Igen beställde jag en tidning som jag kommer att bläddra litet i,och så går den till min dotter som gärna tar emot mina överlopps tidningar.Försäljaren var så trevlig,dessutom kunde han litet svenska och mitt yngsta barn jobbade som telefonförsäljare några veckor.inget drömjobb precis.
Favoritkund för telefonförsäljare är jag.
5
117
Vastaukset
- f.d tidningstråkare
Jag har själv jobbat som telefonförsäljare inget vidare precis, det var mycket svårt att truga tidningar åt folk, när de sade nej. Jag jobbade en dag på det stället det räckte till!
- tant blå
Det är ett jäkligt jobb har jag förstått,allt kan man ju inte köpa,men vänligt försöker jag åtminstone att tacka nej.Dåligt betalt också ,och mest använder man ju ungdomar som försäljare.
- pensionärstant
tant blå kirjoitti:
Det är ett jäkligt jobb har jag förstått,allt kan man ju inte köpa,men vänligt försöker jag åtminstone att tacka nej.Dåligt betalt också ,och mest använder man ju ungdomar som försäljare.
Ibland är det bara litet tröttsamt.
- fd.prenumerant
pensionärstant kirjoitti:
Ibland är det bara litet tröttsamt.
Om man avslutar en tidningsprenumeration,då är man först i blåsten,det rings och kommer erbjudande med posten i en strid ström
- ragatan
fd.prenumerant kirjoitti:
Om man avslutar en tidningsprenumeration,då är man först i blåsten,det rings och kommer erbjudande med posten i en strid ström
Jag är en mardrömskund,jag frågar alltid om de talar svenska.Samtalet brukar ta slut med det.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292188
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261788Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121339Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121197- 881002
- 17877
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16771Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107701