17v poika, ei kavereita, tylsä elämä

sdfsdgsgsdff

Jooh no mä voisin kirjottaa tähän vaikka kuin paljon mun paskasta elämästä mutta en jaksa. Sanon vain lyhyesti.

Olen 17v poika, käyn kymppiluokkaa, ei ole tulevaisuudensuunnitelmia, menettänyt kaikki läheiset kaverit, luokallani minulla ei tavallaan ole kavereita, olen vapaa-ajallani yksin koneella kotona, elämä on tylsää, vanhemmat eronneet, sisko asuu laitoksessa yms yms.

Pelkään menettäväni parhaimmat vuodet elämästäni kotona yksin istumiseen. Haluaisin tälläkin hetkellä olla joittenki kavereitten kanssa pitämässä hauskaa tai vaan viettää aikaa. Pelkään että tuhlaan nuoruuteni näin. Olen kyllästynyt olemaan yksin.

On vaikeaa solmia ihmissuhteita kun ihmisillä on sinusta ennakkoluuloja ja pitävät sinua tylsänä ja ketään ei kiinnosta. Olen oikeasti aina ollut oma itseni, mukava, kohtelias nuori mies mutta olen yksinäinen.

19

1236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen 17v nuori

      Etsi joku harrastus, ihan vaa rohkeesti meet testaamaan jotain, vaikka joku itsepuolustuslaji ja pyydät pääseekö testaamaan yhden tunnin, että näät onko semmonen porukka missä voisit tuntea olos mukavaksi. Ihan ilmaista se on mennä testaamaan yksi kerta, ja joku semmonen harrastus tai ryhmätoiminta mikä suo kiinnostaisi.

      Jos esim. tietokonepelit kiinnostaa nii siihenkin varmasti on jokin paikka missä voit sitä harrastaa muiden ihmisten kanssa. Jos pääkaupunkiseudulla asut niin Töölöössä on Pelitalo, nuorisotalo missä nuoret kokoontuvat viikonloppuisin pelaamaan tietokonepelejä, ja siellä on hupimielisiä turnauksia missä on melkein pakko ryhmäytyä muiden kanssa, ja tarvitsee vain paikanpäällä tehdä ilmainen nuorisokortti jos siellä aikoo käydä enemmänkin.

      On totta että ihmisillä on ennakkoluuloja, mutta siksi kannattaa vain etsiä semmoisia yhteisöjä ja harrastuksia missä ihmisillä ei olisi ennakkoluuloja. Ainakin harrastustoiminnassa ohjaavam aikuisen kuuluisi laskea ryhmän ennakkoluuloja ja yrittää ryhmäyttää mahdollisimman hyvin.

      Mä satuin näkemään tän sun viestin ja kun samanikäinen oon niin aattelin viestittää sulle :) Itekkinhän mun sosiaalinen elämä alko vasta yläasteella kun aloin tapaamaan mun kavereita internetistä :D

    • sfsfsdfsg

      Kiitos vastauksesta. Olen ketjun aloittaja siis.

      Olen harrastanut jalkapalloa, vapaa-ajalla pelannut aikoinaan kavereiden kanssa ala-asteesta lähtien, eli sen 10 vuotta. Pelasin myös aikoinaan joukkueessa, mutta se lopetettiin ja futis on jäänyt jo paljon vähemmälle. Kunnosta pidän silti huolta vieläkin..

      Tosiaan, mun lapsuuden kaverit ja ylä-aste kaverit on eri kouluissa, ei olla pidetty yhteyksiä toisiimme sitten viime kevään jälkeen. Olen aika yksinäinen nykyään.

      Ja asun muuten aika pienessä kaupungissa, joten ei ole paljoa toimintaa täälläkään.

      Koitan elää päivä kerralla, kaipa mulla joskus kävisi hyvä tuuri ja löytäisin vaikka uusia kavereita tai jonkun muijan. :D Vähän tylsä vaihe elämässä vaan tällä hetkellä.

      • Hei,
        olisiko sinun mahdollista osallistua esimerkiksi johonkin nuorisotalon tai seurakunnan nuorten toimintaan, jota kautta voisit saada erilaista tekemistä ja mahdollisesti myös kavereita. Kerrot, että aiemmin olet ollut yhteydessä lapsuuden ja yläaste-kavereihin, mutta kevään jälkeen ette ole olleet yhteyksissä. Olisiko sinun mahdollista ottaa heihin yhteyttä?
        Olet selvästi monien kysymysten äärellä muutenkin opintojen ja muun suhteen, niin on hyvä, että saisit kuitenkin puhuttua jonkun kanssa tarpeen mukaan ettet joutuisi olemaan yksin ja kokemaan itseäsi yksinäiseksi.

        t. Mari Helsingin Nettisaappaasta


    • se 17v

      No niit on aina, asun muual lukios olevan erikoislinjantakii ja viikonloput on sitä parasta aikaa ja arki vaan kouluu ja nukkumista...

    • J36 * The Master *

      tässä taas näkee millaista on ihmisillä jotka eivät tule oman päänsä kanssa toimeen vaan pitää itkeä kun ei ole kamuja.

      olen aina sanonut että HANKKIKAA VAIMO, MENKÄÄ NAIMISIIN niin ei ole yksinäistä enää! eikä kiinnosta hevonv ittua mitä typerät singlet katkeroi tylsyydessään.

      Naimisissa oleminen tuo onnen.

      Terveisin J36 ( oma talo ja tontti vesistön rannassa,naimisissa, autot ja pelit, rahaa riittää!

      terve vaan taas köyhät! meikä lähtee juhlimaan Joulua vaimoni kanssa maaseudulle!

      • M26 The King

        eikös jonneille olekaan pääsy kielletty tälle palstalle?

        tohon vois auttaa oikeesti vaan se et kävis hyvä tsägä ja sattus törmään hyviin tyyppeihin. ei siin muuta


      • maasteri joo

        Voi, että olet säälittävä tapaus. Ole onnellinen vaimosi kanssa mutta pysy poissa täältä irvailemasta.


    • kamuton

      No kommenttiin ........ok no oikeesti ite Oon 12v poika jolla ois sama ongelma ku ei löydy kamui ja toi J36maister tääl kuuluisi auttaa eikä kiusata -.-

    • kaikki muuttuu paremmaks ku pääsette lukioon, mulla oli sama ongelma mutta halusin vaikuttaa asiaan ja nyt mulla on kavereita, oon suht suosittu ja mun numerot nousi heti. kannattaa hakeutua lukioon joka on kaukana kotoa, itse muutin n. 300km kauemmas kotoa, kukaan ei tunne mua täällä joten kellään ei oo mitään ennakkoluuloja

    • Juikbll

      Miks ette laittas kik nimitämme tänne, voisitte ehkä löytää ihmisiä joille jutella, ehkä olis jopa saman laista taustaa, porukkaa joka ei siis sua tunne millään tavalla ennestään, ei ennakkoluuloja

    • alouner

      Mulla sama kohtalo.
      16v poika.
      Paitsi et oon pihalla yksin suremassa paskaa elämääni ja siskoni asuu vielä kotona.
      pian joutaa varmaan laitokseen koska hänellä menee koulu päin helvettiä

    • tyttö16v

      Täällä sama tilanne, mutta olen 16v tyttö ja mitään opiskelupaikkaa ei ole. Sen yhden ainoan kaverin näin viimeksi 2kk sitten

    • Wassup?

      Kaikki te yksinäiset! Missä asutte? :D mä oon 15-vuotias 'hullu' tyttönen Helsingistä, voitais jutella ja nähä ehkä joskus jos siltä tuntuu. Lisää kavereita, ei haittais mua :)))

    • furilho

      Ois kannattanu käydä peruskoulu läpi hyvillä numeroilla niin ei tarviis jonnekki kymppiluokalle mennä tuhlaamaan vuotta nuoruudestaan. Oisit päässy haluamaas opiskelupaikkaan

      • asdqwe

        Jos et oo tiedostanu sitä että meitä ihmisiä on monenlaisia, jotkut ihmiset ei vaan esimerkiksi voi keskittyä koulussa (ADHD) kuten esimerkiksi minulla on keskittymishäiriö jonka takia jouduin 10 luokan käymään että saisi oikean ammatin itselleni.


    • fgjdfgjfgjdfgjfgj

      JUUTALAINEN Kurt Eisner liittyi Saksan vapaaseen sosiaalidemokraattiseen puolueeseen. 1918 hän yllytti ammustehtaan työntekijöitä lakkoon ja sai 9 kk tuomion jonka vietti selli numero 70:ssä (Myös Hitler lusi saman vankilan samassa sellissä) Stadelheimin vankilassa.
      Vapauduttuaan vankilasta hän organisoi vallankumouksen (Saksan vallankumous) jolla syöstiin vallasta BAVARIAN kuningashuone. Marraskuun 8. 1918 hän julisti BAVARIAN tasavallaksi ja vapaaksi valtioksi.

      Emil Maurice, tämä ashke-NAZI-juutalainen isoisä perusti NAZI-puolueen, varttijuutalainen Hitleri oli puolueen jäsen numero 1 ja Emil numero 2
      http://www.der-fuehrer.org/Galerien/Adolf_Hitler_macht_Geschichte/bigimages/Adolf Hitler,Emil Maurice&Rudolf Hess.JPG

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010082412232534_ul.shtml
      Toimittaja Jean-Paul Mulders ja historiantutkija Marc Vermeeren etsivät tänä vuonna Hitlerin sukulaisia.
      Heiltä otetuissa DNA-näytteissä löytynyt kromosomi, haploryhmä E1b1b1, on harvinainen Länsi-Euroopassa, mutta yleinen ashkeNAZI- ja sefardijuutalaisilla.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Ashkenazi_Jews
      AshkeNAZIM or AshkeNAZI Jews are literally German Jews
      AshkeNAZI tarkoittaa kirjaimellisesti Saksan juutalaista

      1933 Adolf Hitler nousi valtaan Saksassa. Zionistit olivat saaneet aikaan vapaamuurareiden avulla ns. Versaillesn rauhansopimuksen, joka oli syössyt Saksan työttömyyteen ja taloudelliseen ahdinkoon. Tämä yhteiskunnallinen tilanne suosi radikaalipuolueita

      Äärioikeistolaisen Stern-liigan terroristin Avraham Stern kirjoitti kirjeen NAZI-Saksan hallitukselle, jossa hän ehdottaa liittoa Saksan kanssa Englantia vastaan päämääränään Israelin itsenäistyminen:

      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/6/6f/SternGang-Doc-Nazi-Collaboration.jpg


      Beirutissa, Saksan juutalais-NAZIen kanssa, solmittujen salaisten sopimusten mukaan, Lehi aloitti toisen rintaman sodan brittejä vastaan, vastapalveluksena Saksan juutalais-ashkeNAZIt auttaisivat erottamaan Euroopan juutalaiset Palestiinaan MUUTTOA varten.

      http://en.wikipedia.org/wiki/Lehi_(group)#Contact_with_Nazi_Germany

      Hitlerin juutalaiset sotilaat
      100 000-160 000 juutalaista marssi Hitlerin armeijassa, myös kaksi sotamarsalkkaa.
      http://www.kansaspress.ku.edu/righit.html
      http://www.revisionisthistory.org/jewishnazi.html

      http://www.youtube.com/watch?v=wK1y37WL-V4 WW2 150,000 Jewish Soldiers Served Hitler and the Nazis

      http://www.wordsandwar.com/2008/02/19/25-nazi-descendants-petition-for-more-dead-jews/
      Frankfurter Rundschaussa julkaistussa, 25 saksalaisen professorin allekirjoittamassa manifestissa kehoitetaan Saksaa lopettamaan Israelin "erityiskohtelun", koska muiden syiden ohella maa auttoi Israelin perustamisessa mm. erottamalla juutalaiset Palestiinaan muuttoa varten

    • mä_en_o_enää_yksin

      Mitä jos etsisit itsellesi vaikka poikaystävän?

      Etsi lähin Setan nuortenryhmä ja mene sinne, saatat löytää iloa elämääsi.

    • kirjoitusesi alkuriveillä on yksi tärkeä lause joka heti pisti silmiini: "olen vain koneella..." . Ei koneella istuminen kaiket päivät/illat/yöt ole missään nimessä järkevää tuon ikäiselle. En pidä sinua lapsellisena, vaan ajattelemattomana. Oikeat ystävät ja elämä rakennetaan livenä, ei reaaliajassa koneella notkuen. Tarvitset harrastuksia joiden kautta päästä kiinni tekemiseen ja saat kuntoilua sekä mielenvirkeyttä sitä kautta. Ja lisäksi uusia mielenkiintoisia ihmisiä/ystäviä. Valitettavasti koneen kautta löydetyt ystävät voivat olla todellisuudessa lähes päinvastaisia livenä kuin mitä antavat kuvaa itsestään koneella anonyymina roikkuen. Sitä paitsi jatkuva istuminen tuo kehollesi erilaisia fyysisiä ongelmia, esim. sulle tulee ryhtivikoja myöhemmin ja kärsit niistä koko loppuelämän ajan. Ja mielentilasi ja psyykkeesi kärsii myös jos sinulla ei ole mitään muuta aktiiviharrastusta elämässäsi. Olet varmasti fiksu nuori mies jos vain hiukan tarkastelet omaa asennoitumistasi omaan elämäntilanteeseesi. Pysähdy tosissaan miettimään omaa tilannettasi, sulje koneesi päiväksi ja katso miten se vaikuttaa varsinkin tuohon psyykkiseen puoleesi. Vain sinä itse voit muuttaa elämäsi suuntaa, ei kukaan muu. Ja meillä kaikilla on elämässä erilaisia vastoinkäymisiä, mutta niistä ei saa lannistua eikä jäädä niihin "jumiin". Niistä pitää oppia ja päästä aina yli ja eteenpäin.

    • nikkutu

      Minulle käynyt aikalailla samalla tavalla. Onneksi harrastukseni, näytteleminen pelasti minut, sillä siellä saan sosiaalisuutta. Muuten kyllä olen yksin niin koulussa kuin kotonakin vaan koneella...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      204
      8284
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4678
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2250
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1835
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1746
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe