Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

voitais me varmaan puhua enemmän toisillemme

oot kyllä komea

Mutta ainakin minä menen niin sanattomaksi. Toivottavasti että tulkitse väärin. Kyllä mä haluan höpötellä sun kanssa mutta tiedät varmaan että ei me olla kaksin joten juttu jää usein lyhyeksi.

16

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tule mukaan

      Joo hei siellä koulussa nähdään mutta en mä voi sulle puhua ku liikut eri porukassa. Tuu meidän kanssa.

    • duunari1111

      Mikä paikkakunta ja sijoittuuko työpaikalle?

      • täältä sivusta

        Pks ja mun työpaikalla nähdään.


      • duunari1111
        täältä sivusta kirjoitti:

        Pks ja mun työpaikalla nähdään.

        Onko se myös minun työpaikka...?
        Ja sattuuko olemaan vantaalla?


      • täältä sivusta
        duunari1111 kirjoitti:

        Onko se myös minun työpaikka...?
        Ja sattuuko olemaan vantaalla?

        Helsingissä ollaan molemmat töissä ja sama rakennus mut eri firma. Ei osunu tällä kertaa :/


      • En ole aloittaja
        duunari1111 kirjoitti:

        Onko se myös minun työpaikka...?
        Ja sattuuko olemaan vantaalla?

        mutta tämä kyllä kolahtaa! Vantaalla ja sama työpaikka ja aina menee pää ihan tyhjäksi kun toinen on lähellä... jälkeenpäin harmittaa.


      • duunari1111
        En ole aloittaja kirjoitti:

        mutta tämä kyllä kolahtaa! Vantaalla ja sama työpaikka ja aina menee pää ihan tyhjäksi kun toinen on lähellä... jälkeenpäin harmittaa.

        Ok, jatketaan sitten arvuuttelua (vaikkakin erittäin epätodennäköistä että osuisi)
        Näimme eilen keskiviikkona viimeksi töissä, tänään en ole töissä.


    • 7+4

      Mulla on sama fiilis, vaikea puhua jos ei olla kahdestaan. Pitäisi jotenkin järjestää kahdenkeskistä aikaa.

      • 7 + 7

        Sekään ei sinulle käy.


      • 7+4
        7 + 7 kirjoitti:

        Sekään ei sinulle käy.

        Oletko kysynyt vai?


      • 7 + 7
        7+4 kirjoitti:

        Oletko kysynyt vai?

        En mene varatulta kysymään.


      • huoh.
        7 + 7 kirjoitti:

        En mene varatulta kysymään.

        Aina vaan naiset on varattujen perään, kokeilkaa joskus sinkkuja..


      • varastajaN
        huoh. kirjoitti:

        Aina vaan naiset on varattujen perään, kokeilkaa joskus sinkkuja..

        ei käy ku ne on niin tylsiä eikä ne oo kellekään kelvannu.


      • 16+10
        varastajaN kirjoitti:

        ei käy ku ne on niin tylsiä eikä ne oo kellekään kelvannu.

        Tämä on juuri vikana naisissa kun teille on mielikuvat niin tärkeitä, ottakaa itse selvää miehestä että onko hyvä tyyppi kuin että luottaisitte toisten naisten arvioon miehestä.
        Tyhjä ravintolakin voi olla hyvä ravintola.


      • puhdasolento
        16+10 kirjoitti:

        Tämä on juuri vikana naisissa kun teille on mielikuvat niin tärkeitä, ottakaa itse selvää miehestä että onko hyvä tyyppi kuin että luottaisitte toisten naisten arvioon miehestä.
        Tyhjä ravintolakin voi olla hyvä ravintola.

        arvostan viisauttasi mutta en lähtisi noin vain leimaamaan vain naisia mielikuvien orjiksi


    • Helppo nakki

      No järjestä meidät kahden hetkeksi. Sä voit tehdä niin, minä en. Se on sun työpaikka, ei mun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2057
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1644
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1450
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1384
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1321
    7. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1298
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1292
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1241
    Aihe