Onko kenellekään jäänyt nurkkiin lojumaan oheista nmt puhelinta? Saattaisin ostaa sopivalla hinnalla. Mallihan tunnetaan nimellä gorba, tais olla ensimmäisiä kannettavia maailmassa.
[email protected]
Kapo
Mobira cityman 450
8
4629
Vastaukset
- goorbat
Hitto kun olisikin. Aikoinaan myin tuollaisen vuonna 1996 yhden auton mukana, kun siinä oli sen autosarja. On harmittanut, se olisi ollut kiva kirjahyllyssä.
Klassikko, maailman ensimmäinen kännykkä.- bode
Ysisatanen oli ennen tota nelipuolikasta.
- dfddfdfd
Se on 900, ei 450. Puhun nyt tästä alkuperäisestä "gorbasta". Maksoi muuten 25000 markkaa aikoinaan ja painoi kilon. Tekniikka on "hieman" kehittynyt.
- erkkitah
Loytyy. Mobira Cityman 450 siisti ja vielä toiminnat pelaa,puhelin on auto varustuksella,
Myydään tarjousten perusteella ,kuvia voi pyytää,
ja tarjoukset sähköpostiin kiitos.- supersepe
Vieläkö löytyy ja kuvia ja hinta
supersepe kirjoitti:
Vieläkö löytyy ja kuvia ja hinta
tere. jos vielä etsit, niin löytyisi siisti/toimiva cityman md 50 md. tietenkin kuuluvuudessa parannettavaa=). antenni on kateissa. viestittele, jos kiinnostusta. t. juha
- kiva känny
Mulla olis tommonen näppärä "kännykkä" vielä tallessa, antenni vaan tippunut varastossa johonkin.
- tommi_k70
Moi,
Ostaisin hyväkuntoisen "Gorban", eli Mobira Cityman 450. Mallia CD60NN.
Jos löytyisi vielä laturia ja akkua, niin kaikki plussaa. Ko. mallin tunnistaa siitä, että soitto- ja vastausnäppäimet ovat samankokoiset, eli kapeat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971918- 881350
- 1101143
- 761047
- 1191020
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33703