Kerron vähän taustaa itsestäni. Olin herkkä lapsi. 8-vuotiaana jo tajusin että minusta tulee erilainen ja perverssi kaveri. Tukkani kasvoi vauhdilla jo 3vuotiaana. Muistan kun pappa aina vei minut väkisten saunaan vaaka-asennossa ja pesi pitkän tukkani mäntysoopalla silmiä kirveltäen. Sitten pappa imi samalla otsani saippuat pitäen ihme ääntä."Hyyf hyyf hyyf"ja kirvely loppui silmissä. Sitten muistan kun oli saavin päällä kuusivitsa"josta sain surutta pempunpäälle papan kädestä pitkin vedoin. Muistan myös ne vaaleenpunaiset flanellihousut papan päällä,joita hän rakasti.noh,aika kului ja muutettiin keskustan tuntumaan. Olin 15v ja aika kului vaipoissa. Sain kavereita mutta pissin edelleen vaippaan. Siinä meni liberot ja äidin tenaladyt sekaisin. Talossa asui pahapäinen"talkkari"jota pelättiin. Hilloa kun hain kellarista niin talkkari pelotti mua ja jännäkäkka tuli heti vaippaan. Siirryin tuplavaippaan joka auttaa mua edelleen. Kaverit rupes käyttään akne-voidetta naamaan mut minä rasvasin pyllyni pepanthenillä vaippojen ja kuusivitsan takia.
Rankka lapsuus Eurassa
janne-rääpäle
5
1021
Vastaukset
- Hyvä
hyväjippii
- Anonyymi
Jippii, Elisa!
- Anonyymi
Ja nyt valitat ku nuoriso ajaa jäärataa
, vaipat märkinä kyttäät ja kuvaat puskissa - Anonyymi
Jännittävää kerro lisää.
- Anonyymi
rasvaatsä vieläkin? nimim. toppi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741359Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431249Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511061Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2541032- 51755
- 64714
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62707Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39688Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44651- 30607