Kenen joukoissa?

rudiini

Ihmisiä, jotka pilkkaavat, kiusaavat, vaativat.

Vieressä houkka. Huulet turvoksissa, rujona, vastenmielisenä. Luvaten huikeita.

Ihmiset lupaavat sinulle hyväksyntää. Houkka lupaa ristiä.

Ihmiset huokuvat rohkeutta, komeutta. Houkka tarjoaa uskoa.

Ihmiset kutsuvat: "Tule mukaan, sulaudut joukkoon, olet osa meitä."

Jeesus sanoo: "Seuraa minua ja erotut varmasti joukosta."

Ihmiset lupaavat mukavia. Jumala lupaa pelastaa.

Herra katsoo sinua ja kysyy: "Kumman valitset?"

Jos joku tahtoo kulkea minun jäljessäni, hän kieltäköön itsensä, ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua. Sillä se, joka tahtoo pelastaa elämänsä, kadottaa sen, mutta joka elämänsä minun tähteni ja evankeliumin tähden kadottaa, on sen pelastava. Mitä hyödyttää ihmistä, jos hän voittaa omakseen koko maailman mutta menettää sielunsa
Mark 8:34-36

7

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teu,

      MINULLE tuli ensin mieleen kalole päätalon Kirja IHMISIÄ* TELINEELLÄ.

      Mutta ei se ole mitään ? katsotaan mitä yö tuo tullessaan -

    • amen...

      Tässä vastamyrkkyä vääräoppisuuden aiheuttamaan joukkodepressioon.
      i
      -----------O--------------

      Herra siunatkoon sinua
      ja varjelkoon sinua;
      Herra valistakoon kasvonsa sinulle
      ja olkoon sinulle armollinen;
      Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
      ja antakoon sinulle rauhan

      otetaan levollisesti.

      • ei ilman ansiota..

        näin minulle on selitetty tämä rukous vlky,s,
        ei armoa noin vain

        ----------------------------------

        Herra siunatkoon sinua
        ja varjelkoon sinua;
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle
        ja olkoon sinulle armollinen;
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
        ja antakoon sinulle rauhan
        ----------------------


        Herra siunatkoon sinua jos kadut syntejä ja pyydät parannusta pöntössä
        ja varjelkoon sinua silloin;
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle, kun olet lukenut postillaa ja käyt seuroissa
        ja olkoon sinulle armollinen; kun pyydät syntejä anteeksi välimies-saarnaajan kautta.
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi jos käyt seuroissa ja omaksut el-elävän ainoan uskon
        ja antakoon sinulle rauhan sen jälkeen.


      • Jeesuksen nimi
        ei ilman ansiota.. kirjoitti:

        näin minulle on selitetty tämä rukous vlky,s,
        ei armoa noin vain

        ----------------------------------

        Herra siunatkoon sinua
        ja varjelkoon sinua;
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle
        ja olkoon sinulle armollinen;
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi
        ja antakoon sinulle rauhan
        ----------------------


        Herra siunatkoon sinua jos kadut syntejä ja pyydät parannusta pöntössä
        ja varjelkoon sinua silloin;
        Herra valistakoon kasvonsa sinulle, kun olet lukenut postillaa ja käyt seuroissa
        ja olkoon sinulle armollinen; kun pyydät syntejä anteeksi välimies-saarnaajan kautta.
        Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi jos käyt seuroissa ja omaksut el-elävän ainoan uskon
        ja antakoon sinulle rauhan sen jälkeen.

        Jumalalla ei tosiaan ole lastenlapsia. Ja välimies on vain yksi, hän on Jeesus Kristus.
        _________
        Fil. 2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, KAIKKIA MUITA NIMIÄ KORKEAMMAN,

        Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää JEESUKSEN NIMEEN notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että

        ***) Jeesus Kristus on Herra.
        ________

        Puhuessaan viinipuusta Jeesus puhuu nimenomaan oksan kiinnittymisestä
        viinipuun runkoon. Pelastus ei tapahdu ihmisten kautta vaan todistuksen
        SANAN kautta. Todistuksen Sana (Logos Idea) on Jeesus Kristus. Mer saarnaamme
        Kristusta syntisten pelastukseksi, hän on tie totuus ja elämä.

        Ap. t. 3:16 Ja uskon kauttaHÄNEN NIMEENSÄ on hänen NIMENSÄ vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.

        Ap. t. 4:10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, NIMEN kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen NIMENSÄ kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

        Ap. t. 10:42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
        Ap. t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi HÄNEN NIMENSÄ kautta."


      • teu,
        Jeesuksen nimi kirjoitti:

        Jumalalla ei tosiaan ole lastenlapsia. Ja välimies on vain yksi, hän on Jeesus Kristus.
        _________
        Fil. 2:9 Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, KAIKKIA MUITA NIMIÄ KORKEAMMAN,

        Fil. 2:10 niin että kaikkien polvien pitää JEESUKSEN NIMEEN notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että

        ***) Jeesus Kristus on Herra.
        ________

        Puhuessaan viinipuusta Jeesus puhuu nimenomaan oksan kiinnittymisestä
        viinipuun runkoon. Pelastus ei tapahdu ihmisten kautta vaan todistuksen
        SANAN kautta. Todistuksen Sana (Logos Idea) on Jeesus Kristus. Mer saarnaamme
        Kristusta syntisten pelastukseksi, hän on tie totuus ja elämä.

        Ap. t. 3:16 Ja uskon kauttaHÄNEN NIMEENSÄ on hänen NIMENSÄ vahvistanut tämän miehen, jonka te näette ja tunnette, ja usko, jonka Jeesus vaikuttaa, on hänelle antanut hänen jäsentensä terveyden kaikkien teidän nähtenne.

        Ap. t. 4:10 niin olkoon teille kaikille ja koko Israelin kansalle tiettävä, että Jeesuksen Kristuksen, Nasaretilaisen, NIMEN kautta, hänen, jonka te ristiinnaulitsitte, mutta jonka Jumala kuolleista herätti, hänen NIMENSÄ kautta tämä seisoo terveenä teidän edessänne.

        Ap. t. 10:42 Ja hän käski meidän saarnata kansalle ja todistaa, että hän on se, jonka Jumala on asettanut elävien ja kuolleitten tuomariksi.
        Ap. t. 10:43 Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi HÄNEN NIMENSÄ kautta."

        Apt. 10:43, Hänestä kaikki profeetat todistavat , että jokainen , joka Uskoo häneen , saa synnit anteeksi Hänen nimensä kautta ".
        44. Kun Pietari vielä nåitä puhui , tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotkapuheen ...kuulivat . Tapaus oli Corneliuksen , perheen , kasteesta jossa oli
        noin 16 aikuista ,ja 2, pintä Lasta, n.alle 5 vuotiasta . Pyhä Henki tuli myös heidän
        ylle ,mutta myös niiden kristittyjen , jotka oli jo ennenmin Kastettu , tätä olen niin
        ihmetellyt ,että pitäisi kysyä Pietarilta ..

        Miksi hän ei selittänyt kaikkea , sillä Kaippa tässä oli sellainen tekijä , että kun
        tämän luvun alussa ,oli Pietarille näytetty se isoliinainen ja sanottu että Pietari
        ota ja teurasta ja SYÖ, johon Pietari sanoo minä en ole koskaan syönyt saast-
        asta Lihaa , Kuuluu sana ,"" Minkä Jumala on puhdistanut sitä älä sinä sano epäpyhäksi "".

        Tämä Näky näytetään Pietarille kolme kertaa ,, Nyt Pietari oli epätietoinen siitä
        mitä hänen näkemänsa näky mahtoi merkitä . Tätä Pietarin miettiessä tapahtunutta , tuli Pyhä Henki ja ilmoitti että miehiä on portilla , kun sieltä jo
        huudettiin kuuluvalla äänellä , Majailiko Simon Pietari täällä . , kun pietari yhä
        miettii Näkyä , sanoo Henki hänelle , KATSO ;KAKSI MIESTÄ ETSII SINUA
        NIIN NOUSE NYT ASTU ALAS ja mene arvelematta heidän kanssaan, , sillä
        minä olen heidät lähettänyt ".

        Pietari oli katolla n.6 hetkellä ja isosi ja tilasi alakerrasta Ruokaa , Hän sai kuitenkin Hurmosen mikä näyttää vieläkin olevan osittain vaikuttamassa koska
        Henki jo oli ilmoittanut vieraista, Toinen kerta sai Pietarin mielen tilan kuntikseen..

        Tässä oli tiettyhetki noin 9 :hetki päivastä kun Pietari kyseli matkasta , miehet sanoivat sen vievän alle 2 päivää suuntaansa , jolloin Pietari otti heidät vieraaksi
        sillä talo jossa hän oli oli Nahkuri Simonin ja päättivät että syydään kunnolla
        ja levätään ,keskustellaan , ja yöunien jälkeen reilu aamupala sitten matkaan

        Joppessa oli Neljä halukasta lähteä Pitarin matkaan ne kaksi jotka Corneliuksen
        miestä ja Pietari ,,Heitä oli siis 7 miestä Jotka kulkivat reippasti , näihin terinoihin
        Ei kuulu välillä tapahtuvista asioista mitään,. Mutta kun he tulevat Corneliuksen
        taloon n. 9 llä , hetkellä Cornelius ulkosalla ,otta heidät vastaan , ja yrittää kumartaa Pietaria , Vaan hän sanoo nouse ,ylös ihminen minäkin olen , sitten Cornelius selittää että täällä on hänen ne sukulaiset ,kuten isä ja äiti hänen vaimonsa ja hänen isä ja äiti ,ja lapset ,ja palvelijat nyt n. 18 henkeä ..


      • teu,
        teu, kirjoitti:

        Apt. 10:43, Hänestä kaikki profeetat todistavat , että jokainen , joka Uskoo häneen , saa synnit anteeksi Hänen nimensä kautta ".
        44. Kun Pietari vielä nåitä puhui , tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotkapuheen ...kuulivat . Tapaus oli Corneliuksen , perheen , kasteesta jossa oli
        noin 16 aikuista ,ja 2, pintä Lasta, n.alle 5 vuotiasta . Pyhä Henki tuli myös heidän
        ylle ,mutta myös niiden kristittyjen , jotka oli jo ennenmin Kastettu , tätä olen niin
        ihmetellyt ,että pitäisi kysyä Pietarilta ..

        Miksi hän ei selittänyt kaikkea , sillä Kaippa tässä oli sellainen tekijä , että kun
        tämän luvun alussa ,oli Pietarille näytetty se isoliinainen ja sanottu että Pietari
        ota ja teurasta ja SYÖ, johon Pietari sanoo minä en ole koskaan syönyt saast-
        asta Lihaa , Kuuluu sana ,"" Minkä Jumala on puhdistanut sitä älä sinä sano epäpyhäksi "".

        Tämä Näky näytetään Pietarille kolme kertaa ,, Nyt Pietari oli epätietoinen siitä
        mitä hänen näkemänsa näky mahtoi merkitä . Tätä Pietarin miettiessä tapahtunutta , tuli Pyhä Henki ja ilmoitti että miehiä on portilla , kun sieltä jo
        huudettiin kuuluvalla äänellä , Majailiko Simon Pietari täällä . , kun pietari yhä
        miettii Näkyä , sanoo Henki hänelle , KATSO ;KAKSI MIESTÄ ETSII SINUA
        NIIN NOUSE NYT ASTU ALAS ja mene arvelematta heidän kanssaan, , sillä
        minä olen heidät lähettänyt ".

        Pietari oli katolla n.6 hetkellä ja isosi ja tilasi alakerrasta Ruokaa , Hän sai kuitenkin Hurmosen mikä näyttää vieläkin olevan osittain vaikuttamassa koska
        Henki jo oli ilmoittanut vieraista, Toinen kerta sai Pietarin mielen tilan kuntikseen..

        Tässä oli tiettyhetki noin 9 :hetki päivastä kun Pietari kyseli matkasta , miehet sanoivat sen vievän alle 2 päivää suuntaansa , jolloin Pietari otti heidät vieraaksi
        sillä talo jossa hän oli oli Nahkuri Simonin ja päättivät että syydään kunnolla
        ja levätään ,keskustellaan , ja yöunien jälkeen reilu aamupala sitten matkaan

        Joppessa oli Neljä halukasta lähteä Pitarin matkaan ne kaksi jotka Corneliuksen
        miestä ja Pietari ,,Heitä oli siis 7 miestä Jotka kulkivat reippasti , näihin terinoihin
        Ei kuulu välillä tapahtuvista asioista mitään,. Mutta kun he tulevat Corneliuksen
        taloon n. 9 llä , hetkellä Cornelius ulkosalla ,otta heidät vastaan , ja yrittää kumartaa Pietaria , Vaan hän sanoo nouse ,ylös ihminen minäkin olen , sitten Cornelius selittää että täällä on hänen ne sukulaiset ,kuten isä ja äiti hänen vaimonsa ja hänen isä ja äiti ,ja lapset ,ja palvelijat nyt n. 18 henkeä ..

        Cornelius oli Italian tietyn joukko-osaston joka oli 500 miehen päällikkö Tai isomman
        Koaska Hän sai 30 miehen vartiostón kun lähti kotiinsa . Tästä perheestä tuli muille
        esimerkki ja kunnollisuuden perusta ,, he oli jo vanhan uskonnon jäseniä .

        Ja näin heistä tuli Jeesuksen Kristuksen palvelijoita . Kaikista , myös ne lapset aika-
        naan ,,, Myös pitari saí Pyhä Henkeä ja ne neljä jotka oli ennen jo kastettu, sitäkin
        miettivät miksi nyt näin yksi selitys on ,että lisä Pyhää henkeä on voimaa ja se ei ollut
        mitään myrkkyä... Vaan kaiken kaikkiaan PYHÄ HENKI Yhdistää meidät Ylösnosse-eseen ja kirkastettuun Kristukseen ..

        Ennen kuin Jeesus astui Taivaaseen HÄN lupasi Lähettää Pyhän Hengen Opettamaan , Johdattamaan , Lohduttamaan heitä . Tämä lupaus toteutettiin Helluntaina ,,Puolustaja , Pyhä Henki , jonka ISÄ MINUN Nimessäni lähettää ,
        Opettaa teille kaiken ja palauttaa Mieleenne kaiken, Mitä olen Puhunut .
        Joh,14:26.


      • Leiff,
        teu, kirjoitti:

        Cornelius oli Italian tietyn joukko-osaston joka oli 500 miehen päällikkö Tai isomman
        Koaska Hän sai 30 miehen vartiostón kun lähti kotiinsa . Tästä perheestä tuli muille
        esimerkki ja kunnollisuuden perusta ,, he oli jo vanhan uskonnon jäseniä .

        Ja näin heistä tuli Jeesuksen Kristuksen palvelijoita . Kaikista , myös ne lapset aika-
        naan ,,, Myös pitari saí Pyhä Henkeä ja ne neljä jotka oli ennen jo kastettu, sitäkin
        miettivät miksi nyt näin yksi selitys on ,että lisä Pyhää henkeä on voimaa ja se ei ollut
        mitään myrkkyä... Vaan kaiken kaikkiaan PYHÄ HENKI Yhdistää meidät Ylösnosse-eseen ja kirkastettuun Kristukseen ..

        Ennen kuin Jeesus astui Taivaaseen HÄN lupasi Lähettää Pyhän Hengen Opettamaan , Johdattamaan , Lohduttamaan heitä . Tämä lupaus toteutettiin Helluntaina ,,Puolustaja , Pyhä Henki , jonka ISÄ MINUN Nimessäni lähettää ,
        Opettaa teille kaiken ja palauttaa Mieleenne kaiken, Mitä olen Puhunut .
        Joh,14:26.

        "" teu""

        tuohon , Pyhän Hengen asiaan ,lisää. Joh. 16:15-17...ja Ilm. 1:4.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe