Saispa äänekoskelta vaki kundin/miehen alistaan mua olen hoikka,pitkä 40,btm mies paikka tietty on
Äänekoski
2
238
Vastaukset
- Valistu, ehdoitta
Ei Suomessa ole muita kuin bottomeita. Muutama hassu toppi, joilla on todellakin valinnanvaraa. Viiskymppisetkin papparaiset (varsinkin isolla toimivalla varustetut) saavat salskeita parikymppisiä. Ei ole jakoa nelikymppiselle bottomille.
Itse vetäydyin "eläkkeelle" näistä homojutuista jo kolmekymppisenä. Onneksi tuli elettyä "riehakas" nuoruus. Sääliksi käy noita myöhäisherännäisiä, jotka tajuavat jossain vaiheessa, että mahikset menivät ohitse heteroa leikkiessä.
Ei jeesustelijoiden tarvitse vaatia homouden kieltämistä ja homomiesten selibaattia. Kyllä ne tekevät sen ihan itse.- Vaki
Jos? Joku nuori tai keski,ikäinenkin haluu ni antaudun ehdoitta hänen haluilleen ja vaki suhdetta haen keskisuomesta 40,btm olen ja tietty mul paikka!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902607- 1041921
- 1451691
- 1171684
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851587
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä281534Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851397- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241180