Onko kenellekään jäänyt nurkkiin lojumaan oheista nmt puhelinta? Saattaisin ostaa sopivalla hinnalla. Mallihan tunnetaan nimellä gorba, tais olla ensimmäisiä kannettavia maailmassa.
[email protected]
Kapo
Mobira cityman 450
8
4641
Vastaukset
- goorbat
Hitto kun olisikin. Aikoinaan myin tuollaisen vuonna 1996 yhden auton mukana, kun siinä oli sen autosarja. On harmittanut, se olisi ollut kiva kirjahyllyssä.
Klassikko, maailman ensimmäinen kännykkä.- bode
Ysisatanen oli ennen tota nelipuolikasta.
- dfddfdfd
Se on 900, ei 450. Puhun nyt tästä alkuperäisestä "gorbasta". Maksoi muuten 25000 markkaa aikoinaan ja painoi kilon. Tekniikka on "hieman" kehittynyt.
- erkkitah
Loytyy. Mobira Cityman 450 siisti ja vielä toiminnat pelaa,puhelin on auto varustuksella,
Myydään tarjousten perusteella ,kuvia voi pyytää,
ja tarjoukset sähköpostiin kiitos.- supersepe
Vieläkö löytyy ja kuvia ja hinta
supersepe kirjoitti:
Vieläkö löytyy ja kuvia ja hinta
tere. jos vielä etsit, niin löytyisi siisti/toimiva cityman md 50 md. tietenkin kuuluvuudessa parannettavaa=). antenni on kateissa. viestittele, jos kiinnostusta. t. juha
- kiva känny
Mulla olis tommonen näppärä "kännykkä" vielä tallessa, antenni vaan tippunut varastossa johonkin.
- tommi_k70
Moi,
Ostaisin hyväkuntoisen "Gorban", eli Mobira Cityman 450. Mallia CD60NN.
Jos löytyisi vielä laturia ja akkua, niin kaikki plussaa. Ko. mallin tunnistaa siitä, että soitto- ja vastausnäppäimet ovat samankokoiset, eli kapeat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta673464Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1473305Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463292- 532739
- 312003
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271900- 481666
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401605Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881589- 391370