Mikä on arvon raadin mielestä paras super zoom kamera? Itse sanoisin että canonin uutukainen vie voiton. Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia??
Paras super zoom kamera!
14
710
Vastaukset
- vessapoliisi
"Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia?? "
mun zuumi yltää aina naapurin akan hanuuriin, ku se vaihtaa vaippojaan vanhainkodin vessassa. - nikonhomppelimoi
Olipas taas asiallinen vastaus. No mitä muuta voi homppeli nikonistilta odottaa.
- parempaa-pidemmälle
Paras super zoom. Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia??
Kameran paremmuus tulee zoomin pituudesta?
Mitä enemmän zoomia stä lähemmksi pääsee naapurin arkaa tipua?
Jos lisää zoomin nokalle telejatkeen niin pääsee ihan lähelle ja on paras.
Mun zoomissa pisin polttoväli vastaa 1635 mm kinokoossa ilman jatketta ja 2x jatkeella siis 3306 mm, onko paras ulottuvuus vaikka ei ole Canon? - 423423423432423
Millanen pippeli sulla sitten on? Mulla on 26cm pitkä ja 9cm paksu.
- Super Zoom
Jos tähän huippuasialliseen keskusteluun lisäsi yhden digijärkkäreihin sopivan Super Zoomin eli 50 -1000 mm:
http://www.dpreview.com/articles/0471617607/canon-introduces-new-78k-50-1000mm-cine-lens
Vaatii 78 000 $ " ylimääräistä" rahaa. - Mittasitko
Reiden ja nilkan ympärysmitan ? Pippelisihän on 5cm sinistä löysää nahkaa.
- Canonisti minäkin
"Paras superzoom" ei vain pelitä. Mutta yritetään arpoa joku järkevä vastaus. Yksi voisi olla Sigman 200 - 500 mm ja siihen taakse joko Nikonin tai Canonin FF-runko.
http://www.sigma-photo.co.jp/english/lens/tele/200_500_28/
ja vaikka
http://www.canon.fi/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/EOS_1Dx/index.aspx
Tuo voisi olla "paras superzoomi". Sopii esimerkiksi kojukuvaukseen. - Polttoväli
3,8 - 247 mm? Ei vaikuta superzoomilta. Enemmänkin supercropilta...
- Cano
Tässä aloittaja tarkoittanee pokkareita.
Tilaamalla netistä, kameran voi palauttaa tai vaihtaa jos laatu ei miellytä.- voi palauttaa
Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi? - supersonni
voi palauttaa kirjoitti:
Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi?"Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi? "
Kaikki canonistit luulee supersoomia kameraksi
- Anonyymi
Ei kyse ole zoomista,vaan teknisistä ominaisuuksista.Sony RX 10 Mark IV,24-600mm mielestäni paras.24 kuvaa sekunnissa jatkuvalla tarkennuksella,305 tarkennuspistettä,4K videokuvaus.Telepäässä suurin valovoima F4.Nopeaakin nopeampi,takaa ettei mikään tilanne mene ohi.
- Anonyymi
Paras zoomkamera siis on Sony RX10 Mark IV
- Anonyymi
Olympus Stylus Hough TG-x mikä tahansa tästä sarjasta, jos ulkona viihtyvä haluaa nopea toimisen pokkari.. (Luuri kamera siis)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1187566- 545678
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa693177Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72723Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101648Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2081523Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931149Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2521131Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3291127Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321021