Mitenkä nuo possun sydämet pitäisi kissalle antaa? Poistaa paksuimmat kalvot ja ylimääräiset rasvat yms ympäriltä ja pilkkoo sopivan pieniin paloihin? Tuntuu vähän turhan paljon lihaakin lähtevän siinä kalvojen mukana. Vai onko kalvojen poistoon joku oikea tekniikkakin olemassa? Olettaen että niitä ylipäätään pitää poistella?
Porsaan sydän
3
230
Vastaukset
- 1234135
Hei,
Mitään "kalvoja" ei tarvitse poistaa. Me leikellään sydän sopivan kokoisiksi paloiksi sellaisenaan ja annetaan kisuille. Sitä ei myöskään tule paistaa/keittää, vaan antaa raakana. Kannattaa jättää palat suurehkoiksi, jotta kisun hampaillekin on tekemistä. - Neiti hienotassu
Meillä sydän leikataan 4-osaan, koska on neljä kissaa, antakaa kissojenne pistellä lihat kunnonkokoisina, liian suurta lihapalaa ei olekkaan kissalle, ei sen kurkusta mene alas isompi mikä menee..
- Sitkeät kohdat hyviä
Olen pitänyt tapana leikata porsaansydämen saksilla pitkiksi repaleisiksi suikaleiksi. Kissa tykkää rasvasta ja sitkeistä kohdista, jotka antavat vähän haastetta syömiseen. Pienenpänä kissa suorastaan saalisti ja tappoi näitä lihasuikaleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996