuin oma itseni, siinä kaikki

    • onnellinen immeinen

      Olen onnellinen, koska olen selvinnyt elämän suurista kriiseistä ja oppinut elämään niillä eväillä joita tänään on. Ei ole myöskään tällä hetkellä vakavia huolia. Minä taas koen saavani iloa ja mielihyvää auttaessani hädänalaisia. Minulla on siihen enemmän resursseja ja aikaa, kun elän sinkkuna ja ei ole perhettä. Kyllä syvin onnenlähde on usko Jumalaan ja elämä Hänessä. On turvallista olla Hänen kädessään ja elämä myös ajan rajan toisella puolella.
      Oikeastaan onnellisuus tarkoittaa minulle sitä, että on rauha ja hyvä olla.

      • lyckan.

        Onnellinen immeinen, kirjoituksesi oli parasta ja kauneinta, mitä olen lukenut pitkiin, pitkiin aikoihin! Kiitos sinulle.

        Aloittaja, on ihanaa että sinä olet onnellinen! Jokaisella on mahdollisuus onnellisuuteen huolimatta ulkoisista asioista. Minä olen myös ihminen, joka olen luonteeltani auttavainen, antelias ja hyväntahtoinen. Olenkin koko ikäni pyrkinyt auttamaan läheisiäni. Silti tässä iässä ihmissuhteeni tuottavat minulle kärsimystä. Minun syyni onnellisuuteeni on se, että vihdoinkin tajuan tämän ja että minulla on valta (Jumalan avulla) muuttaa elämäni ja ihmissuhteeni onnellisiksi.

        Ympärilläni olevilla läheisillä on synnynnäinen luonnehäiriö, narsismi. Olen lapsesta asti toteuttanut omaa kilttiä luonnettani tekemällä kaikkea läheisteni hyvinvoinnin eteen. Mikään ei ole koskaan riittänyt. Esim veljeni käänsi minulle täysin selkänsä, kun minulla ei ollut enää mitään materiaalista annettavaa hänelle tai mitään ulkoista hyötyä. Äitini kohteli minua aina ilman lämpöä ja vastavuoroisuutta, kunhan vain autoin ja annoin. Jne jne. Menin avioliittoon, missä sama vuorovaikutuskaava toistui. Tämän kärsimyksen ansiosta heräsin näkemään miten olin vaalinut läheisiä suhteita ihmisiin, joiden kanssa suhde perustui minun edellä mainitsemaani kuvioon.

        Ei ole muuta mahdollisuutta kuin hankkiutua eroon huonoista ihmissuhteista. Opetella olemaan ihmissuhteissa, joissa minua kohdellaan lämmöllä aivan kuten minä kohtelen lämmöllä toisia.

        Olen aloittanut pienillä askelilla. Olen onnellinen siitä, että olen ymmärtänyt että onnellisuus on valinta. Useimmissa tapauksissa se vaatii kärsimystä, työtä ja luopumisia. Jokaisella on kuitenkin mahdollisuus ja oikeus olla onnellinen.

        Olen aloittanut pienin


      • onnellinen38
        lyckan. kirjoitti:

        Onnellinen immeinen, kirjoituksesi oli parasta ja kauneinta, mitä olen lukenut pitkiin, pitkiin aikoihin! Kiitos sinulle.

        Aloittaja, on ihanaa että sinä olet onnellinen! Jokaisella on mahdollisuus onnellisuuteen huolimatta ulkoisista asioista. Minä olen myös ihminen, joka olen luonteeltani auttavainen, antelias ja hyväntahtoinen. Olenkin koko ikäni pyrkinyt auttamaan läheisiäni. Silti tässä iässä ihmissuhteeni tuottavat minulle kärsimystä. Minun syyni onnellisuuteeni on se, että vihdoinkin tajuan tämän ja että minulla on valta (Jumalan avulla) muuttaa elämäni ja ihmissuhteeni onnellisiksi.

        Ympärilläni olevilla läheisillä on synnynnäinen luonnehäiriö, narsismi. Olen lapsesta asti toteuttanut omaa kilttiä luonnettani tekemällä kaikkea läheisteni hyvinvoinnin eteen. Mikään ei ole koskaan riittänyt. Esim veljeni käänsi minulle täysin selkänsä, kun minulla ei ollut enää mitään materiaalista annettavaa hänelle tai mitään ulkoista hyötyä. Äitini kohteli minua aina ilman lämpöä ja vastavuoroisuutta, kunhan vain autoin ja annoin. Jne jne. Menin avioliittoon, missä sama vuorovaikutuskaava toistui. Tämän kärsimyksen ansiosta heräsin näkemään miten olin vaalinut läheisiä suhteita ihmisiin, joiden kanssa suhde perustui minun edellä mainitsemaani kuvioon.

        Ei ole muuta mahdollisuutta kuin hankkiutua eroon huonoista ihmissuhteista. Opetella olemaan ihmissuhteissa, joissa minua kohdellaan lämmöllä aivan kuten minä kohtelen lämmöllä toisia.

        Olen aloittanut pienillä askelilla. Olen onnellinen siitä, että olen ymmärtänyt että onnellisuus on valinta. Useimmissa tapauksissa se vaatii kärsimystä, työtä ja luopumisia. Jokaisella on kuitenkin mahdollisuus ja oikeus olla onnellinen.

        Olen aloittanut pienin

        Kiitos palautteestasi! :)

        Elämä ei ole todellakaan ollut helppoa. Olen erittäin suuresta perheestä. Minulla on ollut vaikea äitisuhde. Olen ollut lähes koko ikäni äitini terapeutti ja hänen elämänsä kantaja. Olen sen lopettanut vajaa vuosi sitten ja käyn yhä läpi irtaantumisprosessiani.

        Minun mieheni exällä on narsistinen persoonallisuushäiriö. Suuret oppiläksyt olen käynyt läpi tämän yksilön kanssa. Kaiken voi kuitenkin aina kääntää voitoksi ja henkiseksi vahvuudeksi. Olen suorastaan kiitollinen hänelle siitä millaiseksi olen tässä koulussa ihmisenä kasvanut :D

        Olen karsinut elämästäni tuhoisat ihmissuhteet. Olen laittanut rajat. En hyväksy ala-arvoista kohtelua keneltäkään. Katkasin muun muassa välit vanhimpaan veljeeni. Rakastan häntä veljenä, mutta en halua olla yhteydessä ihmisen kanssa, joka ei edelleenkään kohtelu minua kunnioittavasti!

        Rakkaus on universiumin vahvin voima! Kun kaikki kerrokset on kuorittu pois, niin jäljelle jää se mitä me todellisuudessa olemme.. puhdasta rakkautta, ykseyttä ja rauhaa :)


    • ansion mukaan

      Olen onnellinen niin kauan kun elän. Sillä en ole tehnyt mitään ansaitakseni mitään.

    • olen onnellinen

      monestakin asiasta elämässäni, mutta tänään erityisesti siitä, että olen niin sanotusti saanut uuden elämän kuultuani terveyteeni liityviä hyviä uutisia. Tästä lähtien vaalin terveyttäni entistäkin tarkemmin, jotta voin nauttia kaikista elämäni onnellisuudenaiheista mahdollisimman pitkään.
      Hyvää joulunaikaa kaikille. ♡

    • sainkyrpää!

      Kun sain tänään kyrpäälahjaksi!

      • onnellinen 38

        Sehän on iloinen asia!! :D :D


    • Kfkfjeidkns

      En ole onnellinen.

    • tällainenfiilistänään

      Luin aloittajan listan. Taidan olla onneton lähes noista kaikista koska mulla ei yhtäkään (no ehkä yks). Kirosana. Aika onnetonta on ollut. Olisin onnellinen jos saisin syyn nauraa enemmän. Olen onnellinen kun en enää itke koko aikaa.

    • äiskä61

      Olen onnellinen lapsistani❤ ja siitä että heillä kummallakin on vakituinen työ sekä hyvin tuntuu pyyhkivän :D.

    • Rempatirei

      Tällä hetkellä olen onnellinen siitä, että osasin rempata asuntoni näin naisena ihan itse! Iso remontti jännitti alussa niin, että kädet miltei tärisi, mutta suoriuduin puolentoista kuukauden urakasta ihan kunnialla. :) Nyt on mukava tulla töitten jälkeen kauniiseen kotiin rentoutumaan.

    • Olen onnellinen, koska...
      - olen elossa
      - minulla on koti
      - minulla on perhe, joka välittää
      - saan elää ilman vinkuvaa osapuolta

      • Anonyymi

        " saan elää ilman vinkuvaa osapuolta"

        Olen elänyt äitini, äidin sisaren ja heidän äitinsä kanssa 3-15v , sitten vain äitini kanssa. 21v jolloin menin avioliittoon. Isäni kuoli ollessani 3v.

        Olen kyllä ollut 2 km päässä maalla molemmilla äidin veljillä yhtäjaksoisesti parikin viikkoa. Heillä oli neljä ikäistäni lasta ja naapureissa toistakymmentä.

        Mutta äidin veljet ja kaksi setää ei ole korvannut isää.
        Kyllä lapilla pitäisi olla isä.
        Kaipasin isää monta kertaa kun tuli omia lapsia ja toisen kerran kun äitini kuoli 89v.

        Äidillä oli hyvä ja helppo ammatti, hän ei tarvinnut taloudellista tukea osti mm. kaksi uutta tuliterää mersua lapsuusaikanani.
        Äitini otti mieskaverin vasta kun minulle 22v tuli lapsi , mutta ei siitä isoisää tullut kun oli jo 8 oman lapsensa isoisä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      59
      5869
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3717
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1988
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1799
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1219
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1027
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      53
      970
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      899
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe