Suurin osa Jaguarharrastajista kerää jossain vaiheessa myös malleja ainakin omasta kärrystään. Olen lisännyt HJK:n linkkisivulle:http://koti.phnet.fi/~fiboy/Linkit.htm
myös joitain linkkejä pienoismalleista. Onko tällä palstalla alan harrastajia? Löytyisikö teiltä linkkejä hyviin keitaisiin ja voisitteko postittaa niitä minulle?
Kiitokset etukäteen/jjj
Jaguar pienoismalleja
3
687
Vastaukset
- Saku
Jos oma pikku Gorgi/Dinky:si vaatii varaosia,kannattaa ottaa yhteys Robiin / www.modelcarparts.com.Häneltä löytyy kaikkea kivaa pikkusälää joilla voit huoltaa ja korjata pikku aarteesi.Rob asuu Hollannissa ja hoitaa työnsä erinomaisesti.Olen itse tilannut häneltä kaikenlaista osaa mm.James B:n Aston-martiniin.
- HEF
Tässä parit mallifirmat, joita kannattaa tutkia:
www.mafma.com
huomattavan paljon mittakaavassa 1/43 olevia valmiita malleja
www.legacydiecast.com
etupäässä 1/18 kokoa olevia valmiita malleja, suht hyvät valikoimat
www.ewa1.com
täällä kun klikkaa hauksi Jaguar, niin saa varautua hetken istuntoon. Jenkkifirma , jolla isot valikoimat malleja, lehtiä(vanhempia)
www.grandprixmodels.co.uk
lähinnä malliharrastajan erikoispuoti, jossa hyvät valikoimat resiinimalleja, sekä arvokkaampaa valmiiksi tehtyä
En nyt sitten tiedä, joko nämä olivat jjj:n listoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142758EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
- 40688
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22683Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632