Mikä on kun supi ei mene loukkuun. Loukun lähistöllä pyörii muttei loukkuunasti mene. Kanuloukku ja syöttinä teeri.
Supi ei mene loukkuun..
5
1418
Vastaukset
Johtuu kunnioituksen puutteesta teertä kohtaan! Tuli kuule sellanen kirous ku sinne teeren syötiksi laitoit niin ei se sillon sinne mene.
- oikein sulle
voivoi kun harmi.
- 2+1
Supit ovat nykyään aika paljon oppineet karttamaan loukkua mutta loukun ympärys syötit maistuvat. Itse kokeilin kerran iän vanhalla herkästi laukeavalla rinnakkaispiippuisella haulikolla sitä että laitoin loukun viereen haulikon kahden puun väliin ja hauen piipun eteen josta lähtee kalastaja lanka liipasimelle ja katos vaan kun menee supit vanhanaikaiseen. Kun loukku ei pelitä olen jo kahdeksan supia saanut kun ovat "ampuneet itsensä" Kannattaa kokeilla etenkin asumattomilla seuduilla missä voi pyydykset pitää piilossa tai lähellä omaa asuntoa jossa voi vahtia tapahtumia. Myös lähettävä riistakamera toimii apuna mitä loukulla tapahtuu.
- supi1
Joo viime yönä oli repinyt aukon koiraverkon päällä olevaan kanaverkkoon ulkopuolelta muttei ollu uskaltanu astua sisään. Pitää mennä illalla kyttäämään.
- rosmo
Oikeestaan kätevää laittaa se syätti sinne loukunpuolelle, säilyy siellä ja eikun käy ampumas supikoirat illalla siitä loukun ympärillä kiertelemästä pois. Taidanpa varastaa idean.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882