Romulaatua länsiauto

Eurosamara

Ostin länsiräppänän kokeillakseni,miten sellaisella pärjää "koiran ilmalla",ja vaikeaa on. Käynnistysongelmia, valo ongelmia, lämpöpuhallin toimii, tai ei, useinmiten ei, ikkunat huurtuu. Akku tyhjenee, sähkötoimiset lasit, ja lukko ei toimi, on myös ollut ongelmia abs,s kanssa.ym.Ja tietenkin pohjaa joutuu hitsaamaan ennen suraavaa katsastusta.
Katto on kyllä,mutta kastun siitäkin huolimatta,kun joutuu usein menemään konepellin alle korjaamaan.
Entä kun parinkymmen asteen pakkanen tulee,ei ole kyllä ollut tarkoituskaan ajaa sillä,kun on lämmin,ja varma Lada käytössä.
Maksoikin enemmän,kun Ladat.
Harmi vaan kun Ladojen maahantuonti loppui jo yli kymmen vuotta sitten.
Mutta kyllä Ladoilla ajaa vielä kauan.
Samanikäiset länsi autothan menee paaliin.Kenenkään hermot,ja rahat ei kestä niitä korjata.

8

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lörssen

      Niin totta taas. Terminen talvi alkoi länsiräppänillä jo tuossa syyskuun puolivälissä kun lämpötila laski yöllä alle 10c. Länsiräppänät ovat selkeästi suunnattu aivan eri leveysasteille eikä ollenkaan tänne pohjolaan. Länsiromujen huoltoverkosto pitäisi myös olla huomattavasti tiheämpi että uskaltaisi edes käydä kaupassa. Bussi/taksikortti on välttämätön jos johonkin pitää säännöllisesti ehtiä ajoissa. Minusta länsiromujen selkeä kohderyhmä on ns. peltoauto harrastajat. Silloin ei ole väliä vaikka romu maatuisi pellon reunalle sillä siellä se ei olisi kuin esteettinen ongelma.

    • Kanto.

      Myös minulla on vain Lada, jota häpeän yli kaiken ja olen myös haaveillut oikean auton ostosta. Länsiauton, jolla voi ajaa myös pakkasella, kun Ladat maatuvat lähiöslummien takapihoilla.

      • Eurosamara

        Kateellisuus saa ihmisen tekemään kaikkea järjetöntä. Minä kirjoitin aamulla pillerihumalassa tuon aloituksen sen jälkeen, kun Lada ei lähtenyt käyntiin.


      • Kanto.
        Eurosamara kirjoitti:

        Kateellisuus saa ihmisen tekemään kaikkea järjetöntä. Minä kirjoitin aamulla pillerihumalassa tuon aloituksen sen jälkeen, kun Lada ei lähtenyt käyntiin.

        Mitä sinä autolla sunnuntaina teet. Ota tänään ja aja huomenna, jos saat Ladan käyntiin.


      • paalattava
        Kanto. kirjoitti:

        Mitä sinä autolla sunnuntaina teet. Ota tänään ja aja huomenna, jos saat Ladan käyntiin.

        Vein ladani paaliin sain 50 euroa ja sain hakee viinaa alkosta


      • Saata Pee
        paalattava kirjoitti:

        Vein ladani paaliin sain 50 euroa ja sain hakee viinaa alkosta

        Minä joun olleen viinatta koko pyhänseuvun kun länsiautoani eivät ottaneet paalaamoon, sanovat muka että se on kasattu myrkkymuovista ja enemmän siinä on muovia kuin rautaa.


    • Joop joo...

      Humoristi?

    • Täh?

      Ilmeisesti Eurosamarasi on siis sinun mielestäsi länsiauto?!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3010
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2184
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1594
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1057
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe