Oletteko saaneet tai tuttavanne joktakin lääkettä narsismiin ? Tai onko terapia toiminut?
Narsismin hoito?
6
304
Vastaukset
Jonkin verran on tietoa saatavilla narsistin hoidosta, mitä se pitää sisällään, tässä yksi linkki aiheesta...
http://www.narsistienuhrientuki.fi/tietoa/julkaisut/gustav_schulman/__new_page_-122766/- Lääkehoito
Etsimäni tieto löytyi kutoskohdasta:
" Lääkehoidoista ei ole hyötyä itse narsismin hoitoon sen sijaan niitä voi käyttää tilapäisesti tarkasti kohdennettuna, jonkin tietyn kärsimystä aiheuttavan oireen lievittämiseksi. Kaikki ahdistusta lievittävät lääkkeet ovat kuitenkin vasta-aiheisia sillä narsistinen potilas jää niihin kiinni."
Miksi käytännössä narsistien uhreille syötetään neuroleptejä, mutta ei narsisteille? Senhän pitäisi olla päinvastoin.
- Black Cat
Minä tiedän narsistin jonka ainoa motiivi hoitoon menolle oli toisen potilaan mustamaalaus.Kyllä hän onnistuikin melkein 10 vuotta vedättämään laitoksen psykiatreja kunnes narahti valheistaan.
- uhrit sairastuvat
Narsismi on luonnevika, eikä niin ollen hoidettavissa oleva sairaus. Narsismia ei luokitella sairaudeksi, eikä siihen mielenvikaisuuteen ole lääkettä.
Narsistilla ei ole narsismista sairaudentuntoa, josta menisi lääkäriin. Narsismi ei näy verikokeissa, ei magneettikuvauksissa, ei lääkärin kanssa käytävissä keskusteluissa.
Mielentilatutkimusten yhteydessä narsisti paljastuu vasta narsistiksi. Mielentilatutkimuksia tehdään henkirikosten tekijöille.
Tavallisilla lääkärikäynneillä ei lääkärillä ole syytä etsiä kenestäkään narsismia, eikä sellaista löytäisi.- argument, please
"Narsistilla ei ole narsismista sairaudentuntoa" on suuri syy mennä pakkohoitoon. Sairaudentunnottomuus aiheuttaa vakavia haittoja muille ihmisille.
"Mielentilatutkimuksia tehdään henkirikosten tekijöille." Tutkitusti narsistit aiheuttavat henkistä pahoinvointia (Rikoslaki LUKU 21 §5), joten heille kuuluu tehdä mielentilatutkimus.
Millä perusteella narsistin uhri on sairaampi ja vaarallisempi kuin narsisti? Argumentoi tieteellisin tutkimustuloksin.
- Aluksi
Voisi aloittaa vaikka omien tunteiden tutkiskelusta ja nimeämisestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632036Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka741362La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131069- 1021001
- 92915
- 107772
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko47631- 38554
- 56527
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus244513