Tytöt: miten te tyydytätte?

seksihullu543567

Itse sormetan entäs te?

12

517

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiihanaaahhhhh

      oon käyttäny mutsin vibraa salaa ! Mahtavan kokone vehe ja paksu !! Paljo rasvaa,et saa mahtumaa..mut uhhuh,ko on sisällä.,meinaa taju lähtee...

    • ♡.♡

      Mmm... Mä käytän suihkuu. Se on ihanaaaa ♡.♡

    • vibrapuhelimessa

      Mä käytän eka puhelimen vibraa sillee, et laitan pilluun kii ja si se jälkee sormetan ;)

      • ♡.♡

        Ite sormettaminen ei ainakaa tunnu missää. Oon myöss testannu sähköhammasharjaa aaaah se on niiin ihanaaaa


    • vääräpalsta?

      miten tää liittyy nuorten rakkauteen? olist menny aikuisten seksipuolelle

      • huvittunut

        Tämä on keho palsta, joten rakkaus ei varmaankaan liity tähän mitenkään? :)


    • UKKK

      Jos oisin tyttö niin salaa äidin vibralla ja sen jälkeen runkkaisin pilluani sormin et kunnon orggu tulis ja tuntus pillusta varpaisiin.

      • tytteli1997

        työnnän nyrkin pimppiin ja toisen aanukseen, tulee aivan kaamea orkku siitä;) ja joskus työnnän höyläämättömän kakkosnelosen, ahhhh sitä tunnetta


    • hmmmmm

      Sormin

    • jjjaa

      Hankaan klitoristani lattiaa vasten.

    • Näinmä

      Sormin ja suihkulla. Isosisko asu aiemmin vielä kotona niin käytin tosi monesti sen vibraa. Pääsin koulusta aina aikasemmin kun sisko ja vanhemmat tuli töistä kotia. Vanhemmat ihmetteli aina kun kaikki paristot katos kaapista :D

    • 39872987fssf

      Ananas :3

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe