Muistaako kukaan pelaajaa Jokereista joka peliuransa lopetettua meni kulttuuriattaseaksi Lontooseen?
Iso hatunnosto kyseiselle ihmiselle. Hienoa jos pystyy "huipulle" kahdella aivan erilaisella alalla.
Kulttuuriattasea?
7
951
Vastaukset 7
- Sebastian
Tarkoitat ilmeisesti Jali Wahlstenia?
- BenAmy
tutulta. Onko tietoa mitä mies puuhaa nykyään?
Jali Wahlsten taisi tosiaankin toimia Lontoossa kulttuuriattaseana ja aika nuorena juuri peliuransa päätyttyä. Jos en nyt ihan väärin muista, niin hänen aikanaan Suomen lähetystöjen bileistä tuli Lontoossa aika suosittuja nuoremman ja rohkeamman yleisilmeen takia. Samalla moni suomalainen tuote ja yhtye sai hyvää huomiota kansainvälisesti.
Pelaajina Jali ja veljensä Sami Wahlsten olivat TPS:n kasvatteja, jotka Hannu Jortikan tullessa Tepsiin laitettiin pihalle. Jortikan Tepsi oli menestys, mutta Wahlstenit saivat kyllä osansa menestyksestä Jokereissa. Kumpikin taisi päästä jopa maajoukkueeseen, joten turhista pelaajista ei ole kyse. Jali Wahlsten on myös pitänyt aikanaan kolumnia iltapäivälehdessä (en muista kummassa). Fiksu mies, hyvä pelaaja.- JA EIKS SAMIKIN OLLU 1997 -...
rosewater kirjoitti:
Jali Wahlsten taisi tosiaankin toimia Lontoossa kulttuuriattaseana ja aika nuorena juuri peliuransa päätyttyä. Jos en nyt ihan väärin muista, niin hänen aikanaan Suomen lähetystöjen bileistä tuli Lontoossa aika suosittuja nuoremman ja rohkeamman yleisilmeen takia. Samalla moni suomalainen tuote ja yhtye sai hyvää huomiota kansainvälisesti.
Pelaajina Jali ja veljensä Sami Wahlsten olivat TPS:n kasvatteja, jotka Hannu Jortikan tullessa Tepsiin laitettiin pihalle. Jortikan Tepsi oli menestys, mutta Wahlstenit saivat kyllä osansa menestyksestä Jokereissa. Kumpikin taisi päästä jopa maajoukkueeseen, joten turhista pelaajista ei ole kyse. Jali Wahlsten on myös pitänyt aikanaan kolumnia iltapäivälehdessä (en muista kummassa). Fiksu mies, hyvä pelaaja.SAMIHAN PELASI ILVEKSESSÄ 1997 - 1998 KAUDELLA JOLLOIN VOITTI HOPEAA, MUISTAN KYLLÄ MOLEMMAT.
- HARJMO
AINAKIN HARJOITUSPELEISSÄ.EIKS JALI OLLU PAKKI JA SAMI HYÖKKÄÄJÄ.
- MUISTAN MUISTAN
SIITÄ VOI OLLA AIKAA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri671902- 811465
- 931088
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41840Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus288834Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653