Igen beställde jag en tidning som jag kommer att bläddra litet i,och så går den till min dotter som gärna tar emot mina överlopps tidningar.Försäljaren var så trevlig,dessutom kunde han litet svenska och mitt yngsta barn jobbade som telefonförsäljare några veckor.inget drömjobb precis.
Favoritkund för telefonförsäljare är jag.
5
100
Vastaukset
- f.d tidningstråkare
Jag har själv jobbat som telefonförsäljare inget vidare precis, det var mycket svårt att truga tidningar åt folk, när de sade nej. Jag jobbade en dag på det stället det räckte till!
- tant blå
Det är ett jäkligt jobb har jag förstått,allt kan man ju inte köpa,men vänligt försöker jag åtminstone att tacka nej.Dåligt betalt också ,och mest använder man ju ungdomar som försäljare.
- pensionärstant
tant blå kirjoitti:
Det är ett jäkligt jobb har jag förstått,allt kan man ju inte köpa,men vänligt försöker jag åtminstone att tacka nej.Dåligt betalt också ,och mest använder man ju ungdomar som försäljare.
Ibland är det bara litet tröttsamt.
- fd.prenumerant
pensionärstant kirjoitti:
Ibland är det bara litet tröttsamt.
Om man avslutar en tidningsprenumeration,då är man först i blåsten,det rings och kommer erbjudande med posten i en strid ström
- ragatan
fd.prenumerant kirjoitti:
Om man avslutar en tidningsprenumeration,då är man först i blåsten,det rings och kommer erbjudande med posten i en strid ström
Jag är en mardrömskund,jag frågar alltid om de talar svenska.Samtalet brukar ta slut med det.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084787Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744031476- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14963tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11948Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876