Osaako kukaan kertoa (mielellään omia kokemuksia) miksi tyttöystäväni hyvin usein itkee heti seksin jälkeen? Johtuuko huonosta/hyvästä seksistä vai mistä? Hän ei pysty (tai halua) itsekään selittää miksi liikuttuu...
Itkeminen seksin jälkeen
11
6236
Vastaukset
- Mulla
Mulla kans joskus rupeaa kyyneleet valumaan seksin jälkeen. Mutta ei todellakaan johdu siitä että seksi olis ollu huonoa, päin vastoin=) Hmm... ei muuten ole koskaan muuta kuin ratsastuksen jälkeen niin käynyt muistaakseni...
- topi
no sehän johtuu ihan siitä että on niin hemmetin iso mulukku että ihan saa itkeen
- koo
Itselläni itkeminen seksin jälkeen johtuu ainoastaan valtavan hyvältä tuntuvasta orgasmista.
- Pasi
Itsekin olen törmännyt tuohon ilmiöön. Todennököisesti itkeminen johtuu täydellisestä seksistä ja orgasmin jälkeisestä jälkipurkauksesta. Eli kannattaa rakastella niin että naisella tulee vesi silmistä.
Hyvähyvä- neiti X
Kuulun itse tähän naisryhmään, jolta saattaa päästä itku orgasmin aikana tai heti sen jälkeen. Nykyinen partnerini osaa niin taitavasti käsitellä minua, että nautinto tuntuu joskus "olevan liikaa". Kyse on vain niin kokonaisvaltaisesta nautinnosta että se jo lähentelee tuskaa... En osaa paremmin selittää:)
- Herra 47
neiti X kirjoitti:
Kuulun itse tähän naisryhmään, jolta saattaa päästä itku orgasmin aikana tai heti sen jälkeen. Nykyinen partnerini osaa niin taitavasti käsitellä minua, että nautinto tuntuu joskus "olevan liikaa". Kyse on vain niin kokonaisvaltaisesta nautinnosta että se jo lähentelee tuskaa... En osaa paremmin selittää:)
nykyinen partneri on koko rivistössä?
- nainen 50+
Minä koin itkuilmiön ensimmäisen mieheni kanssa nuoruusvuosinani. Itku tuli maximi hyvänolon tunteesta yhdynnän jälkeen, vaikka ei edes olisi saanut orgasmia. Itkukohtauksia tuli aika useastikin, mutta ei joka yhdynnän jälkeen. Itkukohtaukset hävisi kun erosin tästä miehestä. Jään kaiholla muistelemaan sitä aikaa.
- mulla näin
Se on mielestäni enemmän fyysinen kuin henkinen tapahtuma. Silti siinä on kyllä tunnettakin. Joskus oikein hyvä orgasmi ei lopukaan vaan jatkuu siten, että se leviää ylävartaloon ja helpotus tulee vasta kun itkun on päästänyt ulos. Tämä on oleellista: sen pystyy myös estämään , mutta kun itkun antaa tulla niin se on suuri helpotus. Täydellinen tyydytys.
Mikä tähän johtaa sitä en osaa selittää. Olen kuitenkin ajatellut, että minulla se yhdistyy hyvään orgasmiin, väsymykseen ja pitkiin esileikkeihin. - LurtzinOrja
Koska se saattaa olla kumpaakin: kokenut jotain pahaa ja sexi muistuttaa siitä tai...niinkuin itellä joskus, kun seksi on niiiiiiin kaunista ja upeeta saattaa tulla itku lopussa :)
Kyllä sen täytyy sulle avautua ettei käy niin, että se on tuo eka vaihtoehto ja silti jatkatte samaan tapaan korjaamatta ongelmaa. - ole mies
en halua yleistää,mutta itku seksin jälkeen johtuu tyhjyyden olosta,jonka aiheuttaa tunteiden ristiriita.Mies on mies sängyssä,mutta muuten parisuhteen roolijaot eivät ole kohdallaan.Nainen tuntee,että joutuu olemaan suhteessa "Miehenä".Ehkä häpeää rimpulaa tai saamatatonta miestään tai että ystävättäret tai suku ei pidä ukkoa minään.Ero tulee ennenpitkää,sorry vaan
- n17
oma kokemus menee näin ja tää on yksittäistapaus siis..ei tapahdu muiden kans..
Tää jätkä vaan "pani", rynkytti ja piti huolen vaan ja ainoostaan omasta saamisestaan,jos siis sattui saamaan..
Mä samalla vihasin sitä koska se tuntui raiskaukselta joka kerta. Vaikka olisin voinu lopettaa,en uskaltanu tai viittiny tai jotain..
Ja koska tää jätkä ei halunnu mitn esileikkijuttuja,niin se sattui niin helveetisti ku se pani siinä..
Että sen takia itkin,ja pettymyksestä koska se tuntui myös henkisesti pahalta..
Koskaan en sille sitä sanonu,koska ei kai sitä edes kiinnostanu..
Mutta muille mun itkemisesti kertominen kyllä kiinnosti sitte jälkeenpäin..
Sika mikä sika,ei ehkä kaikille muijille,mutta mulle..tai sitte oon niin herkkä..nojoo,mutta jokatapauksessa tuskin sulla johtuu tästä tai siis sun muijalla..jos kerran ootta yhessäki..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751