Mikähän ois hyvä autokoulu kuopiossa? Sais olla myös aika halpa, nimittäin opiskelijalla ei ylimääräistä rahaa oo käytettävissä. Ave-autokoulu mainosti et siellä sais henkilöautokortin aika halvalla (888E), mut onko se millanen?
AUTOKOULUT?!
5
1493
Vastaukset
- 1987
vaikka maksaisi 500 egee...kuullut sellaisia juttuja siitä, etten menisi! Haukkuvat oppilaansa ja palvelu ei ole aina niin ystävällistä... taitaa olla menossa konkkaan koko firma! Kannattaa kysellä tarjouksia myös muualta!
- Milla.M
Mahtava palvelu, mukavat ajo-opet, hyvät maksuehdot ja edullinen. Suosittelen.Tuttava körötteli ajella juuri äskettäin siellä kortin ja lipukka oli kädessä n. kuudessa viikossa.
- autokouluun
Vesannon autokoulu Minna Canthin kadulla. Se sihteeri asiakaspalvelussa on ihan ykkönen, kun tuli kerran käytyä kaikki Kuopion autokoulut läpi pyytämässä tarjouksia. Niin reipasta ja asiakaspalvelutaitoista ihmistä ei muissa kouluissa näkynyt.
Hintataso on kilpailukykyinen, ei IHAN halvin välttämättä, mutta halvimpien joukossa ja opettajat on tosi mukavia. Myös autot on hyviä ja suuren oppilasmäärän vuoksi tunteja järjestetään niin usein, että tunneilla on helppo käydä omien harrastusten mukaan.
Itse menin 1½ kk ennen 18 vee synttäreitä ja meinasi hieman tulla kiire, mutta autokoulun väki passasi aikataulun niin, että sain kortin pari päivää synttäreiden jälkeen.
Jos entisenä oppilaana vie uuden oppilaan Vesannon autokoululle kysymään tarjousta, niin yleensä saa siitä jonkun kivan pikkupalkinnon. Sain hands freen ja avainnauhan kun vein kaverin sinne pyytämään tarjousta. - Blue
Sokkarin takana oleva ajolupa on hyvä ja edullinen. henkilökunta on todella ystävällistä ja hinnoista ja maksuaikatauluista voi neuvotella.
- amalia
Itse kävin Kuopion ajo-opistossa. Kortin sain vasta kolmannessa inssissä, mutta opettajilla riitti kärsivällisyyttä, mitä pidin tärkeimpänä, kun tiesin, että ajamisen opettelu olisi vaikeaa minulle. Hinta nousi lisäajotuntien myötä, mutta pakolliset tunnit ei vissiin ollu kalliita. Ajo-opistolla on ollut kiva käydä juttelemassa kahvikupin ääressä myöhemminkin :)
Vaikka tiukkaa teki kortin saanti, niin nyt työhöni kuuluu ajella ympäri Oulua ja hyvin oon pärjänny, vaikka Kuopion oppi hyvin autokoulussa tuntemaan, mut tätä seutua en niin tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803