mikä olisi paras kumppani Jousimies miehelle?

Jouzkari

Olen jousimies mies, kiinalaiselta horoskoopilta apina. (elementti metalli) Mikä tai mitkä horoskoopit olisivat parhaita vaihtoehtoja puolisoksi? Mitä horoskooppimerkkejä tulisi välttää?

23

10503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • larppa

      oon lukenu että jousimiehelle sopii jousimies ja leijona! toivon ainaki että leijona sopii ku oon ite niin ihastunu yhteen jousimies mieheen!(ja oon siis leijona) vielä en tiiä sovitaanko yhteen... sitä en oo kuullu että mitä sun kandeis vältellä..

    • jepulis

      et sekaannu härkään..se on pahinta mitä voit härälle tehdä...hän kun rakastuu sinuun, mutta on aivan ulalla sun kanssa..ja kärsii...

      • joutsikas

        Härkä on, kolmas vuosi menossa ja HUH HUH :D Toden totta, härkä on ihan ulalla välistä jousimiehen kanssa, ja myös erittäin toisinkin päin. Huumorit eivät aina napsahda yhteen. Mutta periksi ei anneta kun rakastetaan. Täysillä elämään niin kauan kuin se kantaa.


    • marella

      oinas on jousimiehelle eriomainen pari, ainakin oman ja tuttujeni kokemuksen perusteella..varo skorppareita!

      • Juli

        olen korviani myöten rakastunut rapuun eikä joukkarille ja ravulle ennusteta missään yhteistä tulevaisuutta, mutta eikös vastakohdat täydennä toisiaan?


      • niilo
        Juli kirjoitti:

        olen korviani myöten rakastunut rapuun eikä joukkarille ja ravulle ennusteta missään yhteistä tulevaisuutta, mutta eikös vastakohdat täydennä toisiaan?

        Äitini on jousimies ja isäni rapu. Heillä menee etupäässä hyvin.

        Yksi ongelma on pistänyt silmään: isääni on monesti vaikea houkutella jousimiehen matkoille, mikä koettelee äitiäni. Mutta kun äitini nostaa ongelman esille, isäni vähän aktivoituu.

        Äitiäni myös ärsyttää ravun sentimentaalisuus ja "omalaatuinen" huumori.


      • aaaah.

        Omat kokemukset kyllä täysin päinvastaisia, skorppari naiset sopii hyvin, oinakset ei....


      • jee
        Juli kirjoitti:

        olen korviani myöten rakastunut rapuun eikä joukkarille ja ravulle ennusteta missään yhteistä tulevaisuutta, mutta eikös vastakohdat täydennä toisiaan?

        sama juttu, mutta toisinpäin.. mä oon rapu ja oon ihastunut jousimieheen!! voisko onnistuu?


      • Raputyttönen
        jee kirjoitti:

        sama juttu, mutta toisinpäin.. mä oon rapu ja oon ihastunut jousimieheen!! voisko onnistuu?

        Olen seurustellut nyt jouskarin kanssa jo puoli vuotta (olen rapu tyttö).
        on ollut välillä liian fritaileva muille pojille mut olen koitanut vähentää sitä , kun jouskari ei pidä siitä ja on sitten muita tyttöjä naurattanu jne, se harmitaa meitä molempia , mutta on ollut jo pari kertaa eroa mietimässä mutta olemme jatkaneet suhdetta , kun rakastamme toisiamme.
        Suhteemme on vuoristorataa välillä. Olen kuullut että suhteen alussa on ensin täyttä unelmaa ja se kyllä totta!
        Mutta se on vain ohimenevä joskarin ja rapun kanssa? Onko se totta?
        Kun pelkään pahoin...


    • Kattilajousi

      ..itelle varmaan sopis parhaiten se leijona,toinen jousimies tai kaksonen.Ei missään tapauksessa ainakaan vaaka,oinas eikä kauris!

      • sineraalia jousimies74

        unoha se kaksonen, paraskaveri siitä tulee mut ei kannattavuutta muulla,toiseks kalat,härkä ja rapu unohtaa koska ne ei oikeesti sovi iskee hetken hurman, ja loppuu kirkerään katkeruuteen.kaloja ei voi koskaan oppii ymmärtään täysin ja josluulet et ymmärrät eipä aikaakaan kun istut pyllylläs ja mietit mikä osui...


    • jousiN

      ..parhaita merkkejä on just toinen jousimies ja ehdottomasti vesimies, joka ymmärtää jousimiehen omalaatuista ajattelua! Myös muut tulimerkit, kuten leijona ja oinas vaikuttaa sopivilta.

      Pahimmat kokemukset on kauriista, neitsyestä ja härästä..

      • Sofia

        Yhdyn edelliseen aivan täysin.

        Jousimies ja Vesimies sopivat loistavasti yhteen, tylsää ei ole hetkeäkään ja tasapainottavat toisiaan heikompien puolien osalta. Niin, olen muuten Vesimies. Itselläni on Jousimiehiä ystävinä (ja muunakin kuin ystävinä ollut), eikä pahaa sanaa ole juuri sanottavana. =) Jousimies pistää tällaiseen emotionaalisesti ehkä turhan analyyttiseen vesimieheen lisää vauhtia ja impulsiivisuutta. Vesimies taas kiinteänä merkkinä rauhoittaa Jousimiehen pahimpia "kiekaisuja". =) ja yhdessä juttu lentää aivan uusiin sfääreihin. Suosittelen Vesimiehiä siis lämpimästi (ja kenties hieman jäävisti=))


      • juuh
        Sofia kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen aivan täysin.

        Jousimies ja Vesimies sopivat loistavasti yhteen, tylsää ei ole hetkeäkään ja tasapainottavat toisiaan heikompien puolien osalta. Niin, olen muuten Vesimies. Itselläni on Jousimiehiä ystävinä (ja muunakin kuin ystävinä ollut), eikä pahaa sanaa ole juuri sanottavana. =) Jousimies pistää tällaiseen emotionaalisesti ehkä turhan analyyttiseen vesimieheen lisää vauhtia ja impulsiivisuutta. Vesimies taas kiinteänä merkkinä rauhoittaa Jousimiehen pahimpia "kiekaisuja". =) ja yhdessä juttu lentää aivan uusiin sfääreihin. Suosittelen Vesimiehiä siis lämpimästi (ja kenties hieman jäävisti=))

        Itse olen jousimies (nainen) ja seurustellut vesimies miehen (ja hevosia ollaan kiinalaisessa molemmat)kanssa noin 4 ja puoli vuotta. Tylsää päivää ei ole näkynyt. Suosittelen niitä vesimiehiä ihan sydämeni pohjasta. Paras vaihtoehto kaikista vakaalla kokemuksella.


    • Schmerz

      Jouskarin kanssa olevan pitää olla sopivasti kreisi, ettei
      ylläty siitä jos haluat 30 asteen pakkasessa erävaellukselle
      shortseissa. Yleensä joukkarit viihtyvät kylmässä, joten
      matalien lämpötilojen sieto on eduksi. Samoin kuin
      kuorolaulustä tykkääminen.

    • oinas:N

      Itse seurustelen jousimiehen kanssa ja hyvin menee ,kumpikin tavalan vapaita menemään .Jousimies kuten oinaskin rakastaa vapautta .hmm muistelisin ,että leijona on myös sopiva .

    • 4884

      Jousimies-miehelle ehdottomasti paras valinta on vesimiesnainen!
      Tästä suhteesta ei vapautta puutu, molemmat aivan omaa luokkaansa. Vanhempina loistavinta antia lapselle, mitä maa päällään kantaa.
      Parisuhteessa vain taivas on rajana, fyysinen jouskari vetää hankisempää veskaria liikunnan riemuihin, mutta veskari antaa hienoa älyllistä vastinetta jouskalrille.
      Huoli vain pidettävä, ettei mene laps pesuveden mukana...
      Että vapaudellekin selkeät rajat.

      • vesimies

        olen tosta että lapselle huippuvanhemmat olisivat vesimies ja jousimies.Upeeta ajatusten lentoa ja toimintaa yhdistettynä ja älyllisiä virikkeitä.Sopii vain toivoa, että lapsi ei ole horoskoopissa härkä tai kauris, silloin tulee takuulla mutkia matkaa. Mutta vois olla kaksonen, jousimies, vesimies, skorpioni, vaaka esim. ja hyvin menisi.


    • alsa^^

      JOUSIMIEHELLE SOPII KAKSONEN!!!

      • on*

        Kaksonen sopii hyvi. Olen itse jousimies, mieheni kaksonen.


    • tähtisiina

      että jouskarille parhaat kumppanit on oinas, leijona, toinen jousimies sekä varmaan myös ilman merkeistä vesimies ja kaksonen. Kannattaa välttää neitsyitä, skorpioneja, härkiä ja ehkä myös kaloja ja kauriita.

      Mä olen jousimies ja avokki kaksonen ja ei olla vielä tapettu toisiamme.. :)

      • Nimetön

        omista kokemuksistanu oinas on paras


    • Nouseva kaksonen

      Jousimiehelle Leijonanaaras tottakai! Leijonalla riittää voimaa ja omaa tahtoa kestää ehjänä Jousimiehen pyörityksessä. Jellonalla on myös riittävästi älyä ja leikkimieltä nauttia jousimiehen hulvattoman järjettömistä päähänpistoista (kuten yllätysmatkalle lähtö kesken unien aamuyöllä....). Loistavat ja sädehtivät yhdessä!

      Testattu, tulinen, onnellinen, aikaansaava ja vauhdikas yhdistelmä :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe