Raskausaikana kaiken piti olla OK. Sitten "yhtäkkiä" vauvani syntyikin rv:lla 33. Kaikki on onneksi hyvin (vauva on keskolassa, mutta jaksaa hyvin). Tottakai silti mietityttää, että miksi näin kävi. Minua on mm.kovasti alkanut harmittamaan se, että istukkaa ei tutkittu, sen sanottiin näyttävän päällisin puolin "normaalilta".
Onko täällä kellään kokemuksia vastaavasta "yhtäkkisestä ennenaikaisesta syntymästä"? Mitä voisi olla syynä?
Minulla erittyi jnk verran maitoa jo 2 kk ajan ennen synnytystä. Terkkari oli ihmeissään, ei ollut koskaan ennen vastaavaa kuullut. MIetin nyt sitäkin, että saattoiko se maidon tihkuttaminenkin tarkoittaa jotain.. Jos yritän kysyä hoitohenkilökunnalta jotain, sanovat heti "näitähän sattuu, ei syitä aina tiedetä". Kyllä se kuitenkin itseä vaivaa, ei sille vaan voi mitään.
Yllätyksenä ennenaikainen synnytys
2
134
Vastaukset
- olisikin vastaus
yritä lohduttautua sillä, että ei kukaan tiedä sitäkään, miksi raskaudet venyvät yliaikaisiksi ja joskus tarvitaan sektio, kun synnytys ei vaan käynnisty. itselleni kävi näin ja kun lääkäriltä syytä kyselin, hän totesi vain suurin piirtein näin " voi kun tietäisinkin synnytyksen käynnistymisen lainalaisuudet, sillä silloin voisin sanovani tietäväni elämästä ja sen salaisuuksista paljon". yritä päästä asian yli, kun kaikki on kuitenkin lopulta hyvin. käy vaikka äitiys(=pelko)polilla puhumassa, sinne pääsee neuvolan kautta synnytyksen jälkeenkin.
- ktfss
Totuus on, että aina ei vain voi sanoa varmaa vastausta. Vaikuttavia syitä voi iolla monta. Sen litanian sinä varmaan jo osaat ulkona. Ja voi olla, että tulevaisuudessa raskaudet sujuvat normaalin kaavan mukaan tai sitten seuraavakin syntyy ennenaikaisesti. Älä murehdi asiaa, johon et löydä ratkaisua! Keskitä energiasi johonkin, missä siitä oikeasti on hyötyä. Tuskin oma toimintasi tähän tilanteeseen on vaikuttanut mitenkään, joten nämä on näitä "näitä sattuu joskus" -juttuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171024124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102478Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2181985Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231803- 721090
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491064Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57882En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88833