pitkään

mietiskeliä

Voiko oikeesti olla totta, kun jotkut miehet täälläkin sanonut, että nuolee vaikka kuinka kauan. Eli naiset jos teitä nuoltu piiiiitkääään ni miten kestätte. Aattelin vaan kun tuun helposti ni kuinka monta sitä sitten kestäisi. Ahhh

15

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluatko kokeilla kanssani suuseksiä?

• *-*

Mies mansesta haluais nuolla sinulle orgasmeja,uudestaan,uudestaan niin kauan ja pitkään että keräisitte jo lopettamaan. Mutta mä vaan jatkaisin......

• mietiskeliä

Voi toi pitäs oikeesti toteuttaa, matkaa vaan on liikaa.

• *-*
        mietiskeliä kirjoitti:

Voi toi pitäs oikeesti toteuttaa, matkaa vaan on liikaa.

Hei.mietiskeliä. Missä sinä sitten oleskelet? Turku 6.12 punavalkoinen aamulaiva? Käviskö,ois ainakin aikaa?

• Moi. Esimerkiksi minä olen sellainen. Nuolen kyllä oikein pitkään. Ihanaa kun kohdalle tulee sellainen nainen joka oikeasti pitää siitä ja haluaa saada ja saada.

• mietiskeliä

Luulis et kaikki tykkää siitä. Ois kyllä mahtavaa saada joskus joku kestävä mies, en sitten tiedä onko mussa joku vika ku tuntuu ettei vaan riitä. On sanottu et oon kyltymätön, no tiedä sitten ehkä oon tavannut sit vaan vääriä miehiä.

• mietiskeliä
        mietiskeliä kirjoitti:

Luulis et kaikki tykkää siitä. Ois kyllä mahtavaa saada joskus joku kestävä mies, en sitten tiedä onko mussa joku vika ku tuntuu ettei vaan riitä. On sanottu et oon kyltymätön, no tiedä sitten ehkä oon tavannut sit vaan vääriä miehiä.

Meil on just silloin firman pikkujoulut.

• *-*
        mietiskeliä kirjoitti:

No,voi harmi

• *-*
        mietiskeliä kirjoitti:

Oletko Turun tyttöjä? Tai sieltä päin?

• mietiskeliä
        *-* kirjoitti:

Oletko Turun tyttöjä? Tai sieltä päin?

No juu oon kyllä sieltä päin

• *-*
        mietiskeliä kirjoitti:

No juu oon kyllä sieltä päin

Ahaa. Sulla on isot Rinnat? Oot sit se kaunotar rannikolta?

• mietiskeliä
        *-* kirjoitti:

Ahaa. Sulla on isot Rinnat? Oot sit se kaunotar rannikolta?

Juu kauniiksikin on kehuttu.

• mietiskeliä
        mietiskeliä kirjoitti:

Juu kauniiksikin on kehuttu.

Juu ja voit kyllä joskus joutuu lunastaa lupaukses.

• mietiskeliä kirjoitti:

Mä oon myös Turusta. Sovitaanko sit jiku aika ettei menis päällekkäin pikkujoulunne kanssa. Saat todeta itse mikö on kestävä mies ja joka nuolee sarjaorkkuihin asti ja vieläkin pidempään....

• *-*
        mietiskeliä kirjoitti:

Toivottavasti joskus pääsen toteuttaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      25
      11454
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      52
      4023
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      116
      3227
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      163
      2537
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      107
      2276
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1855
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      312
      1110
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      895
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      62
      885
    10. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      815
    Aihe