Muo pidetään tyhmänä -_-

slaikkju

Niiin eli oon huomannu et ku jossain kuljeksin ja kävelen niin lähes tulkoon jokainen vastaantulija tollottaa muo myyjät usein kattoo ihan tyhminä ja luokkalaiset on kans sillee et joku kattoo aina sivusilmällä, siis aina. tytöt on sillee vähän ku oisin ällö?
Jotku oon kuullu et sanoo ja kysyy mikä vamma sul on? Vastaan no vittu ei mikää :D
sit ne on sillee jaa khihihihihi et mikä täs ny on
aika ärsyttävää ._. olen poika 13v ja "kavereita" silleen et hengailen niiden kans jossain kaupassa.. Uaah tylsää :D jo ajatus kyllästyttää mut siis niin kyl mä välil jossain käyn :P jaen oo mitenkää yksinäinen tjt. koulus menee ihan suhkot hyvin et keskiarvo on 8 ja sillee. Mikä täs ny oikee on :o

9

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13v tyttö

      En osaa auttaa, mut mura kiusataan vähän tolla tavalla. Esim. yhenkerran yks tyttö kysy multa että kuinka usein käyn suihkussa ja kyllä siitä kysymyksestä tajus mitä se tarkoitti. Sit kans kaikki kattoo ilkeesti kun kävelen ohi :(
      Oon normaali ja käyn suihkussa joka ilta. Oon ihan puhdas ainakin omasta mielestä. Luulen että mua tuijottaa koulun käytävillä, koska mun kaverit on SAIRAAN LAPSELLISIA siis oikeesti ne vaan kiljuu ja juoksee käytävillä. Oon yrittäny sanoo niille mut ei ne usko. Huoh viddu ku ärsyttää noi tyypit jotka kiusaa.

      • 13v tyttö

        Sori vielä noi kirjoitus virheet


    • slaikkju

      :I kuin kaksi marjaa

    • nisdod

      Tässä sen näkee kuinka tyhmiä suurin osa ihmisistä on, ei ketään saisi mollata päin naamaa. Olen melko varma että sinussa ei todellakaan ole vikaa, vikaa jos jossain on niin se on heissä jotka sinua moittivat.

    • Moi Slaikkju!

      Tylsää tommonen, että luokkalaiset tytöt keljuilevat. Voisiko kuitenkin olla, että kaikki eivät kuitenkaan katso sinua kuin jotain ällöä tai tyhmää? Silloin kun välillä kuulee ikäviä kommentteja tai naljailua voi alkaa itestä tuntua, että kaikki ympärillä katsoisivat ja ajattelisivat pahaa. Näin ei kuitenkaan yleensä ole. :)

      Olet selkeästi fiksu kaveri, pärjäät koulussa hyvin ja sulla on muutenkin ystäviä ympärillä joiden kanssa voit hengailla kaupoissa

      . Jos hengailu alkaa tympiä voisitko harkita jonkun uuden harrastuksen aloittamista? Tai voisitko käydä katsomassa millaista jengiä nuorisotalolla pyörii? :)

      Terveisin, Oona Nettisaappasta

    • Slaikkju

      Jaah emmää noihi nuorisotaloil kyl mee :/ Sieläku tuppaa aina pörräämää noit venäläis/romania porukaa.. Ja sit siel on sitä "Intian röökilapset" siis kyl siel on ihan järkevää porukkaa mut sit siel on vaa noi. Musta vaan tuntuu et oon niin erilainen :( En oo mikään kauheen meluisa e aika hiljanen, Ja oikeest, oon miettiny koko eduskunnan ja suomen raha-asiat muita :D Vaikka oon tän ikänen niin muo ei kiinnosta ne normaalit jutut vaan muo kiinnostaa semmonen..? Jännä :I

    • ?????

      Sinä et ole tyhmä. Ehkä muut ihmiset pitävät sinua tyhmänä koska he itse olevat sitä. :D

    • dijvoi

      no älä ole ruma

    • Anonyymi

      huomannm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe