Piirrätte Intel Pentium 4 prosessorin

OH-kolmonen

Te piirrätte nyt Intel Pentium 4 prosessorin tarkan sisäisen kytkentäkaavion ja toimintaselostuksen käskykantoineen ja totuustaulukkoineen. Aikaa on tasan 1 viikko. Aika alkaa nyt. Minä kyllä osaan, mutta miten Teillä!

11

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • penttijumi

      Toihan on VANHENTUNUTTA tietoa miksi sellaista pitää esittää, mutta piirräppä pena 8...

    • OH-kolmonen

      Lohkokaavio ei riitä. Sen osaisi lapsikin piirtää. Vaan KYTKENTÄKAAVIO transistori transistorilta. Varatkaa siis paljon paperia, kyniä ja pyyhekumi. Konsulttiapua saa minulta. Minä tein ensimmäisen prosessorin jo 1960-luvun alussa OC71-transistoreilla. Muistina homemade-tietokoneessani oli 64 byten ferriittirengasmuisti.

    • Periaatteessa vain

      Meinaatkos sitten rakentaa, kun saat kytkentäkaavion. Siihen tarvitaaan mieletön läjä transistoreita, vastuksia ja johtoa megametreittäin ja tilaa kerrostalon verran.

      • Lohkokaavio ei riitä

        Ennen kun raavitaan paperille penan sielunelämää, voisiko trolliuuno pohjustaa hommaa esittämällä germaniumtransistorivetoisen rengasmuistitietokoneen kuvat? Kytkentäkaavion kera.


      • OH-kolmonen

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.


      • A.Pinaa koijataan
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

        Luulekko ihan tosissas olevas Eisntein ? Käy se amiksen hitsarilinja nyt ensin loppuun ja tu sit kertoo


      • Alter Ego
        A.Pinaa koijataan kirjoitti:

        Luulekko ihan tosissas olevas Eisntein ? Käy se amiksen hitsarilinja nyt ensin loppuun ja tu sit kertoo

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?


      • Ei erota
        Alter Ego kirjoitti:

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?

        Onko niillä mitään eroa? OH-kolmonen trollaa ja jankkaa ihan tosissaan. Feikki_OH-kolmoset pitävät hauskaa ja parodioivat tätä trolli_OH-kolmosta. Eli ei niitä oikein erota toisistaan. Ainakin, jos tuntee tämän OH-kolmosen sielunelämän.

        Ja onko OH-kolmosella oikeasti sielunelämää. Tuskin sieltä pääkopasta löytyy muuta kuin kalkkeutumia.


      • OH-kolmonen
        Alter Ego kirjoitti:

        Tunnistatteko alkuperäisen OH-kolmosen feikki-kolmosista?

        Veikkaan, että tämä Ater Ego-nimimerkki on selvästi feikki!



        :)


      • atego
        OH-kolmonen kirjoitti:

        Sitä minä vaan, että minusta olisi tullut Suomen Bill Gates, jos 70 - 80-luvulla minulle ei olisi tullut niitä Hattelmalan reissuja. Jotta aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta.

        Mistä asti Lahtelaiset on hattelmalaan kuskattu rauhottumaan?


    • Alter Ego

      Pahasti on pojat munilleen saaneet?

      :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      572
      15096
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      43
      11934
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      361
      8932
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      9
      3791
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3557
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2647
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2147
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    9. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      129
      1749
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      193
      1622
    Aihe