Naistoiminta-linja ja alistaminen : naisen sukupuolen halventamisen oikeuttaminen.
Hei vapauttakaa kaikki mongoloidit heti!
Entinen kotikunta mieshenkilö: Mä tapan sut,, jos mä haluan mennä vankilaan.
' mm. verkosto, verkko: ulkoinen, ulkopuolinen
Entinen kotikuntani, ja heidän mieshenkilöt holhouksettaan, eivät saa käyttää heitä siten.
Koska se on se asu, se on eri asu.
Tämä asu, ei ole se inhimillinen vuorovaikutus koskaan, vaikka poliisinlapsesi niin pyytäisi.
' mm. tämä on kielletty, viittomakielen käyttämisenä, ja sen ohjaamisena, osoittaen. Myös naisen keholle, ja tämä ei ole sisäänpäin kääntymistä, voitokseen.
Koska kotikuntani, entinen mieshenkilö, sairaalloisuus, meni koneelta sekaisin ohjauksesta.
- Hän on menossa tota sairas-eläkkeelle. Diakonissa, naishenkilö, ulkopuolinen
Et varmasti sitten laita, etten osaa...
- Se joutui sitten vankilaan.
Hän halusi itse mennä sinne, koska huomasi ettei ollut holhouksessa. Ja kun itse olin naisena, ja pystyin hyötymään siitä, erinomaisesti.
Koska henkilötietojen pitäminen julkisesti, poliisinlasta käyttäen, on kielletty, lakina.
Koska henkilötietojen pitäminen julkisesti seurattavaksi, poliisinlasten tukemiseen, on kielletty, esillä pidettäväksi, lakina, mm. pitkä-aikaisena, ja jatkuvana.
- Vain syrjinnän oikeutuksen tukemiseksi, alistamiseen, ja sen ylläpitoon.
Malli tästä on toisesta kunnasta peräisin, ja mieshenkilöä, käytetään vankina.
Myös julkisesti seurattuna.
"Olin sekoittanut. Esitin vahingossa, naistoiminta-linja-ammattia." Nainen, ulkopuolinen ja työskennellyt virka-miehenä.
Asusteet: Valkoinen päällys-vaate, ruskea ylä-osa, erillinen kangas, hupullinen, kevyt-toppatakki
Harmaat halvat puuvilla-housut, malli kapea
Villa-takki, vaatetus: sen osa-alueet, naisen sukupuolen halventamisen-kiellon, erityis-merkitys
Pitkä, ja lantion alueen peittävä, vaaka-suora raidoitus: musta-valkoinen
Vetoketjullinen, avattava ylhäältä alas asti
Kengät: Nilkkurit, lyhyt varsi, vaaleanruskea, "niini", nauhoitus, nyörittäminen
- En voi mitenkään yhdistää tätä Ruotsin valtioon, terveisin Sini.
Entinen kotikunta. Ei näitä saakaan.
- Mitenköhän sä tällaisen olet tänne vetänyt.
' mm. nimi ja napanuorassa roikkuminen, sikiön istukan osin, äidin ja lapsen välille
' mm. kasvojen pitkä-aikainen raivo, väkivaltaisuus
Mitähän sä tänne tällaisen olet vetänyt?
Allekirjoittanut: En minä olen syytön.
Ulkopuolinen naishenkilö, eräs toinen kaupunki: "Sitä pitääkin syyttää heti sitä lääkäriä. "
' mm. pienikokoisuuden käyttö, hysteria sen täyttymys, ihmisen julkinen vankeus
' mm. tungetteluus, erityismieltymys, väkivalta-teko ja sen kohdistaminen, yksityisyydettömyys
Tässä on tota kysymys, viranomais-virhe, virka-valana, tällaista ammattia ei ole.
' mm. pitkä-aikaisen sukupuolenpoiston raivon, terapiattomuuden oikeuttaminen
' mm. kuolemantuottamuksen pitkä-aikaisen aiheuttamisen oikeuttamisen pyyntö*
- Ne on pidätetty tota kunnasta.
Ulkopuolinen naishenkilö: Oikein hienoa työtä S.....ltä.
* huom. voi kysyä
Naishenkilö, mieshenkilön sisar, ulkopuolinen entinen kotikunta:
- Meille tuli syntyperä-syyte. Koska olette bionisia, Ruotsin valtion asukkaita ilmeisesti.
Ulkopuolinen nainen, ulkopuolinen kaupunki: Meillä ei ole oikeutta tähän.
Se onkin kummallinen...
Jatketaanko tästä?
- Koska mikään valtio ei voi toimia.
Ja koska näihin otetaan pelkästään näitä viranomaisia, eikä virkamiestä ollenkaan.
Terveisin S....
- Ja oletteko näin halunneet? ' mm. Ruotsalaisten bionisten ottaminen, viranomaiseksi, mm. ammatin harjoittaminen virka-miehenä
Ja koska vaatteet ovat edelleen isoäitini, joka on kuollut... 'mm. syntymäpaikka, kaupunki
Naistoiminta-linjan vaatteet, asu: Tuntomerkkien-otto
1
80
Vastaukset
- Palvelukielto-Sisko
Onko tämän aiheuttanut poliisinlapset? Diakonissa
- Kyllä on.
Ohjaus-tila, avaa juuri tällaisen efektiivisen blogin, mainoksen
Meillä ei olekaan poliisinlapsi-perheille, mitään etuuksia?
' mm. käytös-häiriön oikeuttamista koskien, sukunimi, sen ylirasite-tila
' mm. edesvastuun osalta, silmänosan purkautuminen, paniikki-häiriö
Ilmeisesti he eivät ole se perhe.
' mm. hän on sairas
' mm. hän on sairas, ja sosiopatiaa, poistetaan samansukupuolisena seksi-suhteena
' mm. vaatehuolto, kehitysvammaiseen kohdistuvien pakotteiden käyttäminen ja siten sitoutuminen, sisäiseen aviolittoon, sen ulkoisena muotona, ja rinnakkais-avioliittona, sisäisenä mallina juridinen ja seksityö: mm. kristinuskoa käyttäen.
- Ja näistä ei todellakaan saa lasta.
"Elikkä potkut. "
Sosiaalityöntekijä. - # Emme ole luomassa tällaista.
' mm. käytös-häiriö, hyökkäävä olemuksen käyttäminen, hektisesti painon avulla
Katso, kun täällä ei voi tehdä mitään, tai kukaan, kun te ette osallistu mihinkään.
- Koska aiheuttamanne vahinko on hirvittävä.
' mm. naisen sukupuolen halventaminen, ihmisen esittäminen sähkölaitteena
' mm. koska sellaista väestönsuojelu-ohjelman aluetta ei ole
Kts. palsta ja blogi: Henkirikokset, kadonnut mies ja nainen
Mieshenkilö, entinen kotikunta. Tiedätkö mitä?
- Meille ei tule tämä sosiopaatti koskaan ympäristöksi, tulevaisuudeksi jouluun.
' mm. muna-sarjojen tasapainottomuus, niiden esittely jatkuvasti vedoten, vankeihin
Vaatetus-kuvaus:: Jatketaanko tästä?
v-kaulusaukko, isokokoinen, tukeva-malli
Koko väh. XL
- Koska on kielletty sillä tavalla, tämän t-paidan osalta, jatkuva urheilu-lisenssin hakemiseen pakottaminen.
- Impulssio-narsismi
Sosiaalityöntekijä, nainen, ulkopuolinen, yli 40-vuotias:
- Että me saataisiin sitten itse omaa etua tavoitella, omalle perheelle.
Herran jumala, ne viedään niiltä heti. Teidän pitää suostua impulssio-narsismittomaan toimintaan. Perimänne ei ole ihminen.
' mm. a-viruksen laitto, väkivalta-teko, sen käyttö, hyökkäävyys, kohdistaminen
Ulkopuolinen mieshenkilö: Niin, en impulssio-narsismin osilta tajunnut, että siellä noin pitkään menee.
Eli ihmistä ei myydä sinne pitäen vankina, ohjaus-tlana.
Tiedätkö mistä S. osaa arvioida kehitysvammais-seksityötä, ja sen tarvetta?
- Eikö tästä tule a-virus?
Ei tästä tulee ulkoinen feminismi. - "Allekirjoittanut "
' mm. kehon kosketteleminen, sisään tunkeutuminen, kasvojen alueen käyttö
Entinen kotikunta: Tämä on joku teille tuleva ilmoitus, vaan. MIeshenkilö
Onko teillä sekavuus-tila, sen täyttymys, ylirasite-tilan osalta, tasapainottomuus?
Voitteko puuttua tähän toimintaa?
' alistaminen, hyökkäävä - , voittaminen
' ele, käytös-häiriö, ylikorostava osoittaminen, vankina pitäminen, ihmisen vapaus
' mm. hektisyys, ja kivun tunteet
' alastomuuden kunnioittamatta jääminen
KaupunkI: Kerrrotko vielä samansukupuolisen seksi-suhteen velvoitteen puuttumisesta, ja synnytyksestä?
"Aivan kuin hän pyrkisi jatkuvastii vahingoittamaan lapsia, käyttämällä asukokonaisuutta."
Kunta, entinen mieshenkilö, nainen: Me emme olleet vahingossa holhouksessa.
Ihmistä ei ole tarkoitettu poistettavaksi tai riistettäväksi ympäristöstä.
Oikeus, sen järjestelmästä käräjäoikeus: Ja sitten yritimme taas haastaa S....ää.
- Ja sitten:
"Oletteko varmasti haastaneet nais-toimintahenkilöt?"
' mm. ympäristöstä poistamisen kielto, hävittämisen väkivalta-ihanneperä, ylläpito
' väkivaltaisen vihamielisyyden tukeminen, väkivalta-teon ihanneperä, ylläpito
- Oletteko varmasti haastaneet naistoiminta-linja henkilöt?
' mm. ympäristöstä poistamisen kielto, lapsen tapon yrittäminen, laiminlyönti
' mm. ympäristöstä poistamisella omaneduntavoittelu, lapsen murhat, uskonto
"En saakaan tavoitella koskaan ajatuksella, ympäristöstä poistamista. "
Kyllä. "En saa seurailla henkilökohtaista elämää, yksityiselämä." Naishenkilö
- Olin sekoittanut.
Valitettavasti meidän äiti ei ole päihde-ongelmainen.
' mm. uskonnollisen toiminnan ylläpito ja seurailun oikeutuksen pyytäminen
' mm. kaksosten pitäminen, perhe-seksityön yleistämisen pyrkimys
Ulkopuolinen, mieshenkilö kaupunki: Ei ollenkaan.
' mm. äitiysavustuksen ja avunpyytämiseen, ette voi järjestää uskontoa
Et voi ottaa vankeja.
' mm. ympäristöstä poistaminen, poliisilaitokselle asettaminen, ei ajankohtainen
' mm. poliisilaitokselle asettaminen, ei mahdollinen, ajatus fantasia, epämiellyttävä
' mm. poliisilaitokselle asettamiseen, sen fantastisuus, mielivaltaisuus, ei mukava
Ei päästä. Kaupunki
Hammashoitaja: Mun pitääkin mennä seksi-työhön.
' mm. käsittelemätön tunteet, ja tuntemukset, läheis-riippuvuus
"Motorisena virheenä, et saa olla tuomio-istuimessa." Terveisin, allekirjoittanut: S.
' mm. uskonnollisen syrjimisen oikeutuksen pyyntö
' mm. lasten tappamisen oikeutuksien ja etuuksien havittelu, prinsessaleikkiminen
Mieshenkilö, entinen kotikunta: Ja sitten sieltä alueelta, ei saa aiheuttaa, enään paniikkihäiriöitä.
' mm. blogi, äitiys-avustukset, ei löydy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.33709Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637