Olen käyttänyt kyseistä tuotetta vaahtomuodossa nyt vähän yli kuukauden ajan, ja voin todeta, että se todellakin toimii, toisin kuin esim. Revivogen, jota käytin yli vuoden tuloksetta.
Olin tilannut ensin Foligain liuosta 12kk setin, koska se on halvempaa kuin vaahto (joka on samaa tavaraa, mutta ei sisällä alkoholia), mutta päänahkani ei kestänyt sitä viikkoakaan, joten se olisi nyt myytävänä, jos jotakuta kiinnostaa.
Foligain P5
Positiivisestiyllättynyt
4
359
Vastaukset
- Kiinnostunut asiasta
Olen kiinnostunut, mutta vain avaamattomien pullojen osalta. Paljolla siis myisit 11 pulloa?
- Sijaitsevat Espoossa
50€ postit
- Kiinnostunut asiasta
Sijaitsevat Espoossa kirjoitti:
50€ postit
Kiitos vastauksesta. Harmittavasti ehdin jo tilata 6 kk erän ko. tuotetta, joten en valitettavasti ole enää kiinnostunut tuotteista.
- Feikkiävaiei
Mistä tilasitte Foligain p5? Mikä väri? vetistä/öljystä? Haiseeko alkoholi?
Itse tilasin shytobuy ja kävi mieless onko feikkiä kun Jotain feikki Revovogeniä myy siellä. Oma Foligain p5 vetinen hieman öljymäinen, mieto alkoholin tuoksu. väritön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692703
- 632644
- 681782
- 241617
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 371180