Kerron vähän taustaa itsestäni. Olin herkkä lapsi. 8-vuotiaana jo tajusin että minusta tulee erilainen ja perverssi kaveri. Tukkani kasvoi vauhdilla jo 3vuotiaana. Muistan kun pappa aina vei minut väkisten saunaan vaaka-asennossa ja pesi pitkän tukkani mäntysoopalla silmiä kirveltäen. Sitten pappa imi samalla otsani saippuat pitäen ihme ääntä."Hyyf hyyf hyyf"ja kirvely loppui silmissä. Sitten muistan kun oli saavin päällä kuusivitsa"josta sain surutta pempunpäälle papan kädestä pitkin vedoin. Muistan myös ne vaaleenpunaiset flanellihousut papan päällä,joita hän rakasti.noh,aika kului ja muutettiin keskustan tuntumaan. Olin 15v ja aika kului vaipoissa. Sain kavereita mutta pissin edelleen vaippaan. Siinä meni liberot ja äidin tenaladyt sekaisin. Talossa asui pahapäinen"talkkari"jota pelättiin. Hilloa kun hain kellarista niin talkkari pelotti mua ja jännäkäkka tuli heti vaippaan. Siirryin tuplavaippaan joka auttaa mua edelleen. Kaverit rupes käyttään akne-voidetta naamaan mut minä rasvasin pyllyni pepanthenillä vaippojen ja kuusivitsan takia.
Rankka lapsuus Eurassa
janne-rääpäle
5
1106
Vastaukset
- Hyvä
hyväjippii
- Anonyymi
Jippii, Elisa!
- Anonyymi
Ja nyt valitat ku nuoriso ajaa jäärataa
, vaipat märkinä kyttäät ja kuvaat puskissa - Anonyymi
Jännittävää kerro lisää.
- Anonyymi
rasvaatsä vieläkin? nimim. toppi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1133765Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma453270Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest252600- 1992446
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem222379Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu351596- 1071398
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1471304Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja281284Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt711128