Macissa on hirveää virittelyä!

puusilima

Hirveää virittelyä on Macilla, kun siinä pitää tehdä se apple-tili app storeen. Ainakin yhtä kovaa virittelyä kun dual boottaus. Pääkäyttäjälläkin suhaillaan, kun siinä voi asentaa jopa ohjelmia, kun kirjoittaa salasanan! Hirveän turvaton käyttis!

23

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nsa vakoilua.

      Sama juttu on wintubuttimessa. Joudut tekeen tilin, jotta voit asentaa ohjelmia sovelluskaupasta.

    • viritystä riittää

      Linuks paskakasassa sitä viritystä riittää loputtomiin ja joka uudessa asennuksessa sama RUMBA taas uudelleen!
      Ei ole ihme, että linuks hihhulit on kaaoksen partaalla joka ainut hihhuli ja sitä se on tällä sivulla vaikerruksetkin, kun alkaa hihhulien vanne kiristämään päätä, mutta onneksi siellä ei ole kun se tyhjä ontelo, sillä aivot on surkastuneet jo ajat sitten!!!!!!!!!

    • linuks vindos ubuntu

      Ubuntussa taas ei saa ilman tiliäkään oikeita sovelluksia.

      • ei siinä kyllä mielikuvitus sovelluksiakaan ajeta....................joten.......................?


      • Ubuntun sovelluskaupasta voi ladata sovelluksia ilman tiliä, sitäpaitsi sovelluskauppaa ei tarvita mihinkään!


      • linuks vindos ubuntu
        Tri.Windows Mieli-ala kirjoitti:

        Ubuntun sovelluskaupasta voi ladata sovelluksia ilman tiliä, sitäpaitsi sovelluskauppaa ei tarvita mihinkään!

        Niinhän minä sanoin että ilman tiliä voi sovelluskauppaa käyttää mutta tarjontaa kun ei ole niin ei ole.
        Linux sopii vain lelux.


    • totta, apple kinuaa alussa appletiliä ja luottokortin numeroa, että pääsisi mahdollisimman tehokkaasti lypsämään käyttäjää.
      toistaiseksi tuo ei kuitenkaan ole pakollista, vaan sen voi sivuuttaa.

      oletusasetuksilla osx:ssä tosiaan tarjotaan käyttöön pääkäyttäjää, kuten puppeliubuntussakin ja siksi tämän käyttäjän lisäksi on järkevää tehdä normaali sudo-oikeudeton käyttäjä päivittäiseen käyttöön. ylläpitoa varten sitten käytetään tuota pääkäyttäjää.

      toistaiseksi apple tosiaan salliin asentaa sovelluksia appstoren ulkopuolelta, mutta suuntana näyttää olevan se, että jossain vaiheessa tämä ei enää ole mahdollista.
      siinä on sitten hyvät ja huonot puolensa.

      • meitä et hämää

        Sinä puusilima kinuat alussa appletiliä ja luottokortin numeroa, että pääsisi mahdollisimman tehokkaasti lypsämään käyttäjän munaa!


      • meitä et hämää kirjoitti:

        Sinä puusilima kinuat alussa appletiliä ja luottokortin numeroa, että pääsisi mahdollisimman tehokkaasti lypsämään käyttäjän munaa!

        minua ei edelleenkään kiinnosta sinun seksuaaliset mieltymykset.


      • linuksi.
        puusilima____ kirjoitti:

        minua ei edelleenkään kiinnosta sinun seksuaaliset mieltymykset.

        Eikö se ole hetero toimintaa?


      • linuksi. kirjoitti:

        Eikö se ole hetero toimintaa?

        ai tuollako? mistä minä tiedän, mutta jos se on homopuhelinkonitohtori, niin siitä voit itse päätellä.. minua ei juurikaan kiinnosta..


      • puppeli.
        puusilima____ kirjoitti:

        ai tuollako? mistä minä tiedän, mutta jos se on homopuhelinkonitohtori, niin siitä voit itse päätellä.. minua ei juurikaan kiinnosta..

        Ai ei heterotoiminta kiinnosta, oletko siis ns. naaraspuppeli?


      • Onko mahdollista?

        Mitenkäs apple-tiliä luotaessa voi välttää luottokortin tietojen annon?


      • puppeli. kirjoitti:

        Ai ei heterotoiminta kiinnosta, oletko siis ns. naaraspuppeli?

        no jo on uteliasta porukkaa. onko teillä oikeasti pahojakin ongelmia itsenne kanssa, kun jatkuva homoilu quiz menossa?


      • ouppeli.
        puusilima____ kirjoitti:

        no jo on uteliasta porukkaa. onko teillä oikeasti pahojakin ongelmia itsenne kanssa, kun jatkuva homoilu quiz menossa?

        Ei minulla olet vaan sinähän tuossa sanoit että ei heterojåhommat kiinnosta ja puhut usein puppeleista.


      • ouppeli. kirjoitti:

        Ei minulla olet vaan sinähän tuossa sanoit että ei heterojåhommat kiinnosta ja puhut usein puppeleista.

        äläpä ala taas nylkyttää. lopeta jo. ei kiinnosta.


    • mitä ihmettä?

      Miksi ihmeessä en ikinä ole joutunut suuremmin säätämään OsX:n kanssa yhtään mitään? Se on aina ollut paketista valmis noin periaatteessa. Sehän on helpoksi alunperinkin jo tehty.

      No, toisaalta tietäen aloittajan olevan nainen, kai se sitten käveleville vittureijille kaikki mahdollinen on vaikeaa.

      • puusilima-homo

        Aloituksessa vain matkittiin puusilima-homoa, jonka mielestä on turvatonta jos käyttöjärjestelmässä on mahdollisuus asentaa ohjelmia ja hänen mielestään myös esim. dual boottaus on hirveää säätöä ja virittelyä.


      • puusilima-homo kirjoitti:

        Aloituksessa vain matkittiin puusilima-homoa, jonka mielestä on turvatonta jos käyttöjärjestelmässä on mahdollisuus asentaa ohjelmia ja hänen mielestään myös esim. dual boottaus on hirveää säätöä ja virittelyä.

        ei ohjelmien asennus ole mikään ongelma. pääkäyttäjällä suhailu sen sijaan on.
        dual bootit on säätöä siinä missä muukin virittely ja nylkytys.


      • puusilima-homo
        puusilima____ kirjoitti:

        ei ohjelmien asennus ole mikään ongelma. pääkäyttäjällä suhailu sen sijaan on.
        dual bootit on säätöä siinä missä muukin virittely ja nylkytys.

        Tarkoitatko että pitää olla niin, että sudoa voi käyttää ainoastaan pääkäyttäjälle kirjautuneena ja "normaalikäyttäjällä" tätä ei pysty tehdä? Mutta eihän tälläinen ainakaan vindovsilla edes onnistu. Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus mutta en ymmärrä miksi sellainen pitäisi olla oletuksena?


      • puusilima-homo kirjoitti:

        Tarkoitatko että pitää olla niin, että sudoa voi käyttää ainoastaan pääkäyttäjälle kirjautuneena ja "normaalikäyttäjällä" tätä ei pysty tehdä? Mutta eihän tälläinen ainakaan vindovsilla edes onnistu. Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus mutta en ymmärrä miksi sellainen pitäisi olla oletuksena?

        tottakai pitää olla niin, ettei normaalikäyttäjillä ole pääkäyttäjän oikeuksia(sudo ALL).
        ihan normaalia perustietoturvaa.

        "Mutta eihän tälläinen ainakaan vindovsilla edes onnistu."
        arvon homopuhelimen omistaja: minä en tiedä, enkä haluakaan tietää mikä tai miten joku vindos nykyisin ei-toimi.

        "Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus "
        tällä palstalla on aika monta vajakkia, jotka eivät ymmärrä edes tietoturvan perusteita. siinäpä sitä perustetta vaikka näin aluksi, että miksi.


      • puusilima____ kirjoitti:

        tottakai pitää olla niin, ettei normaalikäyttäjillä ole pääkäyttäjän oikeuksia(sudo ALL).
        ihan normaalia perustietoturvaa.

        "Mutta eihän tälläinen ainakaan vindovsilla edes onnistu."
        arvon homopuhelimen omistaja: minä en tiedä, enkä haluakaan tietää mikä tai miten joku vindos nykyisin ei-toimi.

        "Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus "
        tällä palstalla on aika monta vajakkia, jotka eivät ymmärrä edes tietoturvan perusteita. siinäpä sitä perustetta vaikka näin aluksi, että miksi.

        niin ja että nyt edes ehkä.. tosin se on epätodennäköistä.. ymmärtäisit:

        http://www.mbnet.fi/artikkeli/tietokoneet/applen_kayttojarjestelmasta_loytyi_vakava_haavoittuvuus_koskee_myos_yosemitea

        "Toistaiseksi on suositeltavaa ajaa eri OS X -versioita tavallisen käyttäjän tunnuksilla"

        eli yksinkertaisesti tuoltakin ongelmalta välttyy, kun ei suhaile pääkäyttäjällä. tällaisia ohjelmistojen vikoja voi löytyä ja varmasti löytyykin ihan mistä tahansa käyttöjärjestelmästä, koska niissä kaikissa on vikoja. myös siinä puppeliubuntussa.


      • puusilima-homo kirjoitti:

        Tarkoitatko että pitää olla niin, että sudoa voi käyttää ainoastaan pääkäyttäjälle kirjautuneena ja "normaalikäyttäjällä" tätä ei pysty tehdä? Mutta eihän tälläinen ainakaan vindovsilla edes onnistu. Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus mutta en ymmärrä miksi sellainen pitäisi olla oletuksena?

        "Varmaan vajakille olisi hyvä ominaisuus mutta en ymmärrä miksi sellainen pitäisi olla oletuksena?"

        juuri tämän takia :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe