Mykonos

kiinnostunut

Millanen se aktiivinen (hämmentävä) ilmapiiri siel Mykonoksella on? Voiko sinne perheellinen ees mennä?

14

4389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raimo

      Mykonos on Kreikan tunnetuin homosaari eikä siellä juuri muut käykään. Saattaa hämmentävää olla, varsinkin tavalliselle perhematkailijalle, samaa sukupuolta oleville reksiteröityneille tietysti leppoisaa...

      • ....mykonoksella

        mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!


      • Laura
        ....mykonoksella kirjoitti:

        mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!

        Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.


      • joo!!
        Laura kirjoitti:

        Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.

        mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....


      • Ja Pöh
        joo!! kirjoitti:

        mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....

        Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
        Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo.


      • suomalainen
        Ja Pöh kirjoitti:

        Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
        Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo.

        Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.


      • Jutta
        suomalainen kirjoitti:

        Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.

        Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
        Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.


      • suomalainen
        Jutta kirjoitti:

        Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
        Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.

        Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...


      • fghgg
        suomalainen kirjoitti:

        Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...

        "kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."

        Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö!


      • suomalainen
        fghgg kirjoitti:

        "kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."

        Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö!

        Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.


      • Marika
        suomalainen kirjoitti:

        Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.

        "Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"

        Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.


      • suomalainenkin
        Marika kirjoitti:

        "Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"

        Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.

        Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
        'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
        sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
        varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
        Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
        Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
        ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
        tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
        ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
        idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan.


      • Lissu
        suomalainenkin kirjoitti:

        Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
        'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
        sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
        varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
        Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
        Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
        ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
        tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
        ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
        idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan.

        siis aids on ansionsa mukaan saatu. Mykonoksellahan homoja on paljon. Onko siellä aids erikoisen tarttuva. En veisi lasta sellaiseen paikkaan.


    • mykonos

      Mä olin siellä tyttöystäväni kanssa ihan heteroparina joskus -97 ja mun mielestä jokainen näkee sen paikan varmaan ihan omassa valossaan. Pitää muistaa että saari on kuulu miljonäärien jahdeista ja lukaaleistaan (osa ravintoloista on sen mukaisia, sekä reppumatkailijoistaan näitten muitten vähemmistöjen lisäksi. Valitsemalla oikean hotellin, rannan ja ravintolan takaa varmasti itselleen ihan samanlaisen rantaloman kuin muuallakin.

      Mä en usko että noi vähemmistöt riettailee sen enempää kuin heterotkaan, joten jos ei nyt ihan siitä häiriinny että äijät pitää toisiaan kädestä niin sinne vaan. Vastapainoksi saa sitten kokemusta lomapaikasta jossa ihan kaikki ei ole käynyt ja pääseehän sieltä kätevästi muille saarille jos alkaa ahdistamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe