Mitä ovat papiljotit???

papiljotti mies

Nauroin itseni kipeeksi kun kuulin sannan, ne kuulemma laitetaan päähän. Miksi? Onko se joku juhlapäähine vai miten sitä käytetään?

Kuulin et joku oli mennyt pikkujouluun se poäässä,, onko se hattu vai koriste>?

Vai onko se ruokaa?

9

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haa haa

Ne on niitä muovisia juttuja, joilla kiharretaan hiuksia.

• Tukkajakaikki hyvin

Papiljotit (rullat) kierretään kuiviin hiuksiin, joihin on kämmenpohjista kevyesti levitetty geeliä tai muotovaahtoa. Sen jälkeen koko pää rullineen päivineen kostutetaan suihkepullolla. Puolen tunnin - tunnin kuluttua rullat otetaan pois ja kammataan, laitetaan vähän hiuskiinnettä tarvittaessa. Kampaus on hyvä ja hellävaraisempi suomalaiselle ohuelle hiuslaadulle kuin föönaus ja piippaus. Kampaus kestää paremmin, jos alla on permanetti. Toki sekin rasittaa hiusta.

• Isä

Ei oo totta, ettei joku tiedä mitä on papiljotit.

Nykyään niitä kai harvat käyttää, mutta nuorena miehenä vanhainkodissa töissä ollessani jouduin joskus joillekin mummoille laittamaan. Heh, en kyllä ollu varmaan kovin hyvä siinä mutta eipä he valittaneet silti.

Hmm joo.. ennen kuin postasin tämän, niin tarkistin googlen kuvahaulla. Kuvatuloksista päätellen papiljottien käyttö on ihan nuortenkin naisten juttuja. Mä olen aina pitänyt niitä mummojuttuina.

• ex kampaaja

Pa-kampaamoissa monen nutturakampauksen pohjat tehdään papiljotein, näin saadaan kestävä hyvä pohjustus.
        Lämpörullia käytetään myös kampaamoissa kampauksien pohjana.
        Ei ole mikään mummojuttu, vaan naistenjuttu.

• Niin nauroin minäkin

Hei avaajamies. Sanna on naisen nimi ja se kirjoitetaan isolla.

"Nauroin itseni kipeeksi kun kuulin sannan..."

Kehitysviiveisenä sinä et varmaankaan osaa käyttää nettiä, koska kyselet täältä. Hahhahhahhahhahhahhah

http://fi.wikipedia.org/wiki/Papiljotti

• piippauspapiljotti

Piippaus??? Mikroaaltouuni piippaa ja munakello, miten piippaus liittyy hiuksiin?

Vai onko papiljoteissa piipausjuttu et kun tukka on kikkara papiljotti piippaa et on valmis? Aika kova meteli päässä jos niitä on useita! Hui...

Ois kiva olla kassajonossa piippauspapiljotitpäässä... mahtais olla meteliä... niin ja ois vielä vilkkuvalo mikä piippauspapiljotti on valmis.

• Isä

• hälytysmerkki

Lämpörullat piippaa siinä laitteessa jossa ne kuumenee, kun ne on kuumia ja valmiita hiuksiin kierrettäväksi.
        Samoin raudat, kun se on tarpeeksi kuuma käytettäväksi.

• sitten voi syödä

Hei mummot! Kekkasin hyvän korviksen. Lihapulla pujotetaankorvikseen ja laitetaan korvaan roikkumaan. Tosi magee ja kuul.

On egologinen kans.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5269
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3450
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      299
      2850
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      57
      2672
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      172
      2338
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      25
      2137
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1889
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1855
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1771
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe