Niin kertokaas te jotka ootte peleissä ollut että miten Nylanderin tulo on vaikuttanut joukkueeseen. ei taida ihan iskussa olla mikke? Erottuuko se kentällä?
Miten on Nylander pelannut?
5
865
Vastaukset
- KärpäFani
... minusta se ei ihmeemmin oo vaikuttanu, mut luulen et me ei olla ees nähty vielä sitä "parasta" mickeä..
Micke on ollut hyvä, aina yksi kentän parhaita pelaajia ja jäällä ollessaan peliä dominoiva. Ymmärrettävästi liike ja pelituntuma eivät ole olleet parhaalla mahdollisella tasolla, mutta siltä osin jatkuvaa parantumista on tapahtunut. Micke myös kärsii sellaisen ehjän viisikkopelaamisen puuttumisesta. Kärpät ei ole löytänyt optimaalisia laitureita hänelle ja sekin on ehkä osaltaan vähentänyt tehoja. Ylivoimassa hän on ollut vähintäänkin mies paikallaan.
Jos ajattelee tehopisteitä, niin Mickellä voisi olla muutama tehopiste enemmän, mikäli laiturit olisivat olleet hereillä. Useita avoimia maalipaikkoja Nylander on luonut, jotka tuntuu yllättäneen ketjukaveritkin. Micke on pelaajana selvästi liigan eliittiä, vaikka odotettavissa on parempaakin hänen sopeutuessaan yhä paremmin joukkueeseen.- #17 ex-#62
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
- #17 ex-#62
#17 ex-#62 kirjoitti:
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
Sekoitin viestejä, koska nin moneen olin vastaatanassa! perkeskele.. Minä odotan sitä kunnon Mickeä vielä, koska kyllä mies parempaakin pysytyy, toivottavasti
- heny#5
kaikki nylanderit on ihan parhaita tietenkin kun ite oon nylander!jotenka mikke on iskussa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle784119Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2023342Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473026Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle812722Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3812445- 1812092
- 381623
- 781615
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231418Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391402