isä räyhää et syön liikaa ja vahtii syömistąä

anorektinen

Hei ole 17-v tyttö. Mulla on syömishäiriö eli lauhdutan ja urheilen valtavia määriä viikossa et laihtusin. Syön aina superterveellisesti en koskaan herkkuja tai paista öljyssä mitään ja kahviin vaan rasvatonta maitoo. Ja en pysty syömää mitään perunamuussiakaan jos siihen on käytetty voita tai täysmaitoo. Sit en syö aamulla ku ehkä appelsiinin enkä koulussa yleensä mitään sit oon pyöräilly kouluun 14km ja takas kotiin 14km ja sit mul on kiljuva nälkä ja syön yhen annoksen ruokaa mut tulee tunnin päästä uudelleen nälkä ja haluaisin jotain syödä vaik uudestaan ruokaa mut sit jos otan ruokaa ni isä tulee kiukkusena ja inhoa katseessa sanoen et miten sä voit olla taas syömässä...ja mulle tulee hirvee olo ja inhoon itteeni kun mun itsekuri ei kykene pitää mua syömättä. Sit iskä aina pyytää lenkille tai hiihtää ja pitää mennä aina kovaa vaikkei jaksais kun muuten iskälle tulee kylmä. Sit meen nukkuu nälissää et laihtuisin ja joskus on niin hirvee nälkä et on pako mennä keittiöön syömään hapankorppuja sit iskä herää ja tulee taas inho katsressa räyhäämää et mitä sä täällä teet ja mite sä voit olla keskellä yötä syömässä...ja mä oon 158cm ja 45kg ja mulla on lihaksii ku treenaan paljo....ja oon niin väsyny et joudun tappelee tälläsestä asiasta kotona ku mul on vaa nälkä enkä saa untakaa ja kouluu pitäis herätä kuudelta....auttakaa

3

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JustNytApuaSulle

      Syö herranjestas siellä koulussa niin ei tule heti nälkä.
      Etkä sä siitä liho josvähän enemmän syöt

      Painan sua pari kiloo enemmän ja oon 14 :P

    • Alotas vaikka juttelemalla isäs kanssa ja hakeutumalla hoitoon ton syömishäiriös kanssa?

    • Hyvä, että olet itse tajunnut, että tilanteesi on ongelmallinen. Oletko jutellut tilanteesta kenenkään ammattilaisen kanssa? Esimerkiksi koulun terveydenhoitajan. Nyt olisi tärkeää, että sinä ja myöskin isäsi saisitte tukea ja tietoa. Jaksamisesi takia olisi tärkeää, että saat syödyksi ja nukutuksi tarpeeksi.

      Anna nettisaapas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe