Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Netissä vilunkivillet etsivät hyvä uskoisia naisia

Hej...

Sellaiseksi minutkin ovat määritelleet kuten sinisilämäinen hyväuskoinen jota olisi helppo jymäyttää kuin saada uskomaan nigerialis kirjeisiin kuin kuvittelemaan kuinka jossain salarakas vain odottaa minua kuin että haaveissa ja mielikuvituksessa elelen Sellaisen mielikuvan noista mun esseen hahmotelmasta voikin saa saada se jolla on heikko median lukutaito sekä riittävän röyhkeä kuvitelemat omasta näppäryydestään.


Kiitos EI En koskaa ole deittailut kuin harrastanut sokkotrefeilyjä sun muitakaan netin houkutuksia Tässä iässä jo tietää mitä etsivät es, mes ketä ottaisi talveksi pois kuljeksimasta ja tarjoisi ilmaisen ylöspidon tai sitten mistä saisi tarpeeksi höynäytrettävän muuten joka uskottelisi itselleen että "rehti luotettava mies " kaipaa vain itseäni. Tässä iässä on ilman satoja kokemuksiakin tullut selväksi että helppoheikkejä maailmassa riittää kuin myös etsimällä etsivät mistä löytäisi yksinäisiä naisia Noista miehistä raamatussa kerrotaan hyvin suorasanaisesti :) joten useimmat vilukivillet saa kintereiltään pois kun rohkeasti kerron pyrkiväni lukemaan raamattua joka päivä :)


Vastaavasti taas hengelisistä piireistä etsivät "meitä hyvä uskoisia " naisia saa yksinkertaisesti kintereiltään pois ilmoittamalla että mies ei ole minun pääni vaan pidän oman pääni joka asiassa :) Joten ä'lkööt puhelinmyyjätkään vaivautuko En kaipaa juttu seuraa riittää hyvin ja naurun aiheita riittää kun kuuntelen vain radiota sekä perjantaisin nonnatus houselaisten iloitaan iloitsevien kanssa, surraan surevien.

Aamen Hej då

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa nauraa

      Sitten vielä muistutksena Ei, tämä ei ole kiinalainen pikaruokala jos mieleen on tullutkin sellaista ja kaikenlaistahan ihmisille mieleensä tulee On eriasia ketä sitten uskoo omia kuvitelmiaan Mutta asiaan Täällä ei porsatella vaikka joulun aikaa eletäänkin Täällä ainoastaan tonttuillaan :) mitä hienostuneemmalla tietysti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe