Mistä löytää luotettava kumppani (M) suuseksiin?

Etsintäkuulutus

Esim. Iskuri on täynnä ällöttäviä seksiseuranhakuilmoituksia. Miehet esittelevät siellä kovin mielellään "työkaluaan", mutta mä olisin kiinnostunut koko paketista. En halua päästää ketä tahansa ällötystä jalkoväliini touhuamaan. Missä olette te aikuiset, fiksut Miehet? Ilmeisesti ette ainakaan Iskurissa, mahtaako siellä olla yhtään täysipäistä...

En missään nimessä hae miestä perheenperustaminen mielessä, koska se juna meni jo. Haluan nauttia elämästä ja seksistä ihan ilman avioliittoa ym. velvoitteita.

Minä tiedän omat vahvuuteni, tiedätkö sinä omasi? Jos tiedät, myy itsesi minulle, mies! :)

21

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 69 tai 96

      Täällähän minä olen. Vahvuuteni on korvieni välissä, mutta myös muu paketti on kunnossa.

    • glascow coma scale

      No itse sain naiselta viimeksi palautetta että annan taivaallista suuseksiä, muita vahvuuksia on ainakin timmi lihaksikas kroppa ja kuulemma olen hyvin varustettukin.
      Mites aloittajan ikä, sijainti, ruumiinrakenne ym?

    • Etsintäkuulutus

      Hämeestä olen kotoisin, mutta en ole hidas, saatan tulla hyvinkin nopeasti. :) Aikuinen nainen, jolla on korvien väli kunnossa, pituus ja paino normaalissa suhteessa toisiinsa. Kuusysi sopii myös, ysikuudesta en osaa sanoa? :)

      • myway81hki1

        Moi

        Real man 33v Hyvinkäältä. Sinun ilmoitus oli sellainen joka sai raittiin ja suuseksistä pitävän miehen ihan uudelle tasolle. 69 ja 96 molemmat ihan kivoja. Joskus on kivaa nauttia acrobaattisessa asennossa.. hmm sound like good.

        Mä olen 187/87ja ihan lihaksikkaassa kunnossa. Mulle on suuseksi just the best ja ennenkaikkea kun saa olla antajana....se on niin nastaa saada toisen vartalo liikkumaan ja kiimaset äänet täyttämään huoneen.

        Laita mailia jos haluaisit kokea kaikkea ihanaa joulunaikaa:[email protected]


      • Etsintäkuulutus
        myway81hki1 kirjoitti:

        Moi

        Real man 33v Hyvinkäältä. Sinun ilmoitus oli sellainen joka sai raittiin ja suuseksistä pitävän miehen ihan uudelle tasolle. 69 ja 96 molemmat ihan kivoja. Joskus on kivaa nauttia acrobaattisessa asennossa.. hmm sound like good.

        Mä olen 187/87ja ihan lihaksikkaassa kunnossa. Mulle on suuseksi just the best ja ennenkaikkea kun saa olla antajana....se on niin nastaa saada toisen vartalo liikkumaan ja kiimaset äänet täyttämään huoneen.

        Laita mailia jos haluaisit kokea kaikkea ihanaa joulunaikaa:[email protected]

        Kiitos ihanasta tarjouksesta, mutta olet hieman liian nuori minun makuuni. :) :)


      • winkwink@
        Etsintäkuulutus kirjoitti:

        Kiitos ihanasta tarjouksesta, mutta olet hieman liian nuori minun makuuni. :) :)

        Eli 33 on liian nuori, mutta mitä on 51? Hämäläisyytesi on plussaa.
        Niin, ja suuseksiosiossa ollaan eli mitäpä muuta?


    • Mies 48

      Moi,onko varatulla mitä mahdollisuuksia sinuun,itse kaipaan todella paljon naista joka oikeesti tykkää suuseksistä

      • Etsintäkuulutus

        Ehdoton ei.


    • kielimiez

      Olisin 43? Taitava ja kauan jaksan nuolla ja saat käsitellä mielesi mukaan.. osaan myös hieroa ja suudella, treenailen säännölliseen ja kiva terska kalussa..eri asennot ja mistä nautit otan huomioon.. yli tunnin voin nuolla ja myös touhujen välillä..kosteus plussaa ja aktiivisuutesi? Mites saa yhteyttä ja mistä voi laittaa osoitetta tms?

    • Kyllä iskurissakin voi joskus ihan mies täysipäinen olla, mutta naiset eivät taida silti vastata niihin ilmoituksiin. Mutta täällä olisi Hämeen hitain ja mahdollisesti himokain (suu)sekstaaja. Huulten ja kielten (meidän molempien) isäksi siihen tarvitaan myös yläpäätä. Sellainen olisi, samoin sormet.
      Eli tiedän minäkin omat vahvuuteni, mutta olisiko parempi esitellä ne kahden kesken? Paas nääs laittaen postia osoitteella azrebi at suomi24.fi niin naiseutesi pääsee kukkaan.

    • saman naisen jussi

      Moro!tää kun on vähän niin kuin arpapeli missä luvataan että joka arpa voittaa,tässä kun ei millään pysty ratkomaan luonteen lujuutta tai laatua....eikös sen ratkaise henkilö kemiat noin kokonaisuudessaan?? No yrttänyttä ei laiteta,eihän!?

      [email protected]

    • oot iljettävä akka

      hiero vesimelonia vehkeesees. eiköhän se siitä helpotu. Mikään ei ole niin pahaa kuin haisevan vitun litkiminen.

    • Minä uskoisin tietäväni mistä löydät hakemasi eli osoitteesta [email protected]
      Laita postia, niin huomaat pian, että se kannatti :)

      • m50+...18cm

        Riihimäki seudulla olis vapaa 50 mies joka erityisesti tykkää suuseksistä..vaikka yksipuolista jos haluat.en pakota mihinkään vaan sun ehdoilla mennään..tavataan vaikka päiväkahvilla sillon tällön..saat ainakin ihanaa kielihoitoa jalkoväliisi..ja tietty muutakin


    • BPM69

      Tervehdys etsintäkuuluttaja!
      En ole ihan atleetti, en hirveä kotletti. 188/90 mitoilla etenen, vuosia paperilla ei olis kuin neljäkasi, mutta mieli vilkas, tällaiseksi vapaaksi jannuksi.
      Ei velvoitteita, ei perään huuteluja vaan juuri sitä mitä haluat!
      Saat antaa, saat ottaa ja turvallisesti vaikka luonasi niin sun ei tarvi jännittää vierasta paikkakaan. Ota ja ime! Makaa ja nauti! Kieleni leikkii sulla kun
      muna on sun huulilla. Ja kaikki jää vain meidän väliseksi.

      • Etsintäkuulutus

        BPM69, sun ikäsi ainakin natsaisi mun toiveisiini ja huumorintajuakin taitaa löytyä? En tarkoittanut tällä omalla huutelullani, että hakisin salaista seksiseuraa. Vapaana naisena voin toki itse tehdä just mitä haluan, luotettavuudella tarkoitin kuitenkin "yksiavioista" suhdetta, jotta vältytään tartuntataudeilta puolin ja toisin. :)


    • peeti

      Hohoi..ettekö huomaa että tämä etsintäkuuluttaja kusettaa teitä kaikkia.Teillä vain kiima nousee ja järki jää.Äly hoi.0449401423

    • omin käsin jatkakaa

      Eihön nämä todenperäisiä ole ollu tietääkseni koskaan.. Enempi hömppää ja itsensä naurunalaisiksi tekeviä.. nykyisin myös nämä ilmoittajat jotka kalasteltuaan jonkun jäseneksi nettisivuille saa sen 5€ niin niitä piisaa..

    • peeti

      No niin...tässä se nähtiin tämä etsintäkuuluttaja...ei mitään kuulunu..veikkaan et on kädetön homo...

    • Etsintäkuulutus

      No voi hallelujaa, olin jo ihan unohtanut tänne jotain tällaista kirjotelleeni!! Kyllä te olette hauskoja veikkoja, ei voi muuta sanoa. Teoriassa kiinnoistaisi kyllä kokeilla, ainakin yksi tästä joukosta kyllä sai mut nauramaan ääneen. Eikä sillä paikalla niin väliä ole, olen itsekin valmis liikkumaan kotoani jonnekin. Sitäpaitsi tapaaminen sovittuna miehen kämpille poistaisi ainakin sen mahdollisuuden, että tämä oliskin varattu, vaikka muuta esittää. Peetille tiedoksi vielä, että olen heteronainen, jolla on onneksi molemmat kädet tallella. :)

    • entinen saabisti

      jos pitää 96 :sta niin oikea paikka matsata on tämä:saabclub.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2143
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1812
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1659
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1597
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1566
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1487
    7. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      118
      1387
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1341
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1306
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1203
    Aihe