Lastenoikeuksien päivä

Merkillistä etteivät nämä oikeudet koske lainkaan minun lapsiani. Merkillistä myös, ettei tyttäreltäni, joka tuskin on vapaaehtoisesti minusta erossa, tullut edes isänpäiväkorttia. Eiköhän tämä kerro äidistään aika paljon. Ei silti tullut viimevuonnakaan.

http://www.mll.fi/mll/lastenoikeudet/lapsen-oikeuksien-paiva/

4

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • von Lagerbom

Kukaan ei kommentoi mitään kun ilmeisesti huomasivat että äidin pitäisi huomioida se, että isäkin huomioidaan isänpäivänä. Onhan sentään niin, että vaikka lesbo/homostelusuhteille etsitään hyväksyntää ihan eduskuntaa ja lakialoitteita myöden, ei lasta kai saa toistaiseksi alulle kaksi naista tai miestä. Voi tietysti olla, että esimerkiksi naaraspuoliset vanhemmat yrittävät saada lapsen unohtamaan isän olemassaolon ja esittää että he, kaksi naista ovat lapsen vanhemmat.. Kuinka oikein tällainen toiminta sitten on ja onko se lapselle hyväksi, no se selviää ajan kanssa..

• ootko varma

Entäpä, jos et olekaan hänen isänsä?

• von Lagerbom

No siinä tapauksessa tyttären äiti olisi tehnyt ns. huorin. En kuitenkaan usko että kahden naisen yhdynnän, heh, seurauksena olisi lapsi ja virallisesti kuitenkin olen hänen isänsä koska lapsi on avioliitossa syntynyt ja eikä äiti käynyt missään lestadiolaisten kesäpäivilläkään jossa olisi saattanut päätyä yleiseen hurmostilaan ja että lapsi olisi saanut sellaisesta alkunsa.

• poiuojn
        von Lagerbom kirjoitti:

No siinä tapauksessa tyttären äiti olisi tehnyt ns. huorin. En kuitenkaan usko että kahden naisen yhdynnän, heh, seurauksena olisi lapsi ja virallisesti kuitenkin olen hänen isänsä koska lapsi on avioliitossa syntynyt ja eikä äiti käynyt missään lestadiolaisten kesäpäivilläkään jossa olisi saattanut päätyä yleiseen hurmostilaan ja että lapsi olisi saanut sellaisesta alkunsa.

Koeputki???...:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      66
      6411
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      71
      5838
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      136
      5105
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      62
      4035
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3895
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      38
      3319
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      72
      3100
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      64