Junnulle crossipyörä

Pena

Olen hankkimassa pojalle ekaa crossipyörää. Poika on 13 v ja pituutta vajaa 160 cm. Tarkoitus olisi hankkia pyörä jolla pääsee kokeilemaan ja opettelemaan ajoa ilman liian suuria investointeja. Myöhemmin voidaan hankkia sitten tasokkaampi peli jos kiinnostusta riittää pidemmälle.

Paljonko pitää euroja löytyä ja mitkä pyörät sopisivat ehkä parhaiten ?

18

4191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo
      • kaupan

        onks jylppy vielä ks myynnissä?, olisin todella kiinnostunut


      • jylppyyyyyyyyy?????
        kaupan kirjoitti:

        onks jylppy vielä ks myynnissä?, olisin todella kiinnostunut

        joo varmaan 6 vuoden jälkeen=)
        herää!


    • Kake

      Kyllähän tommosella kassarilla jo pystyis ajamaan ihan hyvin. Alussa tietenkin varovasti jos ei ole mitään ajokokemusta kun ne on jo ihan kohtuu äkäsiä, mutta ranteellahan se vauhti säädellään. Kasikybät on kuitenkin jo tekniikaltaan ihan "oikean" pyörän kaltaisia, eli vaihteet ja kytkin löytyy ja semmosta. Ja muista, että varusteet on todella tärkeitä! Ja pelimerkkejähän tommoseen vanhemman puoleiseen kasariin uppoaa vähintään se 1000€ jos meinaa ostaa sellaisen mitä ei tarvi kokoajan rempata.

      • pelle

        kyllä kawasaki kx 80 on aika kova sana... välikoko 19/16 itellä oli ja kyllä sillä ihan tarpeeks kovaa pääs ton ikäsenä....


      • myydään kawasaki kx 80
        pelle kirjoitti:

        kyllä kawasaki kx 80 on aika kova sana... välikoko 19/16 itellä oli ja kyllä sillä ihan tarpeeks kovaa pääs ton ikäsenä....

        joo eli jos olit kiinnostunut niin mulla on jääny pieneks tollanen kawasaki kx 80 välikoko hp1700e
        pyörään on juuri tehty koneremppa ja runko maalattu ja vuos malli oli muistaakseni joku 96?
        kuvia voin mailata sit takaspäin


      • kawaboy
        myydään kawasaki kx 80 kirjoitti:

        joo eli jos olit kiinnostunut niin mulla on jääny pieneks tollanen kawasaki kx 80 välikoko hp1700e
        pyörään on juuri tehty koneremppa ja runko maalattu ja vuos malli oli muistaakseni joku 96?
        kuvia voin mailata sit takaspäin

        onko hyvän kuntonen kawasaki kx 80cc 96vm? ja missä päin asut


    • 2009

      kiinalainen olisi paras aloitelialle

    • CR250

      ...eikä mitään kinesis vehjettä, jotta kestää oikeata ajoa.

      Esim. http://www.nettimoto.com/782980

      Jotain, mitä kannattaa katsoa käytetystä...
      - pyörien laakerit
      - iskarit
      - pumppujen kromaukset ehjät
      - kampiakselin välys->magneetonkoppa irti ja magneettoa "vääntämällä"
      - ilmansuodatin (suodattimesta näkee, onko miten huoliteltu pyörä)
      - Ajossa vaihteiden, kytkimen, säätöjen,.... toiminta

    • 65cc

      mistäpäin olette?

    • homu

      no tuolt nuorgamist

    • iukli.-öh

      aiju

    • 0de

      kawa kx85 ois kyl tosi hyvä!!!!!

    • _rik_ou..

      Mä oon 14v ja mul on 80cc honda cr ja hyvin on kestäny. Nyt oon hankkimas 125cc yamaha yz :taa. Aloittelijalle ei missään nimessä mitään samuraita tai muita kiinan paskoja vaan kasikymmppi tai kasivitonen honda, jammu, kotari, kawa, suzuki.....

    • jp

      montako vaihdetta on kawasaki kx 80 vm 84 ??

      • Tietäjä

        8 vaihdetta


      • en kerro!
        Tietäjä kirjoitti:

        8 vaihdetta

        oiski 8 vaihetta.. -.- niitä on 6!


    • ÄKKIÄ OSTAA!!!!!!

      Mul ois tollane 89tai 90 vm kawasaki kx myynnis vähänaikkaa sitte vaihettu mäntä ja iha uus vaihepolin ja kaikki katteet otettu 04vm kavasaki kxstä. Renkaat on vielä käyttökelpoiset ja mukaan saa itsetehdyt piikkikumit. Vaihdettu myös vesipumpun tiiviste ja koneen laakerit sekä ketjut. Kaikinpuolin hyvässäkunnossa ja hintaa on se 950e. Takaiskari on myös vaihdettu. Ja perää madallettu vähän kun jäällä ajanut mutta saa nostettua takaisin ylös. Rossi on nyt jkl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe