Laitan tännekkin palstalle tämän saman, jos jollakin olisi tietoa , eli:
Olen syönyt E-epa tabletteja jonkinaikaa liiankin suurella annoksella eli 5 tablettia päivässä vaikka suositus on 1-2 kpl. Syy on se että tämä auttaa minua sos.tilanteissa, en jännitä, olenkin voinut jättää rauhoittavan lääkkeen täysin pois, mitä aikaisemmin söin pienellä annoksella.
Nyt kumminkin olen huomannut jotta näkökyky on jonkinverran heikentynyt ja pelkään että voiko tällä E-epan käytöllä olla vaikutusta asiaan?
Näkö kieltämättä oli huonontunut ennen e-epan käyttöäkin mutta tuntuu jotta nyt on mennyt vielä huonompaan suuntaan.
Mitä olette mieltä, voiko E-epa huonontaa näköä?
kiitos
E-epa ja näkö
2
250
Vastaukset
- Sintti***
Älä ainakaan ota noin isoa annosta! Kalaöljyn on sanottu ohentavan verta. Tässä linkissä on kyllä ihan päinvastaista tietoa kuin mitä yleensä on sanottu. Vaikea tietäöä kumpi pitää paikkansa...
http://suomenterveysravinto.fi/blogi/tutkimuskatsaus-kalaoljyt-eivat-lisaa-verenvuotoriskia/
Tässä keskustelua ko. asiasta:
http://www.tiede.fi/keskustelu/41566/ketju/kuinka_vaarallista_kalaoljy_on - silmät vie päästä.
Kiitos vastauksesta!
Olin jo onnessani kun luulin jotta voin jättää opamox:in kokonaan pois mutta nyt sitten iski tämä.
Kaksi keskustelua löysin jossa väitettiin jotta E-epa olisi huonontanut näköä. Toisessa näissä keskusteluista kirjoittaja oli kertonut asiasta "lääkärille" joka käski luottaa tähän omaan käsitykseen, pitää nyt laittaa myöskin E-epat tauolle ja katsoa miltä näyttää.
Myös E-epa lisäsi itsellä hieman ahdistusta mutta en välittänyt sitä koska se niin hyvin auttoi sos.tilanteiden pelkoon ja kumminkin lievä ahdistus jotta ei sitä helposti työn lomassa edes huomannut.
Myöskin tuosta ahdistuksesta ja E-epasta löytyi kirjoituksia.
Kävinkin tänään hakemassa mäkikuisma tabletteja jos niistä olisi vastaavaa apua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844