Metsämiehet HOI!
Onko kellään tietoa mistä voisi löytää loukun teko-ohjeita? Supi- ja kanuloukku esim..?
Netistä olen kovasti etsinyt, mutta aika huonosti taitaa sieltä löytää..
Loukut
5
1466
Vastaukset
- Jägare
Itte tilasin MKJ:n nettikaupasta luokut ja rakenteet- kansion.
Tosi hyvät ohjeet ja piirrokset. eikä muistaakseni maksanu kun jotain 12 euroo.
Siitä sitten loukkua rakentamaan.- hullu
ei ei ole teko-ohjeita jos ne pitää tilata. niinkö!
- Hese
hullu kirjoitti:
ei ei ole teko-ohjeita jos ne pitää tilata. niinkö!
Olen kokenut metsästäjä mutta loukkupyynnissä aloittelija. rakentelin kerran loukun tällaisesta vanhasta kaupan maitokärrystä. Siis vehkeestä jossa maitoja pidetään maitohyllyssä.
Olen saanut sillä muutaman seutua terrorisoivan villikissan ja muuhun sitä ei ole käytettykään.
Nyt lainasin sen kaverille joka aikoi pyytää sillä supeja "kartanoltaan" mutta nepäs ei menneetkään. Joku on vialla mutta mikä. Sen tiedän että kettu siihen ei mene mutta olen pitänyt supia kohtalaisen tyhmänä elukkana mutta taidan olla väärässä. Niin että mikä mättää loukkupyytäjät antakaa muutama pikku vinkki. Olen äimän käkenä - mettämiäs
Hese kirjoitti:
Olen kokenut metsästäjä mutta loukkupyynnissä aloittelija. rakentelin kerran loukun tällaisesta vanhasta kaupan maitokärrystä. Siis vehkeestä jossa maitoja pidetään maitohyllyssä.
Olen saanut sillä muutaman seutua terrorisoivan villikissan ja muuhun sitä ei ole käytettykään.
Nyt lainasin sen kaverille joka aikoi pyytää sillä supeja "kartanoltaan" mutta nepäs ei menneetkään. Joku on vialla mutta mikä. Sen tiedän että kettu siihen ei mene mutta olen pitänyt supia kohtalaisen tyhmänä elukkana mutta taidan olla väärässä. Niin että mikä mättää loukkupyytäjät antakaa muutama pikku vinkki. Olen äimän käkenäsun loukkus on varmaan liian pieni. sen tarttis olla ainakin metrin leveä ja saman korkea, 2metriä pitkä. supit eivät helpolla mene pieneen loukkuun.
- aggeea
mettämiäs kirjoitti:
sun loukkus on varmaan liian pieni. sen tarttis olla ainakin metrin leveä ja saman korkea, 2metriä pitkä. supit eivät helpolla mene pieneen loukkuun.
http://www.ahlams.net/minkkiloukku.htm
minkkiloukun kaavat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067