Kävin kokeilemassa karting autoa, kivaa oli.
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/201411200121132_a2.shtml
Tästä pitää tietää;
http://www.topgearsuomi.fi/content/nettisensaatio-konsta-kuohuttaa-maailmalla-ajaa-simulaattorirallia-kuin-ammattilainen
Kävin kokeilemassa ajamista
5
258
Vastaukset
- No mitä
ihmeellistä tässä on/oli? Meidän hallussa on video, jossa 3v poika ajaa vormula pelia täysin omin voimin ilman ulkopuolista apua. Polkimet korotettu jotta pojan jalat yelttyisi polkimiin. Voi että ku kaikista jaksetaan tehdä otsikkoa
- Jurbo!!
Maistraattiin nimi vaihtamaan Kimiksi!
- karting isis
Meillä 3-vuotias ajoi jo baby kartilla täyttä häkää. Viisi vuotiaana ilmoitti, ettei halua enää ajaa. Toinen aloitti 4-vuotiaana ja jatkoi useamman vuoden isän pakottamana.
- nuorena oppii
Kova on kaveri. 3-vuotiaana ajelee mikroautolla ja kirjoittelee Suomi24-sivustolla. Itse ajoin myös 3-vuotiaana kartilla, mutta kirjoittamaan opin vasta 1. luokalla. Kannattanee panostaa kirjoittajan uraan.
- SennaAy
Innokas isä on yhtä tärkeä harrastuksen alussa kuin itse kuskin into ajella :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220