Siis tämänhän ei pitäisi olla ongelma mutta lapseni on hyvin halukas puhumaan, mutta nyt on tullut sellainen jankutus kehiin että jää ikään kuin jumiin johonkin sanaan tai lauseeseen ja toistaa sitä monta kertaa. Esim. Kissa itkee, kissa itkee, kissa itkee (jos en heti reagoi mitä sanoo) painottaa KISSA ITKEE. Tämä on välillä rasittavaa kun jos olen vaikka omissa ajatuksissani niin pitäisi aina vastata kaikkeen niin suurella mielenkiinnolla :) ja miten pitäisi vastata kun hän toistaa jotain ihan kummallista juttua esim. Muka nakuu. Jos sitten vastaan etten ymmärrä niin sitten hermostuen sanoo MUKA NAKUU, MUKA NAKUU! Muutenkin pulisee taukoamatta eikä ole varmaan minuuttiakaan hiljaa. :)
2-v jankutus
pölpöttäjä
2
345
Vastaukset
- änkkääjä
Tutulta kuullostaa.
Meillä oli reilu 2 vuotiaan kanssa ohimenevää änkytystä.
Aivan kamalan kuulloista.
Toisti aina lauseen ensimmäistä sanaa monta kertaa esim : minä minä minä minä minä haluun mehua ja sitä rataa.
Ehdin olla jo huolissani, mutta loppui parissa kuukaudessa.
Nyt on tullut taas uudenlaisia "ongelmia" puheeseen, mutta kai se on vain ohimenevä vaihe:)- Kuulostaa.
Varokin opettamasta lapsellesi tuota "kuullostaa" jankutusta!
Se on KUULOSTAA saatana!
YKSI l-kirjain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477