tuleeko se esim. siitä, kun on pomppinut ulkona vähissä vaatteissa, vai mistä? mietin tässä myös, miten voisin välttää kuumeen? suurkiitos kaikille jotka vastaavat kysymyksiini. ☺️
mistä kuume tulee?
2
127
Vastaukset
- ...
Elimistössä on jo valmiina viruksia/bakteereit ne vaan tarttee laukasevan tekijän
Hei!
Koholla olevan ruumiinlämmön eli kuumeen taustalla voi olla hyvinkin moninaisia syitä. Yleisimpiä ovat erilaiset virusten ja bakteerien aiheuttamat tartuntataudit, mutta myös jotkin eliminstön aineenvaihduntaan liittyvät syyt voivat nostaa kuumetta. Pelkkä ulkona vähissä vaatteissa oleminen ei kuumetta nosta, mutta toki se saattaa huonontaa elimistön vastustuskykyä esim. flunssaviruksia vastaan.
Halutessasi voit lukea kätevän tietopaketin kuumeen syistä, tutkimuksista ja hoidosta täältä: http://klinik.fi/terveysinfo/kuume
Mukavaa loppusyksyä toivotellen:
-Klinikin lääkäritiimi
Klinik - terveyspalvelusi netissä
www.kliniik.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838