Mitä 40:selle isälle lahjaksi?

mie-93

oon pulassa mull ei oo ku 8 euroo ja pitäs ostaa isälle lahja en keksi mitään auttakaa!!

28

11763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wenla

      8 eurolla pitäisi jo saada

      - kukka(joku viherkasvi vaikkapa)
      -sukat
      -käsineet

    • Nanna

      No niin mulla on kans kaheksan egee, mut mä ostan jotain.

    • n24

      Varmasti teidänki keittiökomeroista löytyy ainekset vaik lättytaikinaan..

      Eli leivo jotain pientä kivaa..

      Tai jos osaat vaik pullat pyöräyttää, ni kyl isukki ilahtuu.

      Ruoka paras lahja isukeille.

      Ite teen omalle suklaatäytekakun, ja uskon maistuvan.. =)

      • Iskä, 51v

        Jos osaat, niin leivo tuoretta pullaa. Keitä sille aamukahvit, anna itse tehty kortti, tarjoile tuoretta pullaa ja halit päälle. Siinä on enemmän, mitä voit 8:lla eurolla ostaa!


      • isä itsekkin

        Loistava idea, varmasti isä tykkää, leivot sitten mitä tahansa!


      • sitä

        Koko rahalla turpaan.,ja pyydä huomenna anteeksi. Sitten on molemmilla hyvä mieli.


      • Bog-Daddy
        isä itsekkin kirjoitti:

        Loistava idea, varmasti isä tykkää, leivot sitten mitä tahansa!

        Jauhoillahan se löytyy isommilta ihmisiltä...ja kyllä isukki "diggailee"...


    • nainen-43

      maksaa 4 euroa kpl, osta 2 jos vaikka lahjan arvo nousisi moninkertaiseksi ja muuten tärkeintä ei ole kuitenkaan mitä viet vaan että muistit

    • nize

      Onko se 40-v mies sun isä vai mies?
      Mua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa miehelleni. Isäkin vielä elää. Ostan yleensä aika pientä tai tarpeellista.
      Sukat,
      alushousut,
      yöpaita tai
      vaikka suklaata.
      Halaus ja itsetehty kortti on parasta sekä iloinen ja toista huomioiva mieli.

      • ...

        tottakai -93 syntyneellä on nelikymppinen mies..

        jooh, vaikka voihan sitä kaikkea kyllä tänä päivänä uskoakin..


      • Miia

        Miksi sinua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa omalle miehellesi? Siis jos teillä on omia lapsia...? Minusta on ihanaa kun saan ensimmäistä kertaa muistaa omaa miestäni isänpäivänä!! Oma isänikin on vasta 50 vee, mutta tottakai muistetaan molempia, mutta tärkeempänä pidän ehdottomasti omaa miestäni, hän kun on lapseni isä... Omalle isälleni riittää aina kun kortin lähettää, mutta kyllä mulla on tapana hänellekin jotain pientä aina ostaa.
        Isänpäivä on yhtä tärkeä päivä kuin äitienpäivä! Eikö miehesi sitten muista sinua äitienpäivänä??


      • ///
        Miia kirjoitti:

        Miksi sinua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa omalle miehellesi? Siis jos teillä on omia lapsia...? Minusta on ihanaa kun saan ensimmäistä kertaa muistaa omaa miestäni isänpäivänä!! Oma isänikin on vasta 50 vee, mutta tottakai muistetaan molempia, mutta tärkeempänä pidän ehdottomasti omaa miestäni, hän kun on lapseni isä... Omalle isälleni riittää aina kun kortin lähettää, mutta kyllä mulla on tapana hänellekin jotain pientä aina ostaa.
        Isänpäivä on yhtä tärkeä päivä kuin äitienpäivä! Eikö miehesi sitten muista sinua äitienpäivänä??

        Mielestäni on siksi hassua ostaa omalle miehelle lahja, koska eihän hän ole oma isä. Tosin jos lapset ovat vielä pieniä, niin silloin äidin ja lasten yhteinen muistaminen on tärkeää. Kyllä oman isän muistaminen on tärkeintä


    • skyydy

      otat kameralla kuvan itsestäsi, tiimarista hienot kehykset ja pakettiin. isänä se olisi lapseltani paras lahja! ei ole kallis investointi ja takuulla tulee hyvä mieli!

    • onnetar

      Osta 8 eurolla lottokuponki!

      • kettu

        Onko raha päivän sana?


    • miten ois, pipo, kaulaliina, hanskat tai pörrösukat, tai ehkäpä sellainen auton ikkunan
      raaputin, jossa on hanska

    • Tiina

      Anna aikaa :) eli siis viet isukin vaikka kahville ja vietät aikaa hänen kanssaan, uskon että se on paras lahja.

    • jusa62

      muistaminen, eikä lahjan suuruus. Itse nelkytrisat isänä olen iloinen kun saan lasteni itse tekemän kortin ja pienen lahjan. Ne muut päivät ovat kuitenkin niitä kaikein tärkeimpiä päiviä. Eli miten tulen lasteni kanssa toimeen.
      Hyvää Isänpäivää kaikille Isille!

    • Tampereen_plikka

      Hei,
      En nyt lukenut mitä muut olivat jo ehdottaneet lahjaksi, mutta onko aina pakko ostaa lahja, isänpäivätä on tullut niin kaupallinen. En tiedä minkä ikänen olet, mutta jos et asu enää kotona, mene isäsi luokse vierailulle, ja vietä aikaa hänen kanssaan. Jos asut vielä kotona, lähde isäsi kanssa vaikka isänpäiväkävelylle, tai pelatkaa korttia tms jossa rahaa ei tarvita, vaan tärkeintä on se hänelle annettu aika ja ajatus että hän on sinulle tärkeä.

    • sese

      kyllä uudet moottoriöljyt aina lämmittää miehen mieltä.

      • mieltä?

        8 euron öljyt monekaan miehen mieltä.


    • ISÄ

      KÄYKÄÄ TAPAAMASSA OMAA ISÄÄ ...........

      • ara

        Miten voi tavata isänsä,joka on vain maksanut elatusmaksut muttei koskaan ole käynyt näyttäytymässä?
        Lahja tälläiselle!!!


    • joku12345678909876543212345...

      40 miehelle annetaan parran ajo kone juuuuuuuuu

    • ..................

      Selasen ikkunaraapan, missä on valo :D Ja sitten ässäarpa.

    • vizz

      Osta ADRESSI!!!

      • Kujansuu34

        Oottepa tyhmiä, moottoriöljyt...


    • hellu

      www.paltik.com

      Aika huippu ! Varmasti ainutlaatuinen ja innostava! On tullut kokeiltua! Jos raha ei riitä, niin lainaa vaikka äiskältä, tai ostakaa kimpassa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe