Kaikki terveysiedon S2014 kirjoittaneet

huiihanaa

Hejsan kaikki terkan kirjoittajat,
Mites terveystiedon yo-kokeet meni? Millaisena lähti ja millaisena tuli takaisin?
Mielenkiinnolla odottelen vastauksia.

Ps. Olipa tällä kertaa alhaiset pisterajat

11

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokela

      M tuli ja pisteet eivät muuttunueet eli 21.

    • jsjsjsklaa

      Koitin sitä korottaa nyt syksyllä. Kirjoitin keväällä M, nyt tuli C. Viime keväänä oli paljon helpompi koe kuin nyt syksyllä.

    • 1+3

      Kirjoitin ylimääräisenä enkä lukenut lainkaan. Kursseilla en ole lukenut ja tunneilla on vaan käytä läpi päivänselviä asioita.

      A tuli. 13 pistettä.

      Tuli itse asiassa pakollisestakin reaalista A, koska en siihenkään lukenut. Että juu, toivottavasti rima on nyt alhaalla ja muilla parempi olo :p

    • jippiaiei

      Lähti 29 pisteellä, ajattelin että se ois sit M-E (opettaja vielä varotteli että voi laskea). Lopulta nousikin pisteellä ja pisterajat oli aika alhaalla, joten tulikin L. En olis ikinä uskonu :) Onnea muillekin kirjottaneille!

    • jiiihaaa

      Minulla alustavista tuli 28 pistettä. Opettaja sanoi, että taitaa tulla just ja just E, mutta pisteet saattaa laskea paljon. Olin ihan varautunut M:ään, ja olin ihan paniikissa, koska E oli tavoitteeni. Aamulla tuloksia hakiessani, katsoin sitä onnetonta lappua ja siinä olikin L. Siis olen niin ihmeissäni, en olisi ikinä uskonut, että saan siitä Laudaturin! Kiitos YTL!!! :DD

      • nero777

        En olisi kovin tyytyväinen terveystiedon L:stä. Kaikista helpoin koska kirjoittajien taso on huono.


      • ei huono
        nero777 kirjoitti:

        En olisi kovin tyytyväinen terveystiedon L:stä. Kaikista helpoin koska kirjoittajien taso on huono.

        Kyllä minulle kelpaisi terveystiedon L ja tyytyväinen olisin todella.


    • tsäähä

      Lähti 25p ja tuli samana takaisin eli E :)

    • Kysymys3756897348

      Kuinka moni teistä muuten kirjoitti terveystiedon vain siksi, että se vaikutti niin helpolta?

    • ylioppilas2014

      En päässyt opiskelemaan nyt syksyllä, joten päätin kirjoittaa terkan ylimääräisenä. Luin kaikki kurssikirjat kerran, en tehnyt muistiinpanoja ja muutenkin menin kokeeseen aika lepsulla asenteella. Pisteitä tuli 27 = E. Alustavia pisteitä en uskaltanut edes kysyä, koska koe tuntui menneen huonosti. Äidinkielen laudaturista oli varmasti hyötyä - varsinaista asiatietoa ei ollut kauheasti, mutta esseiden rakenne oli ihan hyvä.

    • gdfagfda

      lähti 31, nousi lautakunnassa yhdellä eli siis L

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe