William Korwenkoski

Iso-Aatu

Tietääkö kukaan, missä mies vaikuttaa ja keikkaileeko?

46

5086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niina

      Asuu Seinäjoella. En tiedä muuta..

    • Kenssi Ala

      ei ole keikkaillut tietääkseni 2000 luvun puolella. Omisti Pub Härmän Häijyn Seinäjoella. Taisi myydä sen ja ryypätä rahat. Uusi sinkku, joka kertoo Paula Koivuniemestä, on soinut radioissa...

      • NNN

        Seinäjoen oma kylähullu. Yrittää valtuustoonkin joka vaaleissa, mutta eihän sitä pelleä kukaan äänestä.
        Härmän häjy Pubissa kittaa silloin tällöin kaljaa ja kasvattaa jo ennestään ihraista olemustaan.

        Näitä pellejä on joka kaupungissa.
        Yrittää olla persoonallinen, mutta onnistuu olemaan ainoastaan juntti.


      • NNN kirjoitti:

        Seinäjoen oma kylähullu. Yrittää valtuustoonkin joka vaaleissa, mutta eihän sitä pelleä kukaan äänestä.
        Härmän häjy Pubissa kittaa silloin tällöin kaljaa ja kasvattaa jo ennestään ihraista olemustaan.

        Näitä pellejä on joka kaupungissa.
        Yrittää olla persoonallinen, mutta onnistuu olemaan ainoastaan juntti.

        sen Korwenkosken ääni. Kun kuuntelee tarkasti, niin on kyllä Miehekäs ja Tunnetta täynnä sen ääni. Olkoon mikä kylähullu tahansa, kyllä meille vanhemmille naisille kelpaa kylähullutkin.
        Aika arvoituksellinen mies,varsinkin jos on Pohjanmaalta. Eikös ne kaikki ole siellä vähän outoja? Ei muuten, mutta harmittaa jos tykkää vain Paulasta. :(


      • Erä-Erkki
        NNN kirjoitti:

        Seinäjoen oma kylähullu. Yrittää valtuustoonkin joka vaaleissa, mutta eihän sitä pelleä kukaan äänestä.
        Härmän häjy Pubissa kittaa silloin tällöin kaljaa ja kasvattaa jo ennestään ihraista olemustaan.

        Näitä pellejä on joka kaupungissa.
        Yrittää olla persoonallinen, mutta onnistuu olemaan ainoastaan juntti.

        Joo William on kaikkien kunnon junttien oma sankari. http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Sai ääniä enemmän kuin moni valtuustoon päässyt, kun oli "väärän" puoleen listoilla. No onneksi ei päässyt, -olis varmaan ampunut jonkun..


      • Hassan
        Erä-Erkki kirjoitti:

        Joo William on kaikkien kunnon junttien oma sankari. http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Sai ääniä enemmän kuin moni valtuustoon päässyt, kun oli "väärän" puoleen listoilla. No onneksi ei päässyt, -olis varmaan ampunut jonkun..

        Tekee mitä huvittaa. Rakastettava lurjus. Ei kalastele kenenkään suosiota.


      • Sarita
        Erä-Erkki kirjoitti:

        Joo William on kaikkien kunnon junttien oma sankari. http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Sai ääniä enemmän kuin moni valtuustoon päässyt, kun oli "väärän" puoleen listoilla. No onneksi ei päässyt, -olis varmaan ampunut jonkun..

        Tuollainen äijä joutaa romukoppaan...tyhmä suomi juntti.


      • Neitokainen
        Sarita kirjoitti:

        Tuollainen äijä joutaa romukoppaan...tyhmä suomi juntti.

        Kun sais pulloon..


      • Iso-Aatu
        NNN kirjoitti:

        Seinäjoen oma kylähullu. Yrittää valtuustoonkin joka vaaleissa, mutta eihän sitä pelleä kukaan äänestä.
        Härmän häjy Pubissa kittaa silloin tällöin kaljaa ja kasvattaa jo ennestään ihraista olemustaan.

        Näitä pellejä on joka kaupungissa.
        Yrittää olla persoonallinen, mutta onnistuu olemaan ainoastaan juntti.

        ..äijä sinäkin olet. Halusin vain tietää, missä ko. herra menee ja keikkaileeko. En halunnut tietään kenenkään myrkkyä syöneen mielipiteitä. Te pohjalaiset taidatte olla vain surkeita selkään puukottajia.. Olen kerran nähnyt Williamin Helsingissä keikalla. Mies on todella kaikkea muuta kuin juntti, vaikka juntti sanan hän varmaan ottaa kunnianosoituksena..


      • juu
        Neitokainen kirjoitti:

        Kun sais pulloon..

        jee


      • Sarita kirjoitti:

        Tuollainen äijä joutaa romukoppaan...tyhmä suomi juntti.

        Kyllä minä olen sitä mieltä, että tuollainen pelottava lurjus olisi pyydystettävä. Etteivät pääse kuolemaan sukupuuttoon tuollaiset pelottavat ja komeat miehet. Varsinkin jos on outo ja laulaa. Sehän on vain iloinen asia. Taitaa vain olla naistenmies...


      • Olen kuullut
        IltaYö kirjoitti:

        Kyllä minä olen sitä mieltä, että tuollainen pelottava lurjus olisi pyydystettävä. Etteivät pääse kuolemaan sukupuuttoon tuollaiset pelottavat ja komeat miehet. Varsinkin jos on outo ja laulaa. Sehän on vain iloinen asia. Taitaa vain olla naistenmies...

        Mä oon kuullut että se on ihana. Näyttää vain ettei olisi. Sillä on naisiakin tarjolla vaikka kuinka paljon, mutta se tykkää vain aikuisista. Ainakin laulaa niin...on kyllä tosi valikoiva naisten suhteen. :)


      • täti-ihminen
        Sarita kirjoitti:

        Tuollainen äijä joutaa romukoppaan...tyhmä suomi juntti.

        paljon tärkeämpää kuin ulkoinen rumuus.
        Minä olen vuosia kuunnellut hänen laulujaan, ja kyllä täytyy sanoa, että kauniitakin lauluja on. Toiset ovat vähän rumempia, mutta kauneimmat ovatkin oikein kauniita.


      • akan ukko

        Kunhan ei vaan laulele meidän eukosta!!!


      • Jorppa
        akan ukko kirjoitti:

        Kunhan ei vaan laulele meidän eukosta!!!

        Meidän akka sitä kuuntelee. Kuka senkin akan ajatuksista selvää ottaa,kai se miettii Korwenkoskea vaikka väittää miettivänsä omaa ukkoaan. Tuollaanen pitkätukka, jotta akat sekoo.


      • naikkonen
        Jorppa kirjoitti:

        Meidän akka sitä kuuntelee. Kuka senkin akan ajatuksista selvää ottaa,kai se miettii Korwenkoskea vaikka väittää miettivänsä omaa ukkoaan. Tuollaanen pitkätukka, jotta akat sekoo.

        Onpa se kyllä KARMEEN näkönen JÄTKÄ. Varmaan yks mulkku, ei siitä saa selvää vaikka oon nähnykki. Mutta seksiä se tihkuu ja laulutki on vaikka mitä. Pitää lähtee katsoo keikalle, kunhan se lähtee liikkeelle! Onko se sitten mulkku vai ihana, pitäs ottaa jotenki selvää...jos se on joka toiselle mulkku ja toiselle ihana...Joku sanoi, että se ei ole kuiteskaan tyhmä mutta hullu älykkö se saattaapi olla. Tietääkkö joku onko se älykäs vai tyhmä?


      • naikkonen kirjoitti:

        Onpa se kyllä KARMEEN näkönen JÄTKÄ. Varmaan yks mulkku, ei siitä saa selvää vaikka oon nähnykki. Mutta seksiä se tihkuu ja laulutki on vaikka mitä. Pitää lähtee katsoo keikalle, kunhan se lähtee liikkeelle! Onko se sitten mulkku vai ihana, pitäs ottaa jotenki selvää...jos se on joka toiselle mulkku ja toiselle ihana...Joku sanoi, että se ei ole kuiteskaan tyhmä mutta hullu älykkö se saattaapi olla. Tietääkkö joku onko se älykäs vai tyhmä?

        ...että Hän on paitsi Älykäs, Hullu, Rohkea, Seksipeto ja Tekee Mitä Tahtoo, niin myös Ihan Mahroton Tapaus.
        Todellinen Villimies.
        Olkoon kyse musiikista tai mistä vaan. Näin luulen, kun katsoo noita kuvia...tai kuuntelee levyjä. Mut emmä vaan tiärä.


      • KAUHISTUS
        Erä-Erkki kirjoitti:

        Joo William on kaikkien kunnon junttien oma sankari. http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Sai ääniä enemmän kuin moni valtuustoon päässyt, kun oli "väärän" puoleen listoilla. No onneksi ei päässyt, -olis varmaan ampunut jonkun..

        Siis kauheeta, jos se olisi päässyt läpi vaaleissa. Kyllä olisi ollut kusiset oltavat joka istunnossa. Se olisi ottanut liian tiukasti asioihin kantaa ja sitten päätöksiä olisi koko ajan pitänyt tarkistaa ja käsitellä uudelleen. Eihän se olisi hyväksynyt mitään ihan tuosta vaan.Kyllä olisi muilla ollut kuset housussa tuon jätkän takia. On se sellanen tyyppi, ettei nöyrästi olisi ihan kaikkea hyväksynyt. Kai siellä olisi ollut kunnon tappelut pystyssä.


      • W_Korwenkoski
        akan ukko kirjoitti:

        Kunhan ei vaan laulele meidän eukosta!!!

        Eihän näitä juttuja viitsi lukea vanha Erkkikään.
        Kotisivut ovat syntymässä osoitteeseen: http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Jotta sellaasta vaan.

        Terweisin Kruunamaton kylähullu Seinäjäjoelta, joka hakee turvotusta turhien tuoppien huurusta...


      • iskän tyttö
        W_Korwenkoski kirjoitti:

        Eihän näitä juttuja viitsi lukea vanha Erkkikään.
        Kotisivut ovat syntymässä osoitteeseen: http://www.netikka.net/korwenkoski/
        Jotta sellaasta vaan.

        Terweisin Kruunamaton kylähullu Seinäjäjoelta, joka hakee turvotusta turhien tuoppien huurusta...

        SIISTIÄ :D mä voin kertoa 15 vuoden kokemuksella et kiva äijä se on ;D Mun iskästä te tässä meinaa ootte kovaa puhumas.. Vaikka on kuinka pitkä tukka ja pelottavan näkönen ja saattaa juoda nii oon mä ainaki isääni ollu tyytyväinen..


      • Muulla ei niin väliä.
        iskän tyttö kirjoitti:

        SIISTIÄ :D mä voin kertoa 15 vuoden kokemuksella et kiva äijä se on ;D Mun iskästä te tässä meinaa ootte kovaa puhumas.. Vaikka on kuinka pitkä tukka ja pelottavan näkönen ja saattaa juoda nii oon mä ainaki isääni ollu tyytyväinen..

        Kyllähän tämä taitaa olla tärkein viesti William!
        :) Hyvää Isänpäivää Pohjanmaalle,
        toivoo Kägöset.


      • Tunnen
        IltaYö kirjoitti:

        ...että Hän on paitsi Älykäs, Hullu, Rohkea, Seksipeto ja Tekee Mitä Tahtoo, niin myös Ihan Mahroton Tapaus.
        Todellinen Villimies.
        Olkoon kyse musiikista tai mistä vaan. Näin luulen, kun katsoo noita kuvia...tai kuuntelee levyjä. Mut emmä vaan tiärä.

        Se on Wiisas jos haluaa.
        Pystyy mihin vaan jos yrittää.
        Hulluutta ja rohkeutta riittää, vaikka jakaisi vähän muillekin.
        Ei muuta kun keikoille vaan.


      • ...Korwiin koskee
        akan ukko kirjoitti:

        Kunhan ei vaan laulele meidän eukosta!!!

        Keikalle vaan. Pääsee kuuntelee, kun muuten....


      • Meille kans
        ...Korwiin koskee kirjoitti:

        Keikalle vaan. Pääsee kuuntelee, kun muuten....

        Tyhmää, jos te vaan siellä lakeuksilla näette ja kuuntelette. Meille kans etelään keikalle ja myös muualle Suomeen. Olen kuullut radiosta Koivuniemen Paulaa.


      • tavallinen jätkä
        Meille kans kirjoitti:

        Tyhmää, jos te vaan siellä lakeuksilla näette ja kuuntelette. Meille kans etelään keikalle ja myös muualle Suomeen. Olen kuullut radiosta Koivuniemen Paulaa.

        Tuu vetää Härmästä perkeles tänne Savvoon ku kerkiit.


      • joskus keikalla kuultu
        ...Korwiin koskee kirjoitti:

        Keikalle vaan. Pääsee kuuntelee, kun muuten....

        Korwenkoski tulkitsee tunteella, olen kuullu keikalla, nähny livenä. Radiossa soinut myös.
        Kunnon perusjätkä laulamaan kovempaa tai herkempää tekstii. Molemmat sopii sille.


      • RENTTU
        Tunnen kirjoitti:

        Se on Wiisas jos haluaa.
        Pystyy mihin vaan jos yrittää.
        Hulluutta ja rohkeutta riittää, vaikka jakaisi vähän muillekin.
        Ei muuta kun keikoille vaan.

        Kyllä RENTTU tunnistaa RENTUN. Aina on munkin perään huokailtu. Niin että ei olla mithään pilipalipoikia olleskaan.


      • tavallinen jätkä kirjoitti:

        Tuu vetää Härmästä perkeles tänne Savvoon ku kerkiit.

        Kappaleen Härmästä Perkeles niin AAAAAHHHHH....että toivottavasti kuullaan ympäri Suomenniemee Maailmanloppuun asti. XxXxXxXxXx..


      • Frylli
        IltaYö kirjoitti:

        Kappaleen Härmästä Perkeles niin AAAAAHHHHH....että toivottavasti kuullaan ympäri Suomenniemee Maailmanloppuun asti. XxXxXxXxXx..

        Kyllä se biisi itkettää ja nauratta yhtä aikaa. Se on iloinen, surullinen ja täynnä uhoa.
        Ei oo helppoo mullakaan... :).. :(


      • Joiden perään voi itkeä!!!!!
        Frylli kirjoitti:

        Kyllä se biisi itkettää ja nauratta yhtä aikaa. Se on iloinen, surullinen ja täynnä uhoa.
        Ei oo helppoo mullakaan... :).. :(

        On se nyt PERKELE, että pitää sen Korwenkosken perään ITKEÄ!!!! On täällä Suomessa muitakin jätkiä kuin Korwenkoski.
        Saatanan akat, tulkaa tänne!!!!!!!


      • ON se kuiteski loppujen lop...
        Joiden perään voi itkeä!!!!! kirjoitti:

        On se nyt PERKELE, että pitää sen Korwenkosken perään ITKEÄ!!!! On täällä Suomessa muitakin jätkiä kuin Korwenkoski.
        Saatanan akat, tulkaa tänne!!!!!!!

        Näkeehä ton ny tomppeliki, et toi o ihana. Siks sen perää voiki itkee. Ainaki loppujen lopuks ja viime käres varsinki.
        Mää tahtosi kuulla tiätty ku se laulaa.
        Oisko toi ny sit paree hengis vai kuolleen, sitähä mää en mee vannoo.


      • Nyt.
        ON se kuiteski loppujen lop... kirjoitti:

        Näkeehä ton ny tomppeliki, et toi o ihana. Siks sen perää voiki itkee. Ainaki loppujen lopuks ja viime käres varsinki.
        Mää tahtosi kuulla tiätty ku se laulaa.
        Oisko toi ny sit paree hengis vai kuolleen, sitähä mää en mee vannoo.

        Mitä sitä miettimään, onko "paree kuolleena ku hengissä".
        Pohjanmaalla tunnetaan kuitenkin ja Legenda se on jo nyt, vaikka vielä on elossa. ??!!


      • Kuunnelkaa.
        ...Korwiin koskee kirjoitti:

        Keikalle vaan. Pääsee kuuntelee, kun muuten....

        Kyllähän MONEN suomalaisen miehen perusluonne ja tavat elää elämää löytyy Korwenkosken kappaleista. Katoavaa kansanperinnettä tai ei - jääköön jälkipolville suomalainen hulluus.
        Jospa vielä geeneissä tai jossain muussa kuitenkin jatkuu...??!!


      • Hullu
        Kuunnelkaa. kirjoitti:

        Kyllähän MONEN suomalaisen miehen perusluonne ja tavat elää elämää löytyy Korwenkosken kappaleista. Katoavaa kansanperinnettä tai ei - jääköön jälkipolville suomalainen hulluus.
        Jospa vielä geeneissä tai jossain muussa kuitenkin jatkuu...??!!

        Mistä hulluus alkaa?


      • vaikka polvesta.
        Hullu kirjoitti:

        Mistä hulluus alkaa?

        Jos on vaikka polvi kipeä, niin tuntee tulevansa hulluksi, jos ei huomaa mihin koskee.

        Esimerkki:
        Luulee vaikka että koskee korvaan vaikka syy on polvessa. Näin voi ajatukset mennä sekaisin ja tulla hulluksi. En osaa tätä tarkentaa paremmin.
        Saikohan tästä nyt kukaan mitään selvää... :(


      • tuosta selvää..
        vaikka polvesta. kirjoitti:

        Jos on vaikka polvi kipeä, niin tuntee tulevansa hulluksi, jos ei huomaa mihin koskee.

        Esimerkki:
        Luulee vaikka että koskee korvaan vaikka syy on polvessa. Näin voi ajatukset mennä sekaisin ja tulla hulluksi. En osaa tätä tarkentaa paremmin.
        Saikohan tästä nyt kukaan mitään selvää... :(

        voitko tarkentaa vielä, siis että voiko hulluus alkaa ihan vaikka polvesta kunmulla on tuntunut oudolta jo pitemmän aikaa tuo polvi ja tuntuu että pää sekoo sen kanssa niin että kai se on sitte totta.


      • Tajuton.
        vaikka polvesta. kirjoitti:

        Jos on vaikka polvi kipeä, niin tuntee tulevansa hulluksi, jos ei huomaa mihin koskee.

        Esimerkki:
        Luulee vaikka että koskee korvaan vaikka syy on polvessa. Näin voi ajatukset mennä sekaisin ja tulla hulluksi. En osaa tätä tarkentaa paremmin.
        Saikohan tästä nyt kukaan mitään selvää... :(

        Jokainen on hullu.
        mut se on älyn merrrrrkki.
        Siis jos tajuaa, eikä ole tajuttomana.
        Tai tajutonkin voi olla hullu, mutta ei tajua itse eikä muut tajua sitä.
        Koska on siis tajuton.Ja muut ovat tyhmiä.


      • Ellun Kana
        Tajuton. kirjoitti:

        Jokainen on hullu.
        mut se on älyn merrrrrkki.
        Siis jos tajuaa, eikä ole tajuttomana.
        Tai tajutonkin voi olla hullu, mutta ei tajua itse eikä muut tajua sitä.
        Koska on siis tajuton.Ja muut ovat tyhmiä.

        Ei pidä paikkaansa.
        Hullu TIETÄÄ olevansa Hullu.
        Vaikka olisi tajuton.
        Koska Hulluus ei katoa edes tajuttoman polvesta.
        Se on siellä aina!!


      • Yksi, kaksi.
        Ellun Kana kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.
        Hullu TIETÄÄ olevansa Hullu.
        Vaikka olisi tajuton.
        Koska Hulluus ei katoa edes tajuttoman polvesta.
        Se on siellä aina!!

        Eihän se mene noinkaan.
        Siis. Hullu ei tiedä mitään.
        Hullu ei älyä mitään. Mutta.
        Välillä hän älyää ja välillä ei.
        Ja. Välillä hän tietää jotain ja välillä ei.
        Mutta. Yleensä hän on tunteva jotain.

        Eli. Sellainen on Oikea Hullu. Väärät Hullut ovat ihan eri juttu.
        Koska. He osaavat hullutella ja tekevät tyhmyyksiä, koska ovat vain ihmisiä.

        Ja. Hulluus voi alkaa vaikka mistä.
        Sellaista Elämä on.


      • Anonyymi
        NNN kirjoitti:

        Seinäjoen oma kylähullu. Yrittää valtuustoonkin joka vaaleissa, mutta eihän sitä pelleä kukaan äänestä.
        Härmän häjy Pubissa kittaa silloin tällöin kaljaa ja kasvattaa jo ennestään ihraista olemustaan.

        Näitä pellejä on joka kaupungissa.
        Yrittää olla persoonallinen, mutta onnistuu olemaan ainoastaan juntti.

        Mihin helvetin valtuustoon mies yrittää? Sehän asuu Helsigissä. Kalliossa hyvinkin tunnettu ihana kylähullu ❤️


    • Juffe
    • Seppeteus

      Asuu nykyään Helsingissä.

    • mckauhava

      Loi aikanaan hyvän pubin seinäjoelle! Mikä myöhemmin pistetty pilalle

    • Anonyymi

      Helsingissä.

      • Anonyymi

        Nykyään Järvenpäässä asustelee


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe