Siitiö on aivan ihmisen näköinen!!

siis kauheeta

Oletteko tietoisia siitä että siittiön abortointi on murha!!? Jos katsotte siittiötä, on se aivan ihmisen näköinen!

http://t1.ftcdn.net/jpg/00/39/53/00/400_F_39530076_bO89qUEPoGyN3XjxzbHq6zdaLHj7wbZN.jpg

Sillä ei ole jalkoja eikä käsiä mutta muuten kaikki ihmisen ominaisuudet ja se osaa uida taitavasti ja kirjoittaa päiväkirjaa. Moni aikuinenkaan ei osaa, joten siittiö on korkeampi kehitystasoltaan kuin uimataidoton aikuinen.

Uusimpien tutkimusten mukaan siittö pystyy viestintään jotta se löytää munasolun, joten sillä on varmuudella aivot. Ejakulointi ilman siittämistarkoitusta on siis kavala ja julma massamurha, jos jokainen siittiö ei saa hedelmöittyä. Mukavuusseksi ja siittiöitä kärttävä ejakulaatioväki on miehen pahin vihollinen ja siittiön kyykyttäjä.

14

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa öpydälle

      Ja Jopa viikon vanha siitiö on ihan uimataitoinen!!!!!!!!

      ps. en ole edelinen kirjoitaja, joka on tosi oikeassa ja hirveen fiksu!!

    • kaduttaa hävettää

      Tuli ejakuloitua miljrdi siittiötä viime yönä eli tuli harrastetua mukavuusseksiä. Mihin voi soitta ja katua?.

      • apua annetaan

        0700 kadu mukavuusseksiä tai www.syntinenejakulaatio.xx


      • kaduttaa hävettää
        apua annetaan kirjoitti:

        0700 kadu mukavuusseksiä tai www.syntinenejakulaatio.xx

        Soitin tonne. Kiitos avusta, nyt osaan katua ja olo on tosi syyllinen ja kurja. Ensin oloni oli oikein hyvä ja normaali kunnes soitin tohon numeroon. Luulin olevani terve ja nrmaali kunnes sain kuulla että olen syylistynyt siitiönmurhaan. Nyt ryven kalmansuon pohjamudissa loppuikäni ja harkitsen itsemuhraa. Älkää kukaan vain harrastako mukavuusseksiä vaan katukaa jos olette joskus harkinneetkaan harrastaa seksiä ilman aikomustakaan lisäänytä. Kohtalonne on kurja ja helvetti odottaa sillä jumala rankaisee sitä joka kerran erehtyy ja nauttii mukavuusseksistä!!!


      • Hirvee katumus iski
        kaduttaa hävettää kirjoitti:

        Soitin tonne. Kiitos avusta, nyt osaan katua ja olo on tosi syyllinen ja kurja. Ensin oloni oli oikein hyvä ja normaali kunnes soitin tohon numeroon. Luulin olevani terve ja nrmaali kunnes sain kuulla että olen syylistynyt siitiönmurhaan. Nyt ryven kalmansuon pohjamudissa loppuikäni ja harkitsen itsemuhraa. Älkää kukaan vain harrastako mukavuusseksiä vaan katukaa jos olette joskus harkinneetkaan harrastaa seksiä ilman aikomustakaan lisäänytä. Kohtalonne on kurja ja helvetti odottaa sillä jumala rankaisee sitä joka kerran erehtyy ja nauttii mukavuusseksistä!!!

        Onko kyseessä mahdollisesti tää Kitu-Projekti vai Itiö-Projekti? Mulla olis kans asiaa, sillä tuli tapettua monta miljardia siittiötä taas lauantaina pikkujouluhuumassa firman osastopäälliköltä.


    • henkilö X

      No onpas se siittiö veikeän näköinen. Vähän on kyllä tuhma ja mukavuusseksiin houkutteleva virnistys sillä, ja tuo eteerisen eroottinen katse vetoaa muhun. Pitäisköhän mennä viekoittelemaan toi aviomies irstaan ja tyystin lisääntymistarkoituksettoman mukavuusseksin pauloihin vai onnistuisinkohan hillitä siittiönkärttämishimojani...?

      T: eräs miestään ja sen siittiöitä törkeästi kyykyttävä ejakulaatioasianainen
      :D

      • oikus vOittaa vielä!

        Ja tänne tullaan vielä leuhkiin!!! Mokoma kalmankammoinen siittiösakki kehtaa kehua murhanhinkuaan kun siitiöpolot on tallottu viemäriin ja siitiöpololta riistetty koko elämä!!! Vielä tulee se päivä kun oikeus voittaa ja siittiösakilta viedään oikeus mukavuusseksiin, vehkeet takavarikoidaan laki muuttuu ja se levittely loppuu siihen paikkaan ja miehet saa elää hyvää miehen elämää !!!!!


      • iha hirveetä siis
        oikus vOittaa vielä! kirjoitti:

        Ja tänne tullaan vielä leuhkiin!!! Mokoma kalmankammoinen siittiösakki kehtaa kehua murhanhinkuaan kun siitiöpolot on tallottu viemäriin ja siitiöpololta riistetty koko elämä!!! Vielä tulee se päivä kun oikeus voittaa ja siittiösakilta viedään oikeus mukavuusseksiin, vehkeet takavarikoidaan laki muuttuu ja se levittely loppuu siihen paikkaan ja miehet saa elää hyvää miehen elämää !!!!!

        ps. aloitaja on tosi fiksu ja kompaan täysillä noin fiksua alottajaa. Minä en ole sama henkilö vaan aivan kokonaan joku toinen. Mulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, vaikka ip-osoite olis samakin.


    • Kännipaali

      Miten saataisiin tämä miesten pakottaminen viimein loppumaan? Miehet ajautuvat ajamaan henkilöautolla päin busseja ja itsemurhiin kun heitä jatkuvasti pakotetaan nauttimaan seksistä ilman siittämistä. Laajat ttkimukset osoittaa, että 80% säännölliseseti pelkkään nauttimiseen pakotetuista miehistä on yrittänyt itsemurhaa vuoden aikana. Loput ovat mielisairaalassa.

      • kohtalokas seuraus

        Mukavuusseksistä tulee hirveitä tautejakin.Siis sen lisäksi että joutuu mielisairaalaan ja ajaa päin bussia sekopäissään. Tässä muutamia tieteellisiä todisteita mukavuusseksin väistämätömmistä ongelmisa.

        Selkärangan yläosa alkaa käyristyä kyttyräksi (mätänemisen seuraust
        Vakavat, polttavat vatsakivut
        Punainen ihottuma silmien ympärillä
        Jalkojen etenevä heikentyminen vaikeuttaa kävelyä
        Unettomuus ja painajaisunet
        Hampaat mätänevät ja putoavat pois
        Keuhkojen tulehtuminen, veriyskä
        Nopeasti etenevä kaljuuntuminen
        Jatkuva nälkä, mutta ruoka tulee oksennuksena ulos
        Verensyöksyt ja verioksennukset
        Paiseita puhkeaa kaikkialle kehoon
        Hivuttava, jatkuva kuume
        Lihasten surkastuminen ja jäykistyminen
        Lihaskouristukset
        Hirvittävän tuskallinen kuolema

        Tämän lisäksi joutuu tietenkin helevettiin ja siittiöriekot hätyytelee yötä päivää nurkissa. Onneksi voi tilata maagikon ajamaan niitä pois mutta helvettiin joutumista sekään ei estä.


      • Oikeutta tähä maahan
        kohtalokas seuraus kirjoitti:

        Mukavuusseksistä tulee hirveitä tautejakin.Siis sen lisäksi että joutuu mielisairaalaan ja ajaa päin bussia sekopäissään. Tässä muutamia tieteellisiä todisteita mukavuusseksin väistämätömmistä ongelmisa.

        Selkärangan yläosa alkaa käyristyä kyttyräksi (mätänemisen seuraust
        Vakavat, polttavat vatsakivut
        Punainen ihottuma silmien ympärillä
        Jalkojen etenevä heikentyminen vaikeuttaa kävelyä
        Unettomuus ja painajaisunet
        Hampaat mätänevät ja putoavat pois
        Keuhkojen tulehtuminen, veriyskä
        Nopeasti etenevä kaljuuntuminen
        Jatkuva nälkä, mutta ruoka tulee oksennuksena ulos
        Verensyöksyt ja verioksennukset
        Paiseita puhkeaa kaikkialle kehoon
        Hivuttava, jatkuva kuume
        Lihasten surkastuminen ja jäykistyminen
        Lihaskouristukset
        Hirvittävän tuskallinen kuolema

        Tämän lisäksi joutuu tietenkin helevettiin ja siittiöriekot hätyytelee yötä päivää nurkissa. Onneksi voi tilata maagikon ajamaan niitä pois mutta helvettiin joutumista sekään ei estä.

        Suomen on saatava laki joka oikeuttaa miehet olemaan riistämättä elämän. Nyt miehet pakoitetaan seksiin ilman että heidän sallitaan lisääntyä jokaisessa yhdynnässä. Jotkut käyttävät kordongia jotkut kavalat pilleriä joilla miestä kyykytetään. Lopputulos on etttä viaton siitiö kuolee ja tapetaan eikä saa elää. Miehet joutuu tahtomattaan mukaan tähän elämän riistämiseen. Mukavuuseksiväki tehtailee tappokoneita ja tuottaa kortsuja mukavuusseksimarkkinoille = tappamisen rakenteet ja tehtailu. Samalla pitää saada tanssii tätien kanssa ohjelma pois telkkarista ja korkeakoulutettujen virkamiesten kahvinjuontioikeus = analoginen turbulenssi, lopetettua syrjivänä merkonoomeja kohtaan.


    • lyökää minua

      Minä olen syyllistynyt mukavuusseksiin ilman lisääntymistä jälleen kerran.

      Mietin joka päivä millaisia lapsia näistä siittiöistä olis tullut. Niillä olisi syntymäpäivä yhdeksan kuukauden kuluttua, miten kestän tämän asian? KaipaaN näitä miljardeja lapsia, joiden elämän riistin. En ansaitse elää, olen murhannut miljardeja ihmisiä, tulevia lapsia joilla olisi mahdollisuus elämään. Olen hirveä ihminen, en ansaitse elää koska menin nauttimaan, mikä tekee teostani vieläkin kauheamman. En suostunut lisääntymään vaan itsekääsi käytin ehkäisyä.

      Tämä on varoitus niille, jotka harkitsevat ehkäisyn käyttämistä tai ejakulaatiota muualle kuin vaginaan. Hirvittävät syyllisyyden tuskat tulee, ei voi nukkua ja silmissä vilisee sumua ja korvissa kuulen miljardin syntymättömän lapsen ininää, jotka syyttävät minua helvetin porteille asti mihin joudun väistämättä, olen ansainnut sen. Rakastan kun minua lyödään ja haukutaan. Tehkää niin , pliide. Nautin siitä ja olen tuhma, tuhma, olen ansainnut kaiken. Tule ja ota nahkaruoska mukaan. Uik...

    • Anonyymi

      Tää oli tosi hyvä!!! 😄😄😄

    • Anonyymi

      Kyllä katolinen kirkko kieltää ehkäisemästä vaikkei Raamatussa mitään asiasta määrätä. Miehelle hän se ei tuota mitään vaikeuksia panna paljaalla mutta nainen saa kantaa seuraukset. Muistelen että edellinen paavi kyllä salli kortsut jos aviomies haluaa käydä huorissa välillä. Mutta vain tautien estämiseksi. Nainen ei saa estää raskaaksi tuloa koskaan jos mies haluaa mällinsä nylkyttää vaginaan.

      Eipä taida länsimaiset katolilaiset enää uskoa moista skebendaalia. Lessut taitaa joukkopaeta hekin jo vankeudesta kun sivistys on päässyt pikkukyliinkin netin myötä. Uskottavuus mennyt kun ei raamatusta löydy mitään abortista eikä ehkäisystä joilla voisi näitä kieltää. Nyt sen tajuaa kaikki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe