Mykonos

kiinnostunut

Millanen se aktiivinen (hämmentävä) ilmapiiri siel Mykonoksella on? Voiko sinne perheellinen ees mennä?

22

5748

Vastaukset 22

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raimo

Mykonos on Kreikan tunnetuin homosaari eikä siellä juuri muut käykään. Saattaa hämmentävää olla, varsinkin tavalliselle perhematkailijalle, samaa sukupuolta oleville reksiteröityneille tietysti leppoisaa...

• ....mykonoksella

mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!

• Laura
        ....mykonoksella kirjoitti:

mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!

Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.

• joo!!
        Laura kirjoitti:

Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.

mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....

• Ja Pöh
        joo!! kirjoitti:

mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....

Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
        Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo.

• suomalainen
        Ja Pöh kirjoitti:

Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
        Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo.

Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.

• Jutta
        suomalainen kirjoitti:

Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.

Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
        Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.

• suomalainen
        Jutta kirjoitti:

Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
        Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.

Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...

• fghgg
        suomalainen kirjoitti:

Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...

"kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."

Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö!

• suomalainen
        fghgg kirjoitti:

"kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."

Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö!

Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.

• Marika
        suomalainen kirjoitti:

Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.

"Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"

Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.

• suomalainenkin
        Marika kirjoitti:

"Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"

Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.

Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
        'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
        sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
        varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
        Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
        Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
        ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
        tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
        ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
        idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan.

• Lissu
        suomalainenkin kirjoitti:

Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
        'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
        sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
        varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
        Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
        Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
        ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
        tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
        ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
        idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan.

siis aids on ansionsa mukaan saatu. Mykonoksellahan homoja on paljon. Onko siellä aids erikoisen tarttuva. En veisi lasta sellaiseen paikkaan.

• Anonyymi
        Jutta kirjoitti:

Hyvä kommentti, 10 pistettä.

• Anonyymi
        Marika kirjoitti:

Lopeta vouhottaminen. Oletko provo?

• Anonyymi
        Lissu kirjoitti:

siis aids on ansionsa mukaan saatu. Mykonoksellahan homoja on paljon. Onko siellä aids erikoisen tarttuva. En veisi lasta sellaiseen paikkaan.

Älä vie. Pysy kotona

• Anonyymi
        suomalainen kirjoitti:

Mikä on luonnotonta. Ahdasmielisyys vie terveyden. On siis pahin juttu.

• mykonos

Mä olin siellä tyttöystäväni kanssa ihan heteroparina joskus -97 ja mun mielestä jokainen näkee sen paikan varmaan ihan omassa valossaan. Pitää muistaa että saari on kuulu miljonäärien jahdeista ja lukaaleistaan (osa ravintoloista on sen mukaisia, sekä reppumatkailijoistaan näitten muitten vähemmistöjen lisäksi. Valitsemalla oikean hotellin, rannan ja ravintolan takaa varmasti itselleen ihan samanlaisen rantaloman kuin muuallakin.

Mä en usko että noi vähemmistöt riettailee sen enempää kuin heterotkaan, joten jos ei nyt ihan siitä häiriinny että äijät pitää toisiaan kädestä niin sinne vaan. Vastapainoksi saa sitten kokemusta lomapaikasta jossa ihan kaikki ei ole käynyt ja pääseehän sieltä kätevästi muille saarille jos alkaa ahdistamaan.

• Anonyymi

Oot sivistynyt herrasmies

• Anonyymi

Mykonoksella kuvattiin Edward Mayan "Stereo Love" biisin musiikkivideo

• Anonyymi

Herpes tuli tuliaisena Mykonos lomalta. Muuten kyllä aktiviteettia riitti, illat juopottelemassa ja yöt naimassa. Päivät nukuttiin

• Anonyymi

Sullahan oli vientiä. Oliko hyvä loma? 2 viikkoako olit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      21
      2114
    2. Päivän aivopieru Trumpilta

Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko
      Maailman menoa
      71
      1139
    3. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      132
      928
    4. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      138
      710
    5. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      54
      636
    6. Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa

Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv
      Kotimaiset julkkisjuorut
      95
      622
    7. Jos selviäisi että kaivattusi

Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan
      Ikävä
      93
      575
    8. Janpen Thai lopettanut, miksiköhän

Hyvää apetta teki.
      Suomussalmi
      12
      567
    9. Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?

Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v
      Tanssii tähtien kanssa
      11
      563
    10. Tosi kiva on

Joo. Mitä olisit menettänyt jos olisit paljastanut itsesi?
      Ikävä
      65
      551
    11. Jokin ei täsmää

Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi
      Ikävä
      298
      536
    12. Toivotko vielä viestiä

Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.
      Ikävä
      44
      529
    13. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      42
      525
    14. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      27
      492
    15. Kuka kaipaa T m?

Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota
      Ikävä
      36
      480
    16. Olen ajellut Dieseleillä yli 50 vuotta.

Enkä ole koskaan kaivannut sähköautoa.
      Hybridi- ja sähköautot
      116
      468
    17. Miksi jotku naiset on niin tyhmiä

Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä
      Ikävä
      51
      447
    18. Mitä tunteita

Sulla vielä on?
      Ikävä
      71
      439
    19. Vaikea on tämän

Jälkeen suhtautua sinuun ilman ettei muista kirjoituksiasi.
      Ikävä
      58
      437
    20. Kerro muuten miksi

Estit somessa?
      Ikävä
      41
      434
    Aihe