voitteko varmistaa yhen jutun...??

haloween93

elikkä löysin jotakin tietoja mun koneesta..toimiiko sims2 mun koneella??

MUN KONEEN TIETOJA
Suoritin: mobile AMD Duron (tm) Processor,MMX,3DNow,~1.3GHz

Muisti: 112 MB RAM

Nykyinen näyttötila: 1024 X 768 (32 Bit) (60 Hz)

on hiiri ja näppäimistö ja koneeni on windows xp

Siinäs ny jotaki..sanokaa mitä pitää viel lisätä et tiiätte toimiiko sims2 mun koneella..

16

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkea saa mun puolesta lisätä. Joku saa tarkentaa. Ite en jaksa tai viitti nyt vaivautua. GTA San Andreas vähä kesken :D

• haloween93

MUN KONEEN TIETOJA

koko muisti (arvio): 16.0 MB

Bios: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0

Sivutiedosto: 223 Mt käytetty,54 MT käytettävissä

DirectX versio: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

Piirityyppi: S3 Twister-K

Dac-laji: S3 SDAC

siinä ny tuli lisää jotain sanokaa mitä pitää lisätä jos pitää..kunhan vaan saisin tietää toimiiko the sims2 mun koneella...

• jokunen
        haloween93 kirjoitti:

MUN KONEEN TIETOJA

siinä ny tuli lisää jotain sanokaa mitä pitää lisätä jos pitää..kunhan vaan saisin tietää toimiiko the sims2 mun koneella...

sun ram muistia pitaa lisata koska jopa siina minimivaatimuksissa on 256 ja sulla vaa 112 ram en ihan usko toimiiks se hyvin tolla

• jokunen

Toi GHz sulla on vaa 1.3GHz vaik sen pitais olla 2.8GHz en usko et toimii

• jokunen kirjoitti:

Mulla on 2.4ghz ja välillä vaan nykii. Riippuu paljonko näkyy huonekaluja kerralla. Eli jos läheltä kattelee niin toimii sulavammin. Tai jotain tommosta mut siis mulla toimii tolla.

• =) =) =)
        jokunen kirjoitti:

Ei tarvi olla 2.8GHz vaan 800MHz niinkuin ohjekirjassa lukee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haloween93 kirjoitti:

MUN KONEEN TIETOJA

Tuolla muistin määrällä peli ei toimi. Se ei ainoastaan töki vaan myös kaatuilee jatkuvasti, jollet saa lisää muistia. Muisia tosin saa helposti lisättyä koneeseen ostamalla uuden muistikamman ja laittamalla sen paikoilleen. Koneesi tosin taitaa olla kannettava, joihin lisääminen vaatii hiukan enemmän, mutta kyllä niihinkin saa muistia kotikonstein lisättyä.

Prosessori riittää hyvin. 1,3 GHz ei tuota ongelmia sillä se on reilusti yli vaaditun. Lisäksi tilannetta auttaa se, että prosessorisi on AMD, joka pääsääntöisesti on parempi kuin Pentium, jos rinnakain laitetaan vain GHz luvut.

Näytönohjain jäi vielä kuitenkin avoimeksi. Tosin koneesi lienee kannettava ja niissä ei yleensä ole kovin hyviä näyötnohjaimia. Varmista, että koneesi näytönohjain löytyy siitä tekijän luettelemasta listasta, sillä muuten peli ei tule toimimaan kyseisellä koneella, vaikka mitä tekisit. Koneesi näytönohjain nimittäin voi olla S3 mallisarjaa, joka ei ole tuettu.

Lisäksi kiinnitin huomiota koneesi näytön virkistystaajuuteen (60 Hz). Se on aika alhainen. Jos pelaat paljon niin suosittelisin nostamaan asettamaan sen korkeammaksi. Jos sitä ei voi nostaa, niin älä pelaa ainakaan pimeässä, silla alahainen virkistystaajuus ja pimeä ympäristö herättää piilevän epilepsian. Tästähän varoitetaan nykyään melkein joka pelin ohjekirjan ensimmäisellä sivulla.

• ghizi

saat ostaa uuden koneen tai vieda sen lahimpaan atk liikkeeseen

• haloween93

miten voin lisätä sitä muistia ja sitä RAM juttuu?? sanokaa vaan miten ja mitä teen..niin kyllä se varmaan ehkä toimii..Siis EHKÄ!! jollei kukaan auta nii mä tuun surulliseks koska en voi pelata lempipeliäni...

haloween93 kirjoitti:

miten voin lisätä sitä muistia ja sitä RAM juttuu?? sanokaa vaan miten ja mitä teen..niin kyllä se varmaan ehkä toimii..Siis EHKÄ!! jollei kukaan auta nii mä tuun surulliseks koska en voi pelata lempipeliäni...

Se RAM on siis sitä muistia. Koneessasi on sen verran vähän muistia, että sitä täytyy ostaa lisää, jotta peli toimisi. Pienet prosessien sulkemisjutut eivät nyt riitä. Koneeseesi pitäisi ostaa so-dimm RAM muistia, jos se on kannettava kuten jo ylempänä ajattelin.

Varmista kuitenkin ensin näytönohjaimesi, sillä peli ei toimi pätkääkään prosessorillasi, jos näytönohjaimesi ei ole Maxiksen antamassa listassa. Silloin minimivaatimus on 2,0 GHz ja se on todella silloin minimivaatimus ja muistiakin olisi tällöin hyvä olla enemmän.

• haloween93
        *** kirjoitti:

Se RAM on siis sitä muistia. Koneessasi on sen verran vähän muistia, että sitä täytyy ostaa lisää, jotta peli toimisi. Pienet prosessien sulkemisjutut eivät nyt riitä. Koneeseesi pitäisi ostaa so-dimm RAM muistia, jos se on kannettava kuten jo ylempänä ajattelin.

Varmista kuitenkin ensin näytönohjaimesi, sillä peli ei toimi pätkääkään prosessorillasi, jos näytönohjaimesi ei ole Maxiksen antamassa listassa. Silloin minimivaatimus on 2,0 GHz ja se on todella silloin minimivaatimus ja muistiakin olisi tällöin hyvä olla enemmän.

no mistä voin ostaa sitä muistia???? vai voisinko viedä sen johonki atk liikkeeseen nii siellä poistettais turhii tiedostoi ja tulis Ramii lisää..??? no miten voin nostaa tota GHz:tä et se peli todella toimis mun koneel??

haloween93 kirjoitti:

no mistä voin ostaa sitä muistia???? vai voisinko viedä sen johonki atk liikkeeseen nii siellä poistettais turhii tiedostoi ja tulis Ramii lisää..??? no miten voin nostaa tota GHz:tä et se peli todella toimis mun koneel??

Muistia EI SAA lisää poistamalla tiedostoja. Sillä tavalla saa lisää kovalevytilaa, mikä ei ole koneessasi ongelma. Mustia saa lisää ATK-tarvikekaupoista ostamalla koneeseen sopivan muistikamman. Kaupat asentavat sen paikoilleen, jos on kone mukana. Tällöin tulee helposti varmistettua sekin, että muisti on oikeanlaista. Pieniä määriä mustia saa vapautettua myös sulkemalla käynnissä olevia ohjelmia. Tästä on selitetty enemmän muissa ketjuissa, eikä se sinun tilanteessasi riitä.

Prosessorin nopeutta saa periaatteessa nostettua kellottamalla, mutta ei kuitenkaan riittävästi ja tällöin tulee helposti ongelmia jäähdytyksen kanssa. Vaihtoehtoisesti voi ostaa uuden prosessorin, mutta tällöin tulee varmistua, että se toimii emolevyssäsi, enkä suosittele tätä kuin hiukan kokeneemmille käyttäjille. Jos emolevyn kanssa tulee ongelmia on käytännössä sama ostaa kokonaan uusi kone.

Vaihtoehtona GHz lisäämiselle on se, että sinulla on sellainen näytönohjain joka löytyy Maxiksen antamasta listasta. Sellaisia saa myös ATK kaupoista.

haloween93 kirjoitti:

Ennen kuin suosittelen mitään, haluan saada muutaman tiedon koneestasi:

Mikä sen näytönohjain on? Onko se integroitu? Onko sillä käytössä muistia 16 Mt vai joitain muuta? (Saat nämä selville palstan haulla dxdiag tulevista linkeistä löytyvien ohjeiden avulla)

Onko koneesi kannettava vain pöytäkone?(Kannettavaan kun on aika paljon vaikeampi ja kalliimpi vaihtaa osia)

• haloween93
        *** kirjoitti:

Ennen kuin suosittelen mitään, haluan saada muutaman tiedon koneestasi:

Mikä sen näytönohjain on? Onko se integroitu? Onko sillä käytössä muistia 16 Mt vai joitain muuta? (Saat nämä selville palstan haulla dxdiag tulevista linkeistä löytyvien ohjeiden avulla)

Onko koneesi kannettava vain pöytäkone?(Kannettavaan kun on aika paljon vaikeampi ja kalliimpi vaihtaa osia)

miten saan selville näytönohjaimen vai mikä olikaan ja ne muut?? siis niinku mistä kohdasta saan ne näkyviin siitä dxdiag vai mikä olikaa..mistä tiiän onko kone integroitu vai ei??? 54 Mt mulla on muistia..koneeni on kannettava...enenmpää en tiedä

• haloween93
        haloween93 kirjoitti:

miten saan selville näytönohjaimen vai mikä olikaan ja ne muut?? siis niinku mistä kohdasta saan ne näkyviin siitä dxdiag vai mikä olikaa..mistä tiiän onko kone integroitu vai ei??? 54 Mt mulla on muistia..koneeni on kannettava...enenmpää en tiedä

ny löyty vähä lisää tietoa..on ny vähä samoi juttui ku ekas viestis mut jotaki uutta..

JÄRJESTELMÄ
        -----------

Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows Xp Professional (5.1,koontiversio 2600)

Kieli: Suomi (aluekohtainen asetus:suomi)

Järjestelmän valmistaja: Compaq

Järjestelmän malli: Presario 732EA 470033-493

BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0

Suoritin: mobile AMD Duron(tm) Processor,MMX, 3DNOW,~1.3GHz

Muisti: 112MB RAM

Sivutiedosto: 231 MT käytetty,67 MT käytettävissä

DirectX-Versio: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

NÄYTTÖ
        ------
        ------
        LAITE
        -----

Nimi: S3 Graphics Twister K Compaq

Valmistaja: S3 Graphics,Inc

DAC-laji: S3 SDAC

Kokomuisti(arvio): 16.0 MB

Nykyinen näyttötila: 1024 x 768 (32 Bit) (60Hz)

Tarkkailu: Generic Television

--------
        OHJAIMET
        --------

Pääohjain: s3gnb.dll

Versio: 6.13.0010.1026 (englanti)

Mini VDD: s3gnbm.sys

DDI:n versio: 7

siinä oli ny jotaki..

• jokunen
        haloween93 kirjoitti:

ny löyty vähä lisää tietoa..on ny vähä samoi juttui ku ekas viestis mut jotaki uutta..

JÄRJESTELMÄ
        -----------

Käyttöjärjestelmä: Microsoft Windows Xp Professional (5.1,koontiversio 2600)

Kieli: Suomi (aluekohtainen asetus:suomi)

Järjestelmän valmistaja: Compaq

Järjestelmän malli: Presario 732EA 470033-493

BIOS: PhoenixBIOS 4.0 Release 6.0

Suoritin: mobile AMD Duron(tm) Processor,MMX, 3DNOW,~1.3GHz

Muisti: 112MB RAM

Sivutiedosto: 231 MT käytetty,67 MT käytettävissä

DirectX-Versio: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

NÄYTTÖ
        ------
        ------
        LAITE
        -----

Nimi: S3 Graphics Twister K Compaq

Valmistaja: S3 Graphics,Inc

DAC-laji: S3 SDAC

Kokomuisti(arvio): 16.0 MB

Nykyinen näyttötila: 1024 x 768 (32 Bit) (60Hz)

Tarkkailu: Generic Television

--------
        OHJAIMET
        --------

Pääohjain: s3gnb.dll

Versio: 6.13.0010.1026 (englanti)

Mini VDD: s3gnbm.sys

DDI:n versio: 7

siinä oli ny jotaki..

usko jo ei se peli tolla muistilla pelaa jos pelaa ni hitaasti todella hitaasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      34
      3178
    2. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      97
      1654
    3. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      136
      1555
    4. Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?

HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1395
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      91
      1260
    6. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      26
      1149
    7. Kirjallinen varoitus

On annettu eräälle henkilölle. hyssytellään kuitenkin asiasta
      Äänekoski
      56
      1045
    8. MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil
      Kajaani
      232
      991
    9. Julkisuuden henkilön päiväin päätös

Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa
      Sinkut
      270
      971
    10. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      125
      970
    Aihe