Hei, sellaista vaan kysyisin täältä jos joku osaa auttaa, että kuinka aikaisin pitää varata Helsingin tuomiokirkko?
Mikä on Helsingin keskustasta suosituin ja vähiten suosittu kirkko mennä naimisiin?
Olemme mieheni kanssa kihloissa ja suunnitelleet häitä 2017 heinäkuu-joulukuu aikavälille, mitään ei kuitenkaan ole lyöty lukkoon.
Milloin viimeistään pitää tuomiokirkko varata jos haluaa sen saada haluamalleen päivälle?
Tiedän, että asian saisi helposti selville soittamalla, mutta ajattelin kysäistä täällä jos joku osaa antaa jonkunlaista osviittaa kuinka paljon ennen häitä pitäisi varata juuri tämä tuomiokirkko?
Kiitoksia etukäteen vastauksista
Kuinka aikaisin varata Helsingin tuomiokirkko?
3
5501
Vastaukset
Hei
Onnea morsiamelle! Hienoa suunnitella häitä. Etsin sulle kuitenkin netistä Tuomiokirkon varausperiaatteet. Ja vuoden 2017 lauantaivihkiäisten aikoja voi siis varata vuoden 2016 toukokuun alussa. Myös Suomenlinnan kirkko on suosittu vihkikirkko.
Moikkaa Päivi-pappi Hämeestä
http://www.helsinginseurakunnat.fi/seurakunnat/tuomiokirkkoseurakunta/kastehaatjahautajaiset/haat/vihkiaikojenvaraus.html
Vihkiaikojen varaaminen
Helsingin keskustan suosittuihin vihkikirkkoihin
Helsingin tuomiokirkko
Vanha kirkko
Mikael Agricolan kirkko
Johanneksenkirkko
otetaan varauksia vastaan tällä hetkellä tämän vuoden lauantaille ja arkipäiville, joille vihkiaikoja voi varata vuotta ennen vihkipäivää. Sunnuntaisin kirkoissamme ei järjestetä vihkimisiä.
Vihkiaikojen varaaminen seuraavan vuoden lauantaipäiville alkaa edellisen vuoden toukokuun alussa. Silloin näillä verkkosivuillamme avautuu verkkopalvelu, jonka kautta aikoja voi varata. Palvelu on avoinna viikon ajan. Vihkiaikatoiveiden esittämisessä ei ole kyse nopeuskilpailusta. Niitä voi tehdä koko viikon ajan eikä lopputuloksen kannalta ole merkitystä sillä, onko toiveensa jättänyt maanantaina vai sunnuntaina. Toivelistalla on hyvä olla kymmenkunta vaihtoehtoa, jotta jokainen vihkipari saisi itselleen sopivan ajan. Tuomiokirkkoseurakunnan ja Johannes församlingin jäsenet ovat etusijalla vihkiaikoja jaettaessa.- piparminttuli
Kannattaa olla jo yhteydessä, sillä olen kuullut että pahimmillaan sinne on yli vuodenkin jonot. Joskus on ollu parikin vuotta. Se on yksi suomen suosituimmista kirkoista.
- morsian2017
Oi ihanaa kiitoksia paljon vastauksista! Täytyy alkaa varailemaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569