Niin kertokaas te jotka ootte peleissä ollut että miten Nylanderin tulo on vaikuttanut joukkueeseen. ei taida ihan iskussa olla mikke? Erottuuko se kentällä?
Miten on Nylander pelannut?
5
787
Vastaukset
- KärpäFani
... minusta se ei ihmeemmin oo vaikuttanu, mut luulen et me ei olla ees nähty vielä sitä "parasta" mickeä..
Micke on ollut hyvä, aina yksi kentän parhaita pelaajia ja jäällä ollessaan peliä dominoiva. Ymmärrettävästi liike ja pelituntuma eivät ole olleet parhaalla mahdollisella tasolla, mutta siltä osin jatkuvaa parantumista on tapahtunut. Micke myös kärsii sellaisen ehjän viisikkopelaamisen puuttumisesta. Kärpät ei ole löytänyt optimaalisia laitureita hänelle ja sekin on ehkä osaltaan vähentänyt tehoja. Ylivoimassa hän on ollut vähintäänkin mies paikallaan.
Jos ajattelee tehopisteitä, niin Mickellä voisi olla muutama tehopiste enemmän, mikäli laiturit olisivat olleet hereillä. Useita avoimia maalipaikkoja Nylander on luonut, jotka tuntuu yllättäneen ketjukaveritkin. Micke on pelaajana selvästi liigan eliittiä, vaikka odotettavissa on parempaakin hänen sopeutuessaan yhä paremmin joukkueeseen.- #17 ex-#62
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
- #17 ex-#62
#17 ex-#62 kirjoitti:
Eihän Aarnia aina voi pelata, eikös se oo vara miehenä?
Sekoitin viestejä, koska nin moneen olin vastaatanassa! perkeskele.. Minä odotan sitä kunnon Mickeä vielä, koska kyllä mies parempaakin pysytyy, toivottavasti
- heny#5
kaikki nylanderit on ihan parhaita tietenkin kun ite oon nylander!jotenka mikke on iskussa!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845