Katsoisiko tahi näkisikö joku,milloin saan töitä,voittaa rahaa ja mistä rakkautta?
Edelleen onneton!!
1
106
Vastaukset
Hei
varmaankin jokainen toivoo näitä asioita kohdalleen!
joka ikinen asia tällä toivomuslistalla on peräisin siitä ihmisestä, joka näitä toiveita asettaa. on tietenkin otettava huomioon se panostus, minkä toiveilleen asettaa, sillä mikään ei tässä elämänunessa tipahda syliin. sillä tavalla tätä unta ei ole perustettu, näin minä sen olen oppinut. joku toinen saa korjata kantani ja argumentoida vastaan, kuunnellaan mitä tulee.
onni asuu jo sinussa ja se odottaa sinun panostustasi. työ, raha ja rakkaus ovat jo sinussa - ne on sinun itsesi toteutettavissasi.
et nyt saanut sellaista vastausta kuin toivoit, en halua ryhtyä rämpimään näin syvässä toivomuslistassa toteuttaakseni yhden toiveen, mikä jokaisella ihmisellä on.
nimimerkkisi "edelleen onneton" kertoo sen, että et ole vielä yrittänyt tarpeeksi. ei ole ilmaista ateriaa, enkä halua loukata sinua! mutta kuitenkin, tämä kaikki on peräisin siitä kokemuksesta ja elämästä, mitä me kaikki koemme. ole siis vahva ja vaativaisempi, tee oma panoksesi ja RAKASTA kaikkea tekemääsi - siinä se avain on.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548