Millanen se aktiivinen (hämmentävä) ilmapiiri siel Mykonoksella on? Voiko sinne perheellinen ees mennä?
Mykonos
22
4848
Vastaukset
- Raimo
Mykonos on Kreikan tunnetuin homosaari eikä siellä juuri muut käykään. Saattaa hämmentävää olla, varsinkin tavalliselle perhematkailijalle, samaa sukupuolta oleville reksiteröityneille tietysti leppoisaa...
- ....mykonoksella
mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!
- Laura
....mykonoksella kirjoitti:
mä oon käyny mykonoksella 9-vuotiaana!!! eikä se tosiaan ollu mikään gay-saari ja siellä oli muitaki perheellisiä!!!!
Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.
- joo!!
Laura kirjoitti:
Ehkä et 9-vuotiaana oikein ymmärtänyt asiaa, et tosin kerro oletko jo ehkä kymmenen. Olen 36-vuotias nainen enkä Mykonosta siinä mielessä suosi, koska saari on homomiesten kansoittama ja vaikka olenkin samahenkinen, ei siellä oikein sinkkunaiselle seuraa löydy koska naisparit ovat melko mustasukkaisia toisistaa. Homomiehille löytyy seuraa paikallisista miehistä yllin kyllin ellei turistimiehet kiinnosta.
mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....
- Ja Pöh
joo!! kirjoitti:
mä oon nyt 16!!! ja kyllähän ne siellä jotain homoista höpötti mutta ei se mun mielestä poikennu mistään normaalista lomakohteesta....
Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo. - suomalainen
Ja Pöh kirjoitti:
Näin punaista kun luin Aurinkomatkojen esitteen Mykonos -esittelyn miinuksista: "vapaamielinen ilmapiiri saattaa hämmentää". Todella vanhanaikainen asenne. Luulisi suomalaistenkin olevan jo sen verran avarakatseisia, etteivät kadulla pussaavat pojat enää hämmennä.
Mykonos on sitä paitsi gaykohteena varsin kesy verrattuna esim. Ibizaan, Sitgesiin tai Inglesiin. Puhumattakaan Euroopan suurista gaymetropoleista kuten esim. Berliini, Amsterdam, Pariisi ja Lontoo.Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.
- Jutta
suomalainen kirjoitti:
Inhottaa tuollainen homoilu julkisesti. Tehkööt mitä lystäävät neljän seinän sisällä mutta kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia.
Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla. - suomalainen
Jutta kirjoitti:
Olipa mukavaa kuulla piilohomon mielipide. Tuollaiset kannanotot kuvastavat vain kirjoittajan omaa epävarmuutta omasta heteroseksuaalisuudestaan.
Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...
- fghgg
suomalainen kirjoitti:
Kyllä kaikilla on oikeus matkustaa minne haluaa ja jopa kertoa kokemuksistaan. Älä sotke körttejä asioihin joista et mitään tiedä. Jos joku haluaa viedä lapsensa paikkaan, missä ei näy muita kuin toisiaan kähmiviä homoja ( hyvällä onnella keskellä katua suihinottoa) niin sen kun, siinäpä avartuvat...
"kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."
Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö! - suomalainen
fghgg kirjoitti:
"kahden miehen suuteleminen on inhottavaa ja levittää aidsia."
Ota sää saatanan spede asioista selvää ennekun alat kailottaa. AIDS ei tartu suudellessa ellei siinä imetä toisten eritettä enemmän kuin 4 dl kerralla. Tuolloinkin tartunnan saaminen on epätodennäköistä... Ääliö!Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.
- Marika
suomalainen kirjoitti:
Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.
"Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"
Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta. - suomalainenkin
Marika kirjoitti:
"Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin"
Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan. - Lissu
suomalainenkin kirjoitti:
Ei tarvi kuin mainita sana 'HOMO' niin johan idiootit alkavat pitää ääntä. Muuten nämä samat
'juntikat' kulkevat läpi elämänsä saamatta tuskin
sanaa suustaan - ainakaan oikeassa paikassa - ja
varsinkaan ilman päivittäistä kalja-annostaan, mutta vaihteeksi asiaan:
Mykonos town on todella kaunis ja ainutlaatuinen!
Kaupunki on arkkitehtuuriltaan, yleisilmeeltään
ja ilmapiiriltään vertaansa vailla Kreikan saaristossa. Saari kokonaisuudessaan on melko
tavanomainen, rannat toki ovat keskivertoa paremmat. Mykonoksen pointti on 'town'
ja sen monesta eri tekijästä syntyvä vastustamaton charmi. Sinne siis vaan! ...mutta
idiootit pysykööt kotonaan tai matkustakoot vaikka Bagdadiin! Onneksi jokaiselle on jotakin ja kullekin ansionsa mukaan.siis aids on ansionsa mukaan saatu. Mykonoksellahan homoja on paljon. Onko siellä aids erikoisen tarttuva. En veisi lasta sellaiseen paikkaan.
- Anonyymi
Jutta kirjoitti:
Jos et kestä katsella, pysyttele sinä vain muiden körttiläisten, lestadiolaisten ja helluntailaisten kanssa omassa ahdasmielisessä kotikylässäsi äläkä matkustele maailmalla.Hyvä kommentti, 10 pistettä.
- Anonyymi
Marika kirjoitti:
Kyllä täällä on idiootteja ihmisiä. Miten kukaan voi pästää suustaan tuollaista soopaa. Täytyy olla hieman vinksahtanut yksilö. Toivottavasti lapsistasi kehittyy kaikesta huolimatta avarakatseisia ja suvaitseva ihmisiä tarjoamastasi huonosta esikuvasta huolimatta.Lopeta vouhottaminen. Oletko provo?
- Anonyymi
Lissu kirjoitti:
siis aids on ansionsa mukaan saatu. Mykonoksellahan homoja on paljon. Onko siellä aids erikoisen tarttuva. En veisi lasta sellaiseen paikkaan.
Älä vie. Pysy kotona
- Anonyymi
suomalainen kirjoitti:
Tiedossa on, että homoseksi levittää AIDSIA normaaleihin. Lapset ovat vaarassa, suutelemisesta ei ole pitkä matka vielä enemmän luonnottomaan seksiin. Olen nähnyt miesten suutelevan ja ovat lopettaneet kun olen puuttunut asiaan.
Mikä on luonnotonta. Ahdasmielisyys vie terveyden. On siis pahin juttu.
- mykonos
Mä olin siellä tyttöystäväni kanssa ihan heteroparina joskus -97 ja mun mielestä jokainen näkee sen paikan varmaan ihan omassa valossaan. Pitää muistaa että saari on kuulu miljonäärien jahdeista ja lukaaleistaan (osa ravintoloista on sen mukaisia, sekä reppumatkailijoistaan näitten muitten vähemmistöjen lisäksi. Valitsemalla oikean hotellin, rannan ja ravintolan takaa varmasti itselleen ihan samanlaisen rantaloman kuin muuallakin.
Mä en usko että noi vähemmistöt riettailee sen enempää kuin heterotkaan, joten jos ei nyt ihan siitä häiriinny että äijät pitää toisiaan kädestä niin sinne vaan. Vastapainoksi saa sitten kokemusta lomapaikasta jossa ihan kaikki ei ole käynyt ja pääseehän sieltä kätevästi muille saarille jos alkaa ahdistamaan.- Anonyymi
Oot sivistynyt herrasmies
- Anonyymi
Mykonoksella kuvattiin Edward Mayan "Stereo Love" biisin musiikkivideo
- Anonyymi
Herpes tuli tuliaisena Mykonos lomalta. Muuten kyllä aktiviteettia riitti, illat juopottelemassa ja yöt naimassa. Päivät nukuttiin
- Anonyymi
Sullahan oli vientiä. Oliko hyvä loma? 2 viikkoako olit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758