kirjotin jo tohon yhteen topicciin mut ei kukaan noteerannu...
eli siis synopsiksena koko helvetin paska: esinahka liian tiukka, keräsin 20 v rohkeutta mennäkseni urologille, vietin 6kk leikkausjonossa, sanottiin ettei leikata koska et enää kuulu saman v*tun läänin terveydenhoidonpiiriin tjsp koska jouduin muuttamaan toiselle paikkakunnalle opiskelujen takia. täällä terveyskeskukseen otin yhteyttä ni heillä ei ole urologia eivätkä tiedä mistä sellaisen löytää.....
siis yksityiselle on mentävä mut mistä/kuka ? ja paljon maksaa ? rahat on kyllä tiukalla opiskelijabudjetilla mutta asia on sellainen että iisisti voisin tehdä rikoksia tai pantata omaisuuden kuhan vaan pääsisi mahd nopeasti urologille ja sieltä leikattavaks...
ja PK-seutu siis kyseessä. numeroita/nimiä/vinkkejä kehiin, please!
mistä urologi ?
14
13832
Vastaukset
- prost
Itäkeskuksen Medimetrossa on tullut käydyksi...
- hyvä lääkäriasema
eli Hesassa Lääkäriasema Mies.Erikoistunut juuri miesten urologisiin ym.ongelmiin.Erittäin pätevät lääkärit.Etsi googlella Lääkäriasema Mies,löydät yhteystiedot ja muutenkin tietoa toiminnasta.Saat varmasti pätevää hoitoa.
- epätoivoinen
hyvä lääkäriasema kirjoitti:
eli Hesassa Lääkäriasema Mies.Erikoistunut juuri miesten urologisiin ym.ongelmiin.Erittäin pätevät lääkärit.Etsi googlella Lääkäriasema Mies,löydät yhteystiedot ja muutenkin tietoa toiminnasta.Saat varmasti pätevää hoitoa.
joo tonne kai se on mentävä, en prkl kerenny varaa vielä aikaa mut ensviikolla...
ainoo vaa ni ei mull oo yksinkertasesti rahaa. ehkä just ja just on siihen urologikäyntiin (50-100 eur) mut ei kyll oo siihen leikkaukseen.
onks mitää LAILLISTA keinoa ansaita/lainata rahat leikkaukseen näin köyhänä opiskelijana ?
jos ei niin sitten rikos kutsuu....
- KKK
Vaadi entisestä sairaanhoitopiiristä urologikäyntiisi liittyvät asiapaperit eli lähetteet yms. niin ei tarvitse enää uudestaan samaa vaivaa tutkituttaa.
- lähete
Ed. lisäksi. Vaadi terveyskeskukselta lähete keskus-sairaalaan tai lähete yksityiselle vastaanotolle. Tk. maksaa kulut lähetteellä. Joudut ehkäpä jonoon taas, mutta pyydä ottamaan huomioon, että olet toisessa tk. piirissä jo jonottanut. Jos tilanne vaatii niin ole asiallisen tiukka. Mieti kaikki haitat johon voit vedota asian saamiseksi eteenpäin mah. pian.
- Leikattu
Opiskelupaikkallasi (koulu) on joku joka (terveydebhoitaja) hoitaa oppilaiden terveysasioita. Mene hänen puheille ja kysy neuvoja kuinka toimia että saat hoidettua vaivasi kunnallisessa hoitopaikassa, uskon että konstit löytyy. Yksityisesti suoritettuna leikkaus maksaa n. 700 euroa, kunnallisessa siitä selviää poliklinikkamaksulla.
- epätoivoinen
no en mistään hinnasta menis kyllä kouluterveydenhoitajalle puhumaan :D
ei helvetti, samantien vois laittaa päivän lehden etusivulle. huomasin jo ihan muissa asioissa että näköjään terveydenhoitaja, luokanvalvoja ja muu kouluhenkilökunta on aika läheisiä kun kummasti kaikki tietää kaikki. puhuu yhdelle jotain ni kohta saattaa joku aivan muu tulla samasta asiasta puhumaan....
kyllä tää on niin diskreetti asia että ei hiiskuta kellekkään ylimääräselle.
mut perkele 700 euroa ?!?!?!
oon kyseenalaisin keinoin jo 300 euroa säästänyt josta menee jo likemmäs huntti pelkälle urologille....
harkitsin jo jenkkileffatyylisesti että enskuun rahat kun tulee ni pieksäisin itteni verille ja itkisin vanhemmille että mut ryöstettiin.... siitä sais 300 eur mut eihän sekään vielä riittäs !!! :(
saa antaa neuvoja rahan hankintaan....
mites opintolainat ? ei oo kokemusta ku ei oo tarvetta ollu mut jos sais yhtää rahaa sitä kautta ni oishan se järkevämpää ku riskeerata kaikki rikoksen tiellä ?
musta tää yhteiskunta on epäreilu. kyllä on vaikka minkälaisesta pilipalivaivasta nähny ihmisten nettoovan helvetisti rahaa ni mun täytyy vittu taistella ja rötöstellä ja pantata ja ei siltikään meinaa saada rahoja leikkaukseen kasaan. en muuhun rahaa tarviiskaan....... - Leikattu
epätoivoinen kirjoitti:
no en mistään hinnasta menis kyllä kouluterveydenhoitajalle puhumaan :D
ei helvetti, samantien vois laittaa päivän lehden etusivulle. huomasin jo ihan muissa asioissa että näköjään terveydenhoitaja, luokanvalvoja ja muu kouluhenkilökunta on aika läheisiä kun kummasti kaikki tietää kaikki. puhuu yhdelle jotain ni kohta saattaa joku aivan muu tulla samasta asiasta puhumaan....
kyllä tää on niin diskreetti asia että ei hiiskuta kellekkään ylimääräselle.
mut perkele 700 euroa ?!?!?!
oon kyseenalaisin keinoin jo 300 euroa säästänyt josta menee jo likemmäs huntti pelkälle urologille....
harkitsin jo jenkkileffatyylisesti että enskuun rahat kun tulee ni pieksäisin itteni verille ja itkisin vanhemmille että mut ryöstettiin.... siitä sais 300 eur mut eihän sekään vielä riittäs !!! :(
saa antaa neuvoja rahan hankintaan....
mites opintolainat ? ei oo kokemusta ku ei oo tarvetta ollu mut jos sais yhtää rahaa sitä kautta ni oishan se järkevämpää ku riskeerata kaikki rikoksen tiellä ?
musta tää yhteiskunta on epäreilu. kyllä on vaikka minkälaisesta pilipalivaivasta nähny ihmisten nettoovan helvetisti rahaa ni mun täytyy vittu taistella ja rötöstellä ja pantata ja ei siltikään meinaa saada rahoja leikkaukseen kasaan. en muuhun rahaa tarviiskaan.......Mene terveyskeskukseen, sieltä saat avun ongelmaasi ihan varmasti. Voi esim. soittaa ensin terveyskeskuksen neuvovaan puhelimeen ja kysy hoitajalta neuvoja niin saat vastauksia kysymyksiisi. Ei sinun tarvitse itse maksaa yksityishoidoista, kunnallinenpuoli hoitaa kyllä sinun tapauksesi.
- Leikattu
Tiedäthän että on erilaisia leikkaustyylejä: löysä (esinahkaa lyhennetään vain vähän), "tiukka" leikkaus, jossa esinahkaa lyhennetään niin että peniksen varressa ei ole paljoakaan liikkuvaa nahkaa. Sitten on leikkaus joka on noiden em:n väliltä: esinahkaa on jäljellä, muuta se ei pysy terskan päällä vaan vetäytyy taakse. Tästä on hyötyä esim. masturboinnissa, voit liikuttaa esinahkaa vaivatta terskan päällä. Jos esinahkasi on leikattu erittäin lyhyeksi niin esinahalla masturbointi ei enää onnistu vaan joudut käyttämään kosteusvoidetta tai jotain liukuvoidetta. Tästä seuraa että terskan iho hankautuu silloi-tällööin ikävästi ja joudut paastoamaan runkkauksissa. Jos esinahkaa on jäljellä hiukankin enemmän niin masturbointi onnistuu paremmin. Henkilökohtaiseti olen sitä mieltä että ns. tiukasti leikattu muna näyttää paremmalta, mutta käytännön ongelmia siinä kieltämättä on kuten edellä kerroin.
- Karvanalle
Mikä *ihme* nyt on ongelmana? Kunnallisella puolellahan toimii niin että menet terkkarilääkärille (tai YTHS:ään, tai työterveyshuoltoon tai mihin ikinä kuulutkaan), joka kertakäynnillä laittaa lähetteen julkiseen sairaalaan kirurgille kun vaan sen verran lasket housuja että annat terkkarilääkärin katsoa pippelia. Sitte saat kutsun kirurgian polille, lääkäri katsoo pippelin, tekee leikkauspäätöksen, kutsuu leikkaukseen.
Mihin tarvitset yksityistä urologia?!? Jos olet 20 vuotta jo kärvistellyt, mitä se muutama kuukausi enää mitään merkkaa, kun julkisella puolella saat leikkauksen käytännössä ilmaiseksi.
Pitääkö hakea vielä terkkarin ajanvarauksen puhelinnumero herralle valmiiksi?- epätoivoinen
ennemmin tappasin itteni ku menisin terkkarille!
en mä halua koko koulu tietävän asiasta...
mut nyt viimein sain 80 eurolla käytyä yksityisellä urologilla joka laitteli sit lähetteitä eteenpäin. asiantuntemus oli kyllä aivan toista luokkaa kuin terveyskeskuslääkärillä. terveyskeskuslääkäri ois ensinnäki sellasta tapaa soveltanu että pitkä viilto ja sit jotenki nahkaa muutetaa pituussuunnasta leveyssuuntaan. yksityispuolen lääkäri naureskeli että ei ole aikoihin moista täälläpäin tehty koska se on huono paranemaan ja siitä jää ruma jälki. hän päätti että paras vaihtoehto on ihan normaali ympärileikkaus.....
just ennen joulua tuli kirje että oon jonossa.....
ei vaan tiedä kauanko menee. 6 kk, 12 kk vai 18 kk.....
en oikeesti tiedä miten jaksa oottaa. alkoholismi vaan pahenee kokoajan, etenkin nyt kun tapasin mukavan tytön mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa pakit. saahan tiedä minkä verrukkeen keksin tällä kertaa. ei nimittäin voi oikeaa syytä sanoa. mikään ei hävetä niin paljon. mielummin olisin impotentti tai homo. se olisi niin yksiselitteistä.... mutta ei kun roikutaan helvetti leikkausjonoissa jo yli puoltavuotta...
mua pelottaa sekin että kun mulla nyt jäi koulut kesken, ei yksinkertasesti riittäny motivaatio tällä fysiikalla, niin rahat alkaa loppua ja kämppä lähtee alta........
miten tässä voi jaksaa ? täytyy näyttää ovea rakkaudelle, alkoholismi pahenee, koulut katkesi, leikkausjono on toivottoman pitkä eikä sitä pituutta voi edes tarkastaa mistään :( - konna2
epätoivoinen kirjoitti:
mut nyt viimein sain 80 eurolla käytyä yksityisellä urologilla joka laitteli sit lähetteitä eteenpäin. asiantuntemus oli kyllä aivan toista luokkaa kuin terveyskeskuslääkärillä. terveyskeskuslääkäri ois ensinnäki sellasta tapaa soveltanu että pitkä viilto ja sit jotenki nahkaa muutetaa pituussuunnasta leveyssuuntaan. yksityispuolen lääkäri naureskeli että ei ole aikoihin moista täälläpäin tehty koska se on huono paranemaan ja siitä jää ruma jälki. hän päätti että paras vaihtoehto on ihan normaali ympärileikkaus.....
en oikeesti tiedä miten jaksa oottaa. alkoholismi vaan pahenee kokoajan, etenkin nyt kun tapasin mukavan tytön mutta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa pakit. saahan tiedä minkä verrukkeen keksin tällä kertaa. ei nimittäin voi oikeaa syytä sanoa. mikään ei hävetä niin paljon. mielummin olisin impotentti tai homo. se olisi niin yksiselitteistä.... mutta ei kun roikutaan helvetti leikkausjonoissa jo yli puoltavuotta...
mua pelottaa sekin että kun mulla nyt jäi koulut kesken, ei yksinkertasesti riittäny motivaatio tällä fysiikalla, niin rahat alkaa loppua ja kämppä lähtee alta........
miten tässä voi jaksaa ? täytyy näyttää ovea rakkaudelle, alkoholismi pahenee, koulut katkesi, leikkausjono on toivottoman pitkä eikä sitä pituutta voi edes tarkastaa mistään :(Olen itse kärsinyt samasta ongelmasta ,kuin sinä. Toistakymmentä vuotta keräsin rohkeutta tehdäkseni asialle jotain. Pääsin työterveyshuollon kautta muutamassa viikossa ko. leikkaukseen ja nyt on kaikki sen suhteen hyvin. Terkkarilla on kyllä vaitiolovelvollisuus siinä kuin lääkärilläkin ,eli ihan hyvin sinne voi mennä. Kukaan ei taatusti saa tietää.
Turha tuon takia on pakkeja antaa ,kerrot asian niin kuin se on. Jos nainen sen takia lähtee lätkimään ,niin turha sitä on surra. Verukkeet ja valehtelu ei asiaa ainakaan auta. Eikä sen puoleen viinakaan ,usko pois.
Hyvää uutta vuotta ja voimia tulevaan vuoteen. - MinttuMinttu
epätoivoinen kirjoitti:
miten tässä voi jaksaa ? täytyy näyttää ovea rakkaudelle, alkoholismi pahenee, koulut katkesi, leikkausjono on toivottoman pitkä eikä sitä pituutta voi edes tarkastaa mistään :(Onko kikkeliä leikattu jo?
- asdat
Ei sitten muutakun pippeliä pyllyyn ja menoksi! :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan463030Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272854- 1212306
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631326- 111276
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39912Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13792