Kannattaa lukea yksin yöllä! Nostaa ainakin minulla paremmin niskakarvat pystyyn!
Olipa kerran tyttö jonka nimi oli Ella. Hän oli tulossa kotiin ja käveli erään korukaupan ohi, jonka nimi oli K.Uoleman korut. Hän näki siellä upean korun, joka kuitenkin maksoi liikaa, koska hänellä oli vain 27€ ja koru maksoi 43€. Ella otti korun käteen.
-Älähän sitten varasta korua, sanoi kauppias.
-En tietenkään, Ella vastasi. Vaikka Ella olisi halunnut varastaa sen, kauppias olisi saanut hänet kiinni.
-Minulla on vain 27€, Ella sanoi.
-No mutta voin näyttää sinulle toisen hienon korun! kauppias sanoi (kovalla äänellä). Kauppias meni kaupan varastoon etsimään toista korua. Kauppiaalta meni kauan aikaa sen etsimisessä.
-Minun pitää mennä kotiin! Ella huusi ja lähti. Huomenna Ella meni taas katsomaan korua, mutta kauppias ei ollut siellä. Tyttö päätti varastaa korun mut, kun kukaan ei ollut näkemässä. Juuri kun Ella juoksi koru kädessä kaupasta, kauppias tuli takaisin ja näki Ellan.
-Hei! Seis! kauppias huusi. -Ottakaa varas kiinni! Ella meni kotiin, ja laittoi korun kaulaansa.
-Onpas se hieno, hän ajatteli. Sillon Ellan äiti tuli ylös, ja näki korun Ellan kaulassa.
-Mistä sinä tuon olet saanut? äiti kysyi.
-No minä ostin sen, Ella huijasi.
-Paljonko sinä maksoin? äiti kysyi.
-Kaikki rahani, Ella huijasi taas.
-Nyt kyllä menet siihen kauppaan ja annat korun takaisin , sekä otat rahti takaisin. äiti sanoo.
-Ok. Ella sanoi, mutta laittoikin korun piiloon. Kun äiti lähti, hän laittoi korun taas kaulaan. Yön ajaksi hän päätti jättää korun kaulaan. Aamulla äiti tuli herättämään tyttöä, mutta näki tytön sängyssä KUOLLEENA! Äiti näki lapun, jossa luki: "Älä koskaan jätä korua tytöllesi! K.Uolema"
Kiitos niille ketkä lukivat!
Suositellaan kavereille!
Ei kannata varastaa!
Äläkä sitten varasta
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984