Keskuslukitus ja vilkut

TapsaK2

vm.2000 Fiestassa on kauko-ohjattava keskuslukitus, käsikirjasta en saa selvyyttä onko siinä jonkunlainen varashälytin...suuntavilkut ei "välähdä" kun lukitsen/avaan ovet, pitäiskö niiden välähtää?? Näkisi ainakin onko "käsky" mennyt perille jos vilkut antaisi merkin.

15

1208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juhis

      jos on ghia varustelu varashälytin löytyy. Pitäisi käsikirjassa olla maininta vilkkujen toiminnasta lukittaessa.(ellei oo niin ei kai sit) Ainakin lukittaessa pitäis kerran vilkahtaa?
      Ei avattaessa.

      • TapsaK2

        "Urheilu"-mallin Fiesta kyseessä, täytyy lukea käsikirjaa vielä, siinä kyllä kerrotaan vilkkujen välähtämisestä (käsikirja ei muutenkaan ihan just täsmää tähän malliin, esim. niitä penkinlämmittimiä ei ole tästä autosta löytynyt), näinhän toimii esim. saman ikäisessä Focuksessa?


      • tytteli
        TapsaK2 kirjoitti:

        "Urheilu"-mallin Fiesta kyseessä, täytyy lukea käsikirjaa vielä, siinä kyllä kerrotaan vilkkujen välähtämisestä (käsikirja ei muutenkaan ihan just täsmää tähän malliin, esim. niitä penkinlämmittimiä ei ole tästä autosta löytynyt), näinhän toimii esim. saman ikäisessä Focuksessa?

        tähän kysymykseen en osaa vastata,mutta piti vaan kirjoittaa ku olen harkinnu kyseisen auton ostoa jo pitkään,mutta ne on aika kovissa hinnoissa vielä.ootko ollu tyytyväinen sporttiin?osaatko sanoa sen tyyppi vikoja että mitä kannattaa siitä ekana tutkia ostaessa?näin naisena haluisin tietää.se olis kyllä unelma auto tällä hetkellä ja vielä sinisenä :)


      • TapsaK2
        tytteli kirjoitti:

        tähän kysymykseen en osaa vastata,mutta piti vaan kirjoittaa ku olen harkinnu kyseisen auton ostoa jo pitkään,mutta ne on aika kovissa hinnoissa vielä.ootko ollu tyytyväinen sporttiin?osaatko sanoa sen tyyppi vikoja että mitä kannattaa siitä ekana tutkia ostaessa?näin naisena haluisin tietää.se olis kyllä unelma auto tällä hetkellä ja vielä sinisenä :)

        Moi, vajaa 10tkm:n kokemus on Sportista vasta, tänä aikana ei ole ollut ongelmia. Ei ole tiedossa mitään tätä mallia koskevia tyyppivikoja, "normaali" Fordi se on...ei kuitenkaan niitä (ovien/luukkujen) ruostevikoja pitäisi ilmetä joita isommissa malleissa on ollut.


      • tytteli
        TapsaK2 kirjoitti:

        Moi, vajaa 10tkm:n kokemus on Sportista vasta, tänä aikana ei ole ollut ongelmia. Ei ole tiedossa mitään tätä mallia koskevia tyyppivikoja, "normaali" Fordi se on...ei kuitenkaan niitä (ovien/luukkujen) ruostevikoja pitäisi ilmetä joita isommissa malleissa on ollut.

        just just.on se varmasti kiva auto ajella,kyllä mä joku päivä semmosen hankin kuhan vaan raaskin.onx sil muutes paljo ajettu?mulla ei oo muuta ollukaan kun fiestoja,täl hetkel -90 xr2i ois kiva vaan vaihtaa uudempaan.


      • TapsaK2
        tytteli kirjoitti:

        just just.on se varmasti kiva auto ajella,kyllä mä joku päivä semmosen hankin kuhan vaan raaskin.onx sil muutes paljo ajettu?mulla ei oo muuta ollukaan kun fiestoja,täl hetkel -90 xr2i ois kiva vaan vaihtaa uudempaan.

        Tässä on mittarissa n.114tkm (kai ne kaikki siinä on ;-)
        Mulla oli joskus -89 1.6S, pitäisi selvittää onko se vielä hengissä...


      • tytteli
        TapsaK2 kirjoitti:

        Tässä on mittarissa n.114tkm (kai ne kaikki siinä on ;-)
        Mulla oli joskus -89 1.6S, pitäisi selvittää onko se vielä hengissä...

        kyllä mä luulen että ne kaikki siinä on,tossa km ne on täl hetkel,jollain viel enemmänki.joo mullakin oli 1.6s ja -89 tota fiestaa ennen ja hyvä auto olikin,mut on se viel lähellä mua...mun äiteellä toisena autona.onhan se nyt viel hengis!


      • TapsaK2
        tytteli kirjoitti:

        kyllä mä luulen että ne kaikki siinä on,tossa km ne on täl hetkel,jollain viel enemmänki.joo mullakin oli 1.6s ja -89 tota fiestaa ennen ja hyvä auto olikin,mut on se viel lähellä mua...mun äiteellä toisena autona.onhan se nyt viel hengis!

        Mulla on tuolla kaapissa original käyttämätön sumuvalojen katkaisija kojelautaan, osta pois ja rakennelkaa sumarit Fiestaan???


      • tytteli
        TapsaK2 kirjoitti:

        Mulla on tuolla kaapissa original käyttämätön sumuvalojen katkaisija kojelautaan, osta pois ja rakennelkaa sumarit Fiestaan???

        ai original...en tiiä onko ainakaa täl hetkel tarvetta,mul on tos xr:s "cossun"puskuri.tiedät varmaan millanen,ni siit just viime kesänä laitettiin valon reijät umpeen,ja siinähä sellanen onki.mut laitan korvan taakke jos joku tarvii tai jotain eli se on semmoi pyöree mikä tulee siihe samaa rivii mis on takalasin lämmitin ja taka sumarin katkasijat.mä oon kova selittelee.. :)


      • TapsaK2
        tytteli kirjoitti:

        ai original...en tiiä onko ainakaa täl hetkel tarvetta,mul on tos xr:s "cossun"puskuri.tiedät varmaan millanen,ni siit just viime kesänä laitettiin valon reijät umpeen,ja siinähä sellanen onki.mut laitan korvan taakke jos joku tarvii tai jotain eli se on semmoi pyöree mikä tulee siihe samaa rivii mis on takalasin lämmitin ja taka sumarin katkasijat.mä oon kova selittelee.. :)

        Jees, xr:ssä "kaikki" valmiina, ja katkaisija mikä multa löytyy on tosiaan just semmonen kuin kuvailit, luovuttaisin mielelläni alan harrastajalle ko. osan, hintapyyntö olis sixpack Karjalaa.


      • tytteli
        TapsaK2 kirjoitti:

        Jees, xr:ssä "kaikki" valmiina, ja katkaisija mikä multa löytyy on tosiaan just semmonen kuin kuvailit, luovuttaisin mielelläni alan harrastajalle ko. osan, hintapyyntö olis sixpack Karjalaa.

        jep!ai sellanen hintapyyntö,täytyypä miettiä.täytyis sit rupee miettii mil systeemil ne vaihdettais.??


      • TapsaK2
        tytteli kirjoitti:

        jep!ai sellanen hintapyyntö,täytyypä miettiä.täytyis sit rupee miettii mil systeemil ne vaihdettais.??

        Moi, (sorry iso viive), niin tämä kytkin sijaitsee p-Karjalassa...


    • 2.5 V6 GT

      Mondeossa vilkut välähtää kun lukittaessa painetaan lukitusnapista 2-kertaa. Ovet menee takalukkoon, eikä aukea sisältä kahvasta.

      • TapsaK2

        Näin se tapahtuu näköjään myös tässä...


    • Heimo

      Vaimolla on 99 ghia fiasta. Siinä ei toimi tää
      kauko-ohjattava keskuslukitus. On tutkittu Ford-huollossa ja vika on kuulemma MYSTINEN. Uusi keskusyksikkö maksaisi 1000Ekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      386
      3911
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      216
      1935
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1444
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1305
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      971
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      60
      950
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      903
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      900
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      868
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      859
    Aihe