Paras super zoom kamera!

kerromielipiteesinyt

Mikä on arvon raadin mielestä paras super zoom kamera? Itse sanoisin että canonin uutukainen vie voiton. Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia??

14

834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vessapoliisi

"Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia?? "

mun zuumi yltää aina naapurin akan hanuuriin, ku se vaihtaa vaippojaan vanhainkodin vessassa.

• nikonhomppelimoi

Olipas taas asiallinen vastaus. No mitä muuta voi homppeli nikonistilta odottaa.

• parempaa-pidemmälle

Paras super zoom. Vai onko jollain parempaa/pidemmälle ulottuvaa zoomia??
      Kameran paremmuus tulee zoomin pituudesta?
      Mitä enemmän zoomia stä lähemmksi pääsee naapurin arkaa tipua?
      Jos lisää zoomin nokalle telejatkeen niin pääsee ihan lähelle ja on paras.

Mun zoomissa pisin polttoväli vastaa 1635 mm kinokoossa ilman jatketta ja 2x jatkeella siis 3306 mm, onko paras ulottuvuus vaikka ei ole Canon?

• 423423423432423

Millanen pippeli sulla sitten on? Mulla on 26cm pitkä ja 9cm paksu.

• Super Zoom

• Mittasitko

Reiden ja nilkan ympärysmitan ? Pippelisihän on 5cm sinistä löysää nahkaa.

• Canonisti minäkin
    • Polttoväli

3,8 - 247 mm? Ei vaikuta superzoomilta. Enemmänkin supercropilta...

• Cano

Tässä aloittaja tarkoittanee pokkareita.
      Tilaamalla netistä, kameran voi palauttaa tai vaihtaa jos laatu ei miellytä.

• voi palauttaa

Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
        Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi?

• supersonni
        voi palauttaa kirjoitti:

Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
        Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi?

"Mistä päättelet, että aloittaja on niin tyhmä että luulee pokkaria superzoomilsi?
        Voiko kameran palauttaa jos luulee pokkaria superzoomiksi? "

Kaikki canonistit luulee supersoomia kameraksi

• Anonyymi

Ei kyse ole zoomista,vaan teknisistä ominaisuuksista.Sony RX 10 Mark IV,24-600mm mielestäni paras.24 kuvaa sekunnissa jatkuvalla tarkennuksella,305 tarkennuspistettä,4K videokuvaus.Telepäässä suurin valovoima F4.Nopeaakin nopeampi,takaa ettei mikään tilanne mene ohi.

• Anonyymi

Paras zoomkamera siis on Sony RX10 Mark IV

• Anonyymi

Olympus Stylus Hough TG-x mikä tahansa tästä sarjasta, jos ulkona viihtyvä haluaa nopea toimisen pokkari.. (Luuri kamera siis)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      94
      3428
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2832
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2421
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1825
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1603
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1545
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1340
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe