Kannattaa lukea yksin yöllä! Nostaa ainakin minulla paremmin niskakarvat pystyyn!
Olipa kerran tyttö jonka nimi oli Ella. Hän oli tulossa kotiin ja käveli erään korukaupan ohi, jonka nimi oli K.Uoleman korut. Hän näki siellä upean korun, joka kuitenkin maksoi liikaa, koska hänellä oli vain 27€ ja koru maksoi 43€. Ella otti korun käteen.
-Älähän sitten varasta korua, sanoi kauppias.
-En tietenkään, Ella vastasi. Vaikka Ella olisi halunnut varastaa sen, kauppias olisi saanut hänet kiinni.
-Minulla on vain 27€, Ella sanoi.
-No mutta voin näyttää sinulle toisen hienon korun! kauppias sanoi (kovalla äänellä). Kauppias meni kaupan varastoon etsimään toista korua. Kauppiaalta meni kauan aikaa sen etsimisessä.
-Minun pitää mennä kotiin! Ella huusi ja lähti. Huomenna Ella meni taas katsomaan korua, mutta kauppias ei ollut siellä. Tyttö päätti varastaa korun mut, kun kukaan ei ollut näkemässä. Juuri kun Ella juoksi koru kädessä kaupasta, kauppias tuli takaisin ja näki Ellan.
-Hei! Seis! kauppias huusi. -Ottakaa varas kiinni! Ella meni kotiin, ja laittoi korun kaulaansa.
-Onpas se hieno, hän ajatteli. Sillon Ellan äiti tuli ylös, ja näki korun Ellan kaulassa.
-Mistä sinä tuon olet saanut? äiti kysyi.
-No minä ostin sen, Ella huijasi.
-Paljonko sinä maksoin? äiti kysyi.
-Kaikki rahani, Ella huijasi taas.
-Nyt kyllä menet siihen kauppaan ja annat korun takaisin , sekä otat rahti takaisin. äiti sanoo.
-Ok. Ella sanoi, mutta laittoikin korun piiloon. Kun äiti lähti, hän laittoi korun taas kaulaan. Yön ajaksi hän päätti jättää korun kaulaan. Aamulla äiti tuli herättämään tyttöä, mutta näki tytön sängyssä KUOLLEENA! Äiti näki lapun, jossa luki: "Älä koskaan jätä korua tytöllesi! K.Uolema"
Kiitos niille ketkä lukivat!
Suositellaan kavereille!
Ei kannata varastaa!
Äläkä sitten varasta
0
91
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247