oon pulassa mull ei oo ku 8 euroo ja pitäs ostaa isälle lahja en keksi mitään auttakaa!!
Mitä 40:selle isälle lahjaksi?
28
11833
Vastaukset
- wenla
8 eurolla pitäisi jo saada
- kukka(joku viherkasvi vaikkapa)
-sukat
-käsineet - Nanna
No niin mulla on kans kaheksan egee, mut mä ostan jotain.
- n24
Varmasti teidänki keittiökomeroista löytyy ainekset vaik lättytaikinaan..
Eli leivo jotain pientä kivaa..
Tai jos osaat vaik pullat pyöräyttää, ni kyl isukki ilahtuu.
Ruoka paras lahja isukeille.
Ite teen omalle suklaatäytekakun, ja uskon maistuvan.. =)- Iskä, 51v
Jos osaat, niin leivo tuoretta pullaa. Keitä sille aamukahvit, anna itse tehty kortti, tarjoile tuoretta pullaa ja halit päälle. Siinä on enemmän, mitä voit 8:lla eurolla ostaa!
- isä itsekkin
Loistava idea, varmasti isä tykkää, leivot sitten mitä tahansa!
- sitä
Koko rahalla turpaan.,ja pyydä huomenna anteeksi. Sitten on molemmilla hyvä mieli.
- Bog-Daddy
isä itsekkin kirjoitti:
Loistava idea, varmasti isä tykkää, leivot sitten mitä tahansa!
Jauhoillahan se löytyy isommilta ihmisiltä...ja kyllä isukki "diggailee"...
- nainen-43
maksaa 4 euroa kpl, osta 2 jos vaikka lahjan arvo nousisi moninkertaiseksi ja muuten tärkeintä ei ole kuitenkaan mitä viet vaan että muistit
- nize
Onko se 40-v mies sun isä vai mies?
Mua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa miehelleni. Isäkin vielä elää. Ostan yleensä aika pientä tai tarpeellista.
Sukat,
alushousut,
yöpaita tai
vaikka suklaata.
Halaus ja itsetehty kortti on parasta sekä iloinen ja toista huomioiva mieli.- ...
tottakai -93 syntyneellä on nelikymppinen mies..
jooh, vaikka voihan sitä kaikkea kyllä tänä päivänä uskoakin.. - Miia
Miksi sinua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa omalle miehellesi? Siis jos teillä on omia lapsia...? Minusta on ihanaa kun saan ensimmäistä kertaa muistaa omaa miestäni isänpäivänä!! Oma isänikin on vasta 50 vee, mutta tottakai muistetaan molempia, mutta tärkeempänä pidän ehdottomasti omaa miestäni, hän kun on lapseni isä... Omalle isälleni riittää aina kun kortin lähettää, mutta kyllä mulla on tapana hänellekin jotain pientä aina ostaa.
Isänpäivä on yhtä tärkeä päivä kuin äitienpäivä! Eikö miehesi sitten muista sinua äitienpäivänä?? - ///
Miia kirjoitti:
Miksi sinua ärsyttää ostaa isänpäivä lahjaa omalle miehellesi? Siis jos teillä on omia lapsia...? Minusta on ihanaa kun saan ensimmäistä kertaa muistaa omaa miestäni isänpäivänä!! Oma isänikin on vasta 50 vee, mutta tottakai muistetaan molempia, mutta tärkeempänä pidän ehdottomasti omaa miestäni, hän kun on lapseni isä... Omalle isälleni riittää aina kun kortin lähettää, mutta kyllä mulla on tapana hänellekin jotain pientä aina ostaa.
Isänpäivä on yhtä tärkeä päivä kuin äitienpäivä! Eikö miehesi sitten muista sinua äitienpäivänä??Mielestäni on siksi hassua ostaa omalle miehelle lahja, koska eihän hän ole oma isä. Tosin jos lapset ovat vielä pieniä, niin silloin äidin ja lasten yhteinen muistaminen on tärkeää. Kyllä oman isän muistaminen on tärkeintä
- skyydy
otat kameralla kuvan itsestäsi, tiimarista hienot kehykset ja pakettiin. isänä se olisi lapseltani paras lahja! ei ole kallis investointi ja takuulla tulee hyvä mieli!
- onnetar
Osta 8 eurolla lottokuponki!
- kettu
Onko raha päivän sana?
miten ois, pipo, kaulaliina, hanskat tai pörrösukat, tai ehkäpä sellainen auton ikkunan
raaputin, jossa on hanska- Tiina
Anna aikaa :) eli siis viet isukin vaikka kahville ja vietät aikaa hänen kanssaan, uskon että se on paras lahja.
- jusa62
muistaminen, eikä lahjan suuruus. Itse nelkytrisat isänä olen iloinen kun saan lasteni itse tekemän kortin ja pienen lahjan. Ne muut päivät ovat kuitenkin niitä kaikein tärkeimpiä päiviä. Eli miten tulen lasteni kanssa toimeen.
Hyvää Isänpäivää kaikille Isille! - Tampereen_plikka
Hei,
En nyt lukenut mitä muut olivat jo ehdottaneet lahjaksi, mutta onko aina pakko ostaa lahja, isänpäivätä on tullut niin kaupallinen. En tiedä minkä ikänen olet, mutta jos et asu enää kotona, mene isäsi luokse vierailulle, ja vietä aikaa hänen kanssaan. Jos asut vielä kotona, lähde isäsi kanssa vaikka isänpäiväkävelylle, tai pelatkaa korttia tms jossa rahaa ei tarvita, vaan tärkeintä on se hänelle annettu aika ja ajatus että hän on sinulle tärkeä. - sese
kyllä uudet moottoriöljyt aina lämmittää miehen mieltä.
- mieltä?
8 euron öljyt monekaan miehen mieltä.
- ISÄ
KÄYKÄÄ TAPAAMASSA OMAA ISÄÄ ...........
- ara
Miten voi tavata isänsä,joka on vain maksanut elatusmaksut muttei koskaan ole käynyt näyttäytymässä?
Lahja tälläiselle!!!
- joku12345678909876543212345...
40 miehelle annetaan parran ajo kone juuuuuuuuu
- ..................
Selasen ikkunaraapan, missä on valo :D Ja sitten ässäarpa.
- vizz
Osta ADRESSI!!!
- Kujansuu34
Oottepa tyhmiä, moottoriöljyt...
- hellu
www.paltik.com
Aika huippu ! Varmasti ainutlaatuinen ja innostava! On tullut kokeiltua! Jos raha ei riitä, niin lainaa vaikka äiskältä, tai ostakaa kimpassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851