Kaverille kissa lahjaks???

Tyyppi joka mietii

Hei mietin että antaisko kaverille lahjaksi kissan (tiiän yhden tyypi joka antais kissan)
Mutta ku mietitytä että mitä se meinas koska sillä on jäänyt kesän aikana kissa auton alle ja kissa oli kuolu....

6

155

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdef1

Maksatko myös kissan rokotukset/madotukset ja otatko vastuun kissasta jos kaverisi ei tätä haluakaan..? Oletko valmis tai onko kaverisi valmis jos kissalle tuleekin terveysongelmia..?

Asiat kannattaa miettiä yhdessä kaverisi kanssa! Älä hanki lahjaksi eläintä, jos et ole varma haluaako hän sellaista. Kodittomia kissoja on jo valmiiksi liikaa... :-/

• Tyyppi joka mietii

OK kiitos

• älä tee sitä

Ei koskaan eläintä kellekkään lahjaksi.Osta ja anna jotain muuta, vaikka lahjakortti hoitolaan, leffaan tai jotain.

Lahjaksi ei voi antaa eläintä.Eläin pitää saada itse valita,se itselle mieleinen.Ja itse päättää haluaako sitä ollenkaan.

Älä siis osta kissaa tai vie, vaikka ilmaseksi saisit.

Ja jos hältä jo yksi kissa jäänyt autonalle, niin ei varmaan ole ruusuinen elämä seuraavallakaan kissalla jos samaan paikkaan menisi.
      Eli ei , älä vie kissaa .

• Älä

Älä anna kissaa. Se on mukavampi itse valita jos edes haluaa kissaa, ja jos ei halua niin mitä sitten teet kissan kanssa? Palautata kasvattajalle ja sanot että sori, ei se halunnutkaan sitä? Älä anna kissaa.

• pehmoinen se on

Pehmokissa käy varsin hyvin :)

• lellikki

Mielestäni eläintä ei koskaan saa antaa lahjaksi niin että lahjan saaja ei tiedä saavansa eläintä lahjaksi. Ota ystäväsi mukaan kissan valitsemiseen ja päättämään haluaako kissaa. Voit sen siten hankkia hänelle lahjaksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      53
      907
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      64
      657
    3. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      55
      650
    4. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      43
      582
    5. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      553
    6. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      32
      528
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      513
    8. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      75
      457
    9. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      37
      446
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      33